Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..

 

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Er nesten litt skremt over hvor dårlig skjermglasset på S3 er....tidligere har jeg fortalt om riper på den ene kanten som jeg ikke fatter hvor kommer fra, og i dag oppdager jeg at det har gått av ett skall i kanten! :nei2:

Tror ikke denne kommer til å holde mange månedene før glasset er totalt knust :hm:

For ordens skyld, dette er min 4. telefon med stor skjerm, og de 3 andre har fortsatt ikke antydning til slitasje - så det er ikke det at jeg er uforsiktig.

 

Begynner å mistenke at GorillaGlass 2 er litt vel tynt - 1'ern er tydelig myyyye bedre!

Endret av Chivas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nesten litt skremt over hvor dårlig skjermglasset på S3 er....tidligere har jeg fortalt om riper på den ene kanten som jeg ikke fatter hvor kommer fra, og i dag oppdager jeg at det har gått av ett skall i kanten! :nei2:

Tror ikke denne kommer til å holde mange månedene før glasset er totalt knust :hm:

For ordens skyld, dette er min 4. telefon med stor skjerm, og de 3 andre har fortsatt ikke antydning til slitasje - så det er ikke det at jeg er uforsiktig.

 

Begynner å mistenke at GorillaGlass 2 er litt vel tynt - 1'ern er tydelig myyyye bedre!

 

Har ikke det problemet med min, har den i lomma hver dag med rusk og rask.. Men den er like fin som ny enda. Må være noe med din mobil... . skal jo ikke være sånn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er mest sansynlig et troll, men uansett så er ikke Android et program (det er et operativsystem) og at nettleseren ikke kan spille av video er ren løgn.

 

Både Vimeo og Youtube spilles rett i leseren på min S3 både i stock nettleser og Chrome så hva du gjør feil her vet ikke jeg.

 

Hehe, skrev det idag morgen da jeg var dårlig i humør og lettet irritert over android som kan være relativt kronglete. Hvis det er innmari så bra som dere skal det til, da ønsker jeg å høre deres innspill om hvordan oppsett på mobilen skal være. Inntil nå synes jeg at det kan være tungtvint.

 

Takk for tipset med Chrome, det ble mye lettere da jeg lastet ned chrome. OS'et sitt internett er helt forferdelig dårlig. Som sagt, jeg havner av og til en annen artikkel enn det jeg trykket. Også en annen ting, det er tungvint å skrive inn ny nettadresse. Må scrolle helt opp eller trykke på menyen, på iPhone kunne jeg bare å trykke toppen og det gikk automatisk til toppen. Men Chrome funker meget bra på dette området. Internett-appet til OS'et funker ikke alltid på video, noen steder får jeg ikke spillet videoen. Men lastet ned istedenfor, det synes jeg lite av. Liker Chrome mye bedre, mye fortere og effektiv der enn det vanlige appet til OS'et.

 

Det irriterer meg at jeg får av og til reklame i internett app, når jeg ser gjennom "play butikk". Hvorfor skjer det? Hvordan unngå det?

Endret av Fox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vil si altså at de har gjort slikt at det er tillatt for reklamer på mobilen min selv om jeg har betalt mine egne penger for den? Og dersom jeg gjør noe med det, mister jeg dermed garanti?

 

Hvis du laster ned en app fra play (gratis/free versjon) er det oftest reklamebanner i den.

Det er dette som gjør at utvikleren av app får noen kroner for sitt utvilkingsarbeid.

 

Laster du ned å installerer betal versjonen av appen er den "uten" reklamebannere selvfølgelig.

 

At nettsider (fullweb eller mobil web versjon) viser reklame har ingenting med android å gjøre.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Også en annen ting, det er tungvint å skrive inn ny nettadresse. Må scrolle helt opp eller trykke på menyen, på iPhone kunne jeg bare å trykke toppen og det gikk automatisk til toppen. Men Chrome funker meget bra på dette området.

 

Hvorfor vil du til toppen for å skrive inn adresse? Trykk på meny knappen så spretter adresse linjen opp på alle nettlesere jeg har prøvd. Praktisk med litt knapper på en telefon :p

Lenke til kommentar

 

Hvis du laster ned en app fra play (gratis/free versjon) er det oftest reklamebanner i den.

Det er dette som gjør at utvikleren av app får noen kroner for sitt utvilkingsarbeid.

 

Laster du ned å installerer betal versjonen av appen er den "uten" reklamebannere selvfølgelig.

 

At nettsider (fullweb eller mobil web versjon) viser reklame har ingenting med android å gjøre.

 

Ja, den er helt grei. Snakker om når jeg blar gjennom i play shop og det dukker plutselig noen reklamesider i internett, det er vel noe annet enn disse reklamebannene som du snakket om.

 

Hvorfor vil du til toppen for å skrive inn adresse? Trykk på meny knappen så spretter adresse linjen opp på alle nettlesere jeg har prøvd. Praktisk med litt knapper på en telefon :p

 

Fordi jeg føler at det er lettere sånt, enn å trykke flere knapper. Chrome funker tipp topp på det, så jeg er fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Play (Google Play , Google Market) er en butikk for kjøp av applikasjoner (apps).

Klart det er annonse og reklame plass der som i en hvilken som helst butikk enten online eller fysisk.

Vær litt mere konsis , er det reklame i Play ? eller er det reklame i nettleseren ? eller er det reklame i apps du snakker om ?

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det vil si altså at de har gjort slikt at det er tillatt for reklamer på mobilen min selv om jeg har betalt mine egne penger for den? Og dersom jeg gjør noe med det, mister jeg dermed garanti?

Play Store har ofte gratisversjoner av fullversjonene med reklame i motsetning til i App Store. Hvis du betaler for en app (akkurat som du må i App Store for å i det hele tatt få appen) så slipper du reklamen.
Lenke til kommentar

Play (Google Play , Google Market) er en butikk for kjøp av applikasjoner (apps).

Klart det er annonse og reklame plass der som i en hvilken som helst butikk enten online eller fysisk.

Vær litt mere konsis , er det reklame i Play ? eller er det reklame i nettleseren ? eller er det reklame i apps du snakker om ?

 

Må jeg gjenta det? Jeg snakker ikke om reklamer fra gratis apper, jeg snakker om reklamer som dukker opp i "internett"-app til OS'et når jeg surfer og leter etter noen apper i Play Butikk. Altså vinduet til internett med reklame popper opp imens jeg ser meg rundt etter forskjellige apper i Play Butikk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Sikker på at det ikke er "vanlig" irriterende flash reklame som popper opp akkurat som på PC hvis du ikke har AdBlock?

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Ja, den er helt grei. Snakker om når jeg blar gjennom i play shop og det dukker plutselig noen reklamesider i internett, det er vel noe annet enn disse reklamebannene som du snakket om.

 

??

Får du reklame bannere inne i play store appen?(har ikke jeg) Eller i gratis appene du laster ned?

Eller er det reklame når du drar ned gardin menyen? hvis siste last ned AirPush Detector å kjør den.

Hvis det er fordi du har lastet ned gratis app, kjøp den versjonen som koster penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...