Dukien Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Haha, du fikk meg til å giggle her, og jeg er helt enig med deg Feh! Den faller i mine øyner imellom to stoler og i tillegg til oversize så får du jammen meg en penn som samsung for øvrig har slengt med i både android-tablet og de nye Win RT tabletsa (samsung insisterer på at en ekstra penn har et formål tydligvis) Synes dog at både SIII og note II har for mye power i forhold til brukeropplevelsen, men det kommer igjen an på øyet som ser. (gamer ikke på mobile) 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som har fått tatt en titt på Galaxy Note II bare for å spore litt av ? Sånn seriøst; den ser jo kliiiin lik ut GSIII bare med 5.3, er spent på brukermassen der. Har ikke sett N2, men N1 er jo også relativt lik S2 og de eneste jeg kjenner som har den er to på jobben. Han ene er benchmark freak og han andre er bare rar... Og de ser like forbanna idiotiske ut begge to hver gang de drar opp det utyske av en telefon, som selv han som har langt over middels store hender ikke klarer å operere med kun én hånd. For min del faller den mellom to stoler. Ikke nettbrett. Ikke telefon, men noe midt i mellom som ikke er like bra som å ha begge deler. Uhm... Tror det er var meningen bak den... De kalles jo phablet og... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 kjøpte meg denne deilige telefonen i dag. men har en s2 fra før som jeg skulle hatt sikkerhetskopi fra... men.. kies streiker i ett sett. hva annet kan jeg bruke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva skal du ta backup av? Å synce kontakter med Google og lagre alt på Dropbox er en fint løsning. Du har tross alt 50GB+ lagring på Dropbox. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 skulle gjerne hatt kontakt lista mi og bildene og filmene fra s2 til s3 uten for mye makkverk:p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Kontakter skal bli synkronisert automatisk via Google. Dropbox løser problem nummer 2. Det samme gjør manuell overføring via USB. http://www.google.com/sync/index.html Endret 1. oktober 2012 av Slettet-jDflNq 2 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Å holde google kontaktlisten oppdatert og korrekt har vist seg å være gull verdt i flere sammenhenger så det er det bare å begynne med først som sist. Bilder og film løser du enklest ved å bare overføre til data med usb og så føre tilbake. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 HAr fått mobieln min Ser deilig ut, men litt uvant Noen programmer som dere vil anbefale? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 HAr fått mobieln min Ser deilig ut, men litt uvant Noen programmer som dere vil anbefale? Tasker - Automatisering av bortimot alt Nova Launcher - Ny layout på homescreen Poweramp - Konge musikkspiller Gratulerer med en awesome mobil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Poweramp? Holder meg til streaming og offline spillelister. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hvordan kan jeg copy & paste i internett? Får ikke det til med paste på google Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kan noen anbefale noen gode earbuds med knapper for lyd- og samtalestyring som er kompatible med S3? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hvordan kan jeg copy & paste i internett? Får ikke det til med paste på google Trykk og hold i tekstfeltet. Da dukker det opp en liten meny. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Frister å kjøpe. Har brukt Nova Launcher mye. Kanskje du kan tipse meg om hvordan man ringer med Nova? Finner aldri noen "ringe"knapp, så på vei til å avinnstallere.... Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hvordan kan jeg copy & paste i internett? Får ikke det til med paste på google Trykk og hold i tekstfeltet. Da dukker det opp en liten meny. Har funnet ut at det funker dersom jeg har kopiert eller klipt ut noe i Internett app, da funker det. Men ikke når jeg har kopiert/klipt ut noe i f.eks instagram og lime inn i google Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Poweramp? Holder meg til streaming og offline spillelister. Har gitt opp Spotify sin app inntil vidare... Spillelister som forsvinner og lokalfiler som ikkje vil syncast er en dealbreaker for meg... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 okei. lite problem med saken her. går jeg inn på galleri så kommer jo opp bilder jeg har på pcen osv.. hvordan får jeg stoppa det. kommer jo opp pcer i nettverket inn på tlf i galleri:S Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kan noen anbefale noen gode earbuds med knapper for lyd- og samtalestyring som er kompatible med S3? Jeg bruker Koss portapro som jeg lodder på original handsfree-en til S3. det synes jeg er bra til drt meste.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er det lenge til jellybean kommer til S3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Offisiell norsk kommer i løpet av måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå