Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gått en tur i oslo sentrum nå.. De hadde den kun inne hos telekiosken på arkaden, men der skulle de ha 6000,- så jeg gadd ikke spørre om den var telenorlåst.. det er uansett uaktuellt for meg.

 

Ellers så ser jeg at komplett har oppdatert til "Forventet sendingsdato 2012-06-07" noe som er utrolig irriterende... Ordre plassert: 2012-05-07

 

Så nå veit jeg ikke hva jeg gjør...

Lenke til kommentar
t

NetCom mottok de blåe Samsung Galaxy SIII i dag.

Rare greier, Moobi fortalte igår at de ikke fikk telefoner før uke 23-25.

 

Fint om folk som har bestilt blå fra Netcom sier ifra om de har fått sendingsbekreftelse :) eventuelt på PM

 

Fint om resten også skriver hvilken farge det gjelder, da det ser ut som om det er store forskjeller på om man har bestilt blå eller hvit..

Lenke til kommentar

Noen bustikk i oslo-område om har den på lager idag? Bestilte min fra komplett 4/5(!) men begyner å bli utålmodig..

 

Samme her.. Ingen endring og på telefon sa de bare at "om alt går etter planen sender vi i dag", men om de sender så jeg får den i dag (pickup-point) kunne de ikke svare på...

Tar meg en runde i lunsjen og ser om noen har fått den inn... Hvis noen vet om butikker i Oslo sentrum som har på lager blir jeg evig takknemlig om dere sier i fra =)

Dere kan jo sjekke Kiellands hus hos Siba.Da jeg kjøpte min der i går kveld hadde de en god del igjen.

Lenke til kommentar

For en tulletråd dette er blitt.

9 av 10 innlegg har ikke et snev av substans og opplysende ting.

Må skumme gjennom haugevis av intetsigende innlegg ala`:

"Jeg vil ikke ha hvit"...etc

for å finne de bortgjemte, som faktisk sier noe.

Sukk....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
t

NetCom mottok de blåe Samsung Galaxy SIII i dag.

Rare greier, Moobi fortalte igår at de ikke fikk telefoner før uke 23-25.

 

Fint om folk som har bestilt blå fra Netcom sier ifra om de har fått sendingsbekreftelse :) eventuelt på PM

 

Fint om resten også skriver hvilken farge det gjelder, da det ser ut som om det er store forskjeller på om man har bestilt blå eller hvit..

 

Da har jeg snakket med Netcom igjen, de sa at S3 kommer ikke før om 1-2 uker og da fikk de høre ****** ***** ****** På Facebook så sier de at de har kommet, Moobi sa de fikk inn et fåtall, men Netcom forsatte med tullet sitt. Kunde konsulenten ringte Moobi, sa at min ble sendt klokken 11 idag, Jeg bestilte 10mai av fargen Ceramic White. Jeg ba Netcom sende en e-post til sitt kundesenter, så alle får FOR HELVETE RIKTIG INFO.

Så fort den blir registrert hos posten får vi sms\epost på sporingsnummer.

Endret av Kur0saki
Lenke til kommentar

Forkalring fra komplett.no: "Alle de blå telefonene levert til norden ble tilbakekalt pga feil med blåfargen(?). Derfor vil det ta en stund før den blå blir tilgjengelig." <-- veldig rart ettersom flere har fått blå allerede?

 

De har derimot ca 60 hvite igjen, men ettersom det er 300 som ikke får sin blå i dag blir nok disse fort borte.

 

Har prøvd meg på en bestilling hos siba nå, så får vi se hva de sier.

Stikker nok en tur oppom kielland hus i ettermiddag, men kommer sikkert for sent.. argh..

Lenke til kommentar

*

 

Jeg bestilte 10 mai tror nok du er med også. Vi får nok vente til rundt klokken 14.00 eventuelt ringe Moobi da.

10. mai her også - ikke hørt noenting :(

 

Fikk svar fra netcom KS nå

Din telefon ble sendt ut fra oss idag kl 11 og du får snart en sms med sporing fra posten, så her har alt fungert og telefonen er på vei mot deg :)

 

Dog ikke fått noen sms enda

 

Edit: fått sporing på mail, i oslo 12:30 :)

Endret av Claes
Lenke til kommentar

Jeg ringte nettopp til Siba, og hun jeg snakket med bekreftet at de hadde den blå tilgjengelig på weblager. Bestilte den nå nettopp, så får vi se hvor pålitelig Siba er da. :)

 

Ikke ha høye forhåpninger.. Jeg bestilte for ca 1 time siden, ordren er nå oppdatert til:

Din beställning är restnoterad. Vi har beställt produkten från vår leverantör och leverantiden kan då bli upp emot 14 dagar, i enstaka fall längre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...