Chivas Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skulle også likt å vite hva TEN og NEE er. Ingenting er som forkortelser som fungererer mot sin hensikt... Husker ikke 100%, men TEN er Telenor branded CSC og NEE er uten branding/europeisk CSC (?) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) I Samsungs tilfelle når det gjelder CSC (eks NEE/TEN) står dette for Consumer Software Customization I utgangspunktet er det settings som er ivaretatt , men CSC inneholder også mulighet for branding - men ikke nødvendigvis. For Telenor (TEN) betyr dette blandt annet at telefonen vha CSC filen TEN har settings allerede for APN til datatrafikk , MMS settings innebygd i telefonen (auto oppsett når ny velge telenor som operatør f.eks), CSC kan også ha eventuell branding - eks snarveier i broswer osv Min S3 har ingen "branding" spor av Telenor bortsett fra SIM Toolkiit Endret 2. oktober 2012 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 ...men har du TEN CSC? Min med TEN CSC har/hadde telenor apper, vg og dagbladet blant annet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Noen her som har Samsung sitt eget flip cover? Kjøpte det igår (til blodpris) og det begynner allerede å bli slitt. Begynner å lønne små tråder i toppen. Er dette normalt? Tror eg må gå og levere det tilbake. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nei har ikke selv TEN - sjekket med *#1234# CSC: I9300NEEBLH2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Noen her som har Samsung sitt eget flip cover? Kjøpte det igår (til blodpris) og det begynner allerede å bli slitt. Begynner å lønne små tråder i toppen. Er dette normalt? Tror eg må gå og levere det tilbake. Har også orginale fip coveret fra Samsung, men ble lei flippen etter kort tid så har ikke brukt det så mye. Men kan ikke huske og ha hatt slike slitasje problemer som du beskriver. Brukte det vel kanskje 2 uker for jeg gikk tilbake til det vanlige dekselet. Endret 2. oktober 2012 av Donnybrook Lenke til kommentar
fasst Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skulle også likt å vite hva TEN og NEE er. Ingenting er som forkortelser som fungererer mot sin hensikt... Husker ikke 100%, men TEN er Telenor branded CSC og NEE er uten branding/europeisk CSC (?) NEE= Nordic, unbranded Lenke til kommentar
Bobb1 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Noen her som har Samsung sitt eget flip cover? Kjøpte det igår (til blodpris) og det begynner allerede å bli slitt. Begynner å lønne små tråder i toppen. Er dette normalt? Tror eg må gå og levere det tilbake. Det er en "gummitråd" rundt kanten, og hos meg løsnet den etter en måned eller så. Jeg bare fjernet denne tråden rundt hele coveret da det ikke har så stor betydning for meg. Men at den løsner etter en dag tilsier vel at du burde få en ny. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Er det mange som har flasha custom ROM på S3en sin? Har dere også mista SIM Toolkit og/eller opplevd at BankID på mobilen ikke lenger fungerer? Bumper denne. Noen som har opplevd at bankID på mobil ikke lenger fungerer og har knekt ut en løsning? Er det noen som hadde orka å sende meg SIM Toolkit APKen? (Fila heter stk.apk som ligger i /system/app). Fortrinnsvis noen med Djuice (uten at jeg vet om det har noe å si). Om noen gidder tar jeg gjerne fila på privatmelding så jeg slipper å legge ut mailen min her ;-) Endret 2. oktober 2012 av LtdEdFred Lenke til kommentar
jorang Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Spørsmål til dere som har brukt ICS og JB uten TouchWiz og tilpasningene fra Samsung. Har kalenderen i "Google Android" annen funksjonalitet enn S Planner fra Samsung? Jakter spesielt på muligheten for å synche todo's/ oppgaver direkte fra kalenderen og inn i min Google Calendar på nett... Synes veien om f.eks "Astrid oppgaver" er tungvint og lite intuitiv. Skulle gjerne hatt sync av todo's direkte mot Google Calendar.... Noen...? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Føler flere og flere, oftere og oftere programmer "stopper å funke". :/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Spørsmål til dere som har brukt ICS og JB uten TouchWiz og tilpasningene fra Samsung. Har kalenderen i "Google Android" annen funksjonalitet enn S Planner fra Samsung? Jakter spesielt på muligheten for å synche todo's/ oppgaver direkte fra kalenderen og inn i min Google Calendar på nett... Synes veien om f.eks "Astrid oppgaver" er tungvint og lite intuitiv. Skulle gjerne hatt sync av todo's direkte mot Google Calendar.... Noen...? Jeg bruker Gtasks (play store) og den syncer todos rett mot google calendar. Har også widgets i 2x2, 2x4, 4x4 + 4x4 scrollable som er praktiske. Endret 2. oktober 2012 av Feh Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har LFB/LG3 versjon system på telefonen min, og har lagt inn Speedmod kernel for root. Telefonen masar heile tida om oppdaering, men får rett og slett ikkje oppdatere. Både trådlaust og med Kies blir oppdateringa lasta ned, men 25% inn i oppdateringsprosessen feilar oppdateringa heile tida. Har prøvd å deaktivere root midlertidig, men det hjelp heller ikkje. Forslag? Lenke til kommentar
jorang Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Føler flere og flere, oftere og oftere programmer "stopper å funke". :/ Noen spesielle apps? Lenke til kommentar
jorang Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Spørsmål til dere som har brukt ICS og JB uten TouchWiz og tilpasningene fra Samsung. Har kalenderen i "Google Android" annen funksjonalitet enn S Planner fra Samsung? Jakter spesielt på muligheten for å synche todo's/ oppgaver direkte fra kalenderen og inn i min Google Calendar på nett... Synes veien om f.eks "Astrid oppgaver" er tungvint og lite intuitiv. Skulle gjerne hatt sync av todo's direkte mot Google Calendar.... Noen...? Jeg bruker Gtasks (play store) og den syncer todos rett mot google calendar. Har også widgets i 2x2, 2x4, 4x4 + 4x4 scrollable som er praktiske. Har selv prøvd både Astrid, ToDo's og en til jeg ikke husker navnet på. Hadde vært så bra etter min mening at "oppgaver" i S Planner på tlf hadde blitt syncet direkte inn - uten å bruke en 3dje parts app for dette.... Endret 2. oktober 2012 av jorang Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Føler flere og flere, oftere og oftere programmer "stopper å funke". :/ Noen spesielle apps? Nei. Skype, Firefox, Norsk Radio, Spotify. Sikkert flere også. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har ikke opplevde trøbbel med disse. Derimot har Google Play krasjet endel ganger i det siste, men dette kan kanskje være overbelastning på server ifm jubileumstilbudene denne uka.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nei. Skype, Firefox, Norsk Radio, Spotify. Sikkert flere også. Skype er den mest ustabile appen jeg har prøvd. Laget for å kræsje. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg vil være absoulutt sikker på alt Er tross alt snakk om mine egne penger og jeg som forsatt går vgs, så 4800 kr ganske mye penger. Hvis du venter litt, så får du Xiaomi Mi-Two til halve prisen: http://thedroidguy.c...bean-miui-v4-0/ Meeeeeh Aldri hørt om merket. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Jeg tenker faktisk på å bestille en slik telefon bare for å teste. Er jo veldig kjent i Kina, og snart vi de gjøre seg kjent på våre breddegrader også. Blir herlig med flere prispressere som Huawei etc. Endret 2. oktober 2012 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå