Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

technicality, har du kjøpt convert combo?

Jeg bestilte i går :w00t:

Da har den kommet!!!!!!!!!!!!

Kommer tilbake med detaljer iløpet av kvelden

Tja...hvor begynner jeg monn tro...får si ifra om folk vil ha bilder btw.

Som forutsatt kan man bruke kun de innerste myk dekselet, hvis man vil det

For øyeblikket har jeg ikke det orginale bakdekselet til mobilen så tok av flipdekselet og la den inn "naken" var litt redd for at den skulle bli løs men den satt som ett skudd likevel

belteklippen er solid og har til og med en mothake nederst så denne glir ikke av belte med en liten dytt.

Er denne vanntett ? nei,ser det er en glippe mellom selve dekselet og "belteholderen" så vann/fukt kan lure seg inn der.

Er den solid ? absolutt

...Kom med skjermbeskytter (vanlig film egentlig...) som jeg tenker jeg putter på imorgen under litt bedre lys.

Noen spørsmål ?

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Klart å miste min i asfalten lørdag ettermiddag, glasset knuste. Så da må jeg bare finne ut hvor jeg kan levere den for bytte av glass for 700,-.

Er det noe sted som bytter så billig? Med idiotforsikring måtte en venn ut med 1200 i egenandel. Uten forsikring på HTC'en min som har en mindre skjerm var reperasjonen på 2000+

Lenke til kommentar

Klart å miste min i asfalten lørdag ettermiddag, glasset knuste. Så da må jeg bare finne ut hvor jeg kan levere den for bytte av glass for 700,-.

Er det noe sted som bytter så billig? Med idiotforsikring måtte en venn ut med 1200 i egenandel. Uten forsikring på HTC'en min som har en mindre skjerm var reperasjonen på 2000+

Samsung gir deg gratis skjerm så du betaler kun for å få Jobben gjort:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.camera.no/en/articles/samsung-quick-support-center/

Lenke til kommentar

http://www.camera.no...support-center/

Oi det er jo knallbra! Htc skulle ha mer enn telefonen min kostet ny...

Lenke til kommentar

Har sett i tidligere innlegg at det er flere som sliter med at musikken stopper opp under avspilling, jeg

tenkte søren så sjipt det måtte være! Å vips så begynte det hos meg også! Hva i svarte H.... er det som

gjør det og hvordan går det ann og få fikset det??? "På en lett måtte". Håper noen mobil kyndige kan finne ut hva som er problemet. Og ikke minst så må det jo gå ann og fikse uten at man må levere inn mobilen eller eventuelt miste alt man har på mobilen med og reinstallere den.. . Er utrolig plagsomt dette problemet, når du bruker mobilen til og lytte til musikk når du er ute på farten og må starte opp musikken helle J.... tiden!!

Takk for svar!!

Lenke til kommentar

Er det flere en meg som opplever at dekningen forsvinner?

Jeg har 0 signal nå, og har hatt det siden ca i går kveld (har Djuice/ Telenor som operatør.

Dette er noe jeg har opplevd den siste uken. "Emergency calls only" står det i mange minutter. Virker helt tilfeldig også.

Hos meg var det vist bare SIM-kortet som hadde streiket.

Lenke til kommentar

Er det noe sted som bytter så billig? Med idiotforsikring måtte en venn ut med 1200 i egenandel. Uten forsikring på HTC'en min som

har en mindre skjerm var reperasjonen på 2000+

Det må være den dårligste idiotforsikringa ever. Hos Elkøp får du forsikring til alle toppmodeller til 1199 ca og egenandel på 299. Hos Netcom får du samme type forsikring til 79kr mnd og 500 i egenandel. F.eks. Er mange som lignende løsninger.

Lenke til kommentar

For å skifte user agent på ICS stock browser, skriv about:debug i adressefeltet, gå inn på innstillinger og så avansert for å finne innstillingen.

På JB finnes det en checkbox for skrivebordsvisning både på stock browser og Chrome.

Er det mulig å sette Chrome til å bruke html5 i ICS på noen måte?

Endret av jorang
Lenke til kommentar

HC = High Capability - Enkelt sagt - kort opptil 32GB , støtte FAT32.

Det er forøvrig også en SD spesifikasjon tilhørende SDHC hvor host kontroller egenskaper inkluderes/må oppfylles. Men det er mere ...

Se:

http://en.wikipedia..../Secure_Digital

Ser her at det står at HC vil si opptil 32GB, er det da noen poeng at Galaxy'n skal støtte opptil 64GB i dette formatet? - Skjønner ikke helt logikken der hvert fall. Men, kommer nok til å skaffe meg ett minnekort tenker jeg. Vet aldri når man kan få bruk for ekstra plass til evt. filmer osv. :) Takk for infoen forresten. :)

Lenke til kommentar

S3 støtter MicroSDXC kort (64GB).

De er dog litt vanskelige å få tak i enda etter min erfaring , hvertfall i butikk.

S3 støtter selvfølgelig også SDHC som jeg selv da endte opp med til min. Det ble et Samsung class10 32GB SDHC. Var ute i byen og skulle ha et SD kort der og da...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har sett i tidligere innlegg at det er flere som sliter med at musikken stopper opp under avspilling, jeg

tenkte søren så sjipt det måtte være! Å vips så begynte det hos meg også! Hva i svarte H.... er det som

gjør det og hvordan går det ann og få fikset det??? "På en lett måtte". Håper noen mobil kyndige kan finne ut hva som er problemet. Og ikke minst så må det jo gå ann og fikse uten at man må levere inn mobilen eller eventuelt miste alt man har på mobilen med og reinstallere den.. . Er utrolig plagsomt dette problemet, når du bruker mobilen til og lytte til musikk når du er ute på farten og må starte opp musikken helle J.... tiden!!

Takk for svar!!

Hvilken musikkspiller bruker du? Jeg hadde dette problemet både med Winamp, og noen ganger med Poweramp. Men etter at jeg testet PlayerPro, har jeg aldri opplevd dette igjen. Beste musikkavspiller på Android jeg har prøvd i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...