Akitu Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (...) Og kan noen anbefale f.eks Contacts+ i stedet for orgina-appen? Jeg har opplevd samme problem som deg, og valgte å resette telefonen tilbake til fabrikkinstillinger. Nå fungerer det superbt. Resultatet ble dog noe knot ift. kontaktlista, sms'er osv. (i form av 5x av hver kontakt, ikke 100% oppdatering av sms osv så det gjelder å ta jevnlig backup.). Mtp. Facebook integrasjon av kontaktlista, som du sikter til, så brukte jeg Contact Picture. Dette fungerte "automatisk" for 90% av tilfellene, resten kan du endre manuelt i programmet. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hoi folkens. Prøver å få låst opp SGS3en min som er opeatørlåst til Telenor. Har fått tak i koden fra sidene deres, men denne oppskriften: "Tast inn #7465625*638*# der man normalt ringer." fungerer ikke lengre. Har lest litt på nettet og funnet en del folk som sier at Samsung har fjernet muligheten til å bruke dette for å låse opp telefonen sin på de nyere oppdateringene. Noen som vet om det er noe slags "erstatnignsnr" for å komme til opplåsningen? Har sendt melding til Telenor, men tenker det muligens går like fort å få svar her. Takk! Har du forsøkt og sette inn et sim-kort fra en annen opeatør, i så fall hvordan melding får du? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hoi folkens. Prøver å få låst opp SGS3en min som er opeatørlåst til Telenor. Har fått tak i koden fra sidene deres, men denne oppskriften: "Tast inn #7465625*638*# der man normalt ringer." fungerer ikke lengre. Har lest litt på nettet og funnet en del folk som sier at Samsung har fjernet muligheten til å bruke dette for å låse opp telefonen sin på de nyere oppdateringene. Noen som vet om det er noe slags "erstatnignsnr" for å komme til opplåsningen? Har sendt melding til Telenor, men tenker det muligens går like fort å få svar her. Takk! Har du forsøkt og sette inn et sim-kort fra en annen opeatør, i så fall hvordan melding får du? Nah, det er nødløsningen min. Er for øyeblikket stasjonært på kjærestens FHS og hun bruker samme operatør som meg. Er ikke akkurat noe hastverk, så foreslaget ditt blir det jeg prøver når jeg evt kommer hjem og ikke har fått det til. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hoi folkens. Prøver å få låst opp SGS3en min som er opeatørlåst til Telenor. Har fått tak i koden fra sidene deres, men denne oppskriften: "Tast inn #7465625*638*# der man normalt ringer." fungerer ikke lengre. Har lest litt på nettet og funnet en del folk som sier at Samsung har fjernet muligheten til å bruke dette for å låse opp telefonen sin på de nyere oppdateringene. Noen som vet om det er noe slags "erstatnignsnr" for å komme til opplåsningen? Har sendt melding til Telenor, men tenker det muligens går like fort å få svar her. Takk! Har du forsøkt og sette inn et sim-kort fra en annen opeatør, i så fall hvordan melding får du? Nah, det er nødløsningen min. Er for øyeblikket stasjonært på kjærestens FHS og hun bruker samme operatør som meg. Er ikke akkurat noe hastverk, så foreslaget ditt blir det jeg prøver når jeg evt kommer hjem og ikke har fått det til. Jeg prøvde utallige kombinasjoner av den koden uten å få det til og fant til slutt forslaget om å sette inn et annet SIM-kort. Først da fikk jeg tastet inn koden. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Ikke uvanlig at telefonen aldrig har blitt operatørlåst, selv om forseglingen sier det. Eller at fremgangmåtem man får fra operatøren ikke er korrekt. Endret 1. oktober 2012 av Donnybrook Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Man må sette inn et annet SIM-kort, så spør telefonen automatisk etter koden du har fått fra Telenor. Du skal ikke taste inn tastekombinasjonen, men bare koden. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Koden er jo en tastekombinasjon. Hva sikter du til, Glenn? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Minner om at Nova Luancher Prime ligger i play store til 1,50 NOK nå, ifm googles jubileum Endret 1. oktober 2012 av Feh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Frister å kjøpe. Har brukt Nova Launcher mye. Lenke til kommentar
zappod Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Minner om at Nova Luancher Prime ligger i play store til 1,50 NOK nå, ifm googles jubileum Testa den nå.. Er jo ikke noen grunn til å la være når den er så billig.. Virker veldig kjapp og fin ihf. Syns kanskje oversikten over widgets var en del dårligere enn den som følger med touchwizz, men det er ikke noen stor krise =) Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som vet om flere billige awesome apps? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Smart Tools og Nova Launcher. https://play.google.com/store/apps/collection/promotion_celebrate_25_billion?feature=banner#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwibnVsbC10b3BfZmVhdHVyZWRfX3Byb21vdGlvbl9jZWxlYnJhdGVfMjVfYmlsbGlvbl9fTk8iXQ.. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Er det bare de som er på den siden som er for 1.50,-? Noen andre apps? Kan koste litt mere, men helst ikke over 20-30. EDIT: Eller noen kule spill? Endret 1. oktober 2012 av KingCharming Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kommer nye til 1,50,- hver dag etter klokken 21 tror jeg det er. Hvor lenge det skal fortsette vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som har fått tatt en titt på Galaxy Note II bare for å spore litt av ? Sånn seriøst; den ser jo kliiiin lik ut GSIII bare med 5.3, er spent på brukermassen der. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei. Hvordan får jeg 50 GB gratis Dropbox som er annonsert med telefonen? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Du må bare registrere den appen via samsungmobile, and its done. =) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei. Hvordan får jeg 50 GB gratis Dropbox som er annonsert med telefonen? Linker kontoen din med telefonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Logger på Dropbox brukeren på mobilen. Ikke noe avansert. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som har fått tatt en titt på Galaxy Note II bare for å spore litt av ? Sånn seriøst; den ser jo kliiiin lik ut GSIII bare med 5.3, er spent på brukermassen der. Har ikke sett N2, men N1 er jo også relativt lik S2 og de eneste jeg kjenner som har den er to på jobben. Han ene er benchmark freak og han andre er bare rar... Og de ser like forbanna idiotiske ut begge to hver gang de drar opp det utyske av en telefon, som selv han som har langt over middels store hender ikke klarer å operere med kun én hånd. For min del faller den mellom to stoler. Ikke nettbrett. Ikke telefon, men noe midt i mellom som ikke er like bra som å ha begge deler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå