Magnetar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bestilte fra netonnet i tidligere i ettermiddag. Da hadde de telefoner på lager, i følge nettsiden. Og på min ordrebekreftelse står det levering omgående. Men jeg har ikke mottatt sendebekreftelse. Men nå er den ikke på lager, og det står ubekreftet 6. juni, 2012. Jeg vet ikke om det var telefoner på lager da jeg bestilte, og om den blir sendt i morgen. Hvis ikke er det direkte latterlig av netonet, og kommer i såfall aldri til å handle der igjen, og telefonen blir avbestilt umiddelbart hvis så er tilfelle. Jeg har inntrykk av at de fleste nettbutikkene består av amøber som har mistet fullstendig kontrollen over noe som bør være veldig enkelt. Telenors nettbutikk ser faktisk ut til å være den eneste seriøse som faktisk oppdaterer lagerstatusen fortløpende. Er det ikke sånn det funker? Jeg tror de har et system som gjør at det blir endret automatisk på nettsiden når alle eksemplarer er bestilt. Eller tar jeg helt feil nå? Ja, det er jo det man skulle tro. Men som du leser i tråden, er det mange som har opplevd nettopp det at det står oppført på lager når man bestiller, men når man får ordrebekreftelsen, er plutselig datoen en helt annet enn det som er på nettsiden..... Da ber jeg til Gud om at den blir sendt i morgen. Hvis ikke skal de få så hatten passer Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen her som har bestilt fra teknikmagasinet ? Tok å bestilte en hvit en derfra akkurat siden det stod at det var på lager. Har i utgangspunktet bestilt blå fra netshop. , men orker ikke vente og tror jeg blir fornøyd med hvit. Så lurer på om noen har fått telefonen derfra og om noen vet om de faktisk har på lager? Lenke til kommentar
Sistine Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Pilen i hjørnet er så vidt jeg vet at du/dere har krysset av for å skjule notifications. Correct me if I'm wrong Takk Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Noen her som har bestilt fra teknikmagasinet ? Tok å bestilte en hvit en derfra akkurat siden det stod at det var på lager. Har i utgangspunktet bestilt blå fra netshop. , men orker ikke vente og tror jeg blir fornøyd med hvit. Så lurer på om noen har fått telefonen derfra og om noen vet om de faktisk har på lager? Jeg var innom dem idag så kjøpte jeg hvit, så ja dem har på lager eller hadde da jeg var der ved 14 tiden. Endret 29. mai 2012 av -PoWa- Lenke til kommentar
fredz Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bestilte fra netonnet i tidligere i ettermiddag. Da hadde de telefoner på lager, i følge nettsiden. Og på min ordrebekreftelse står det levering omgående. Men jeg har ikke mottatt sendebekreftelse. Men nå er den ikke på lager, og det står ubekreftet 6. juni, 2012. Jeg vet ikke om det var telefoner på lager da jeg bestilte, og om den blir sendt i morgen. Hvis ikke er det direkte latterlig av netonet, og kommer i såfall aldri til å handle der igjen, og telefonen blir avbestilt umiddelbart hvis så er tilfelle. Jeg har inntrykk av at de fleste nettbutikkene består av amøber som har mistet fullstendig kontrollen over noe som bør være veldig enkelt. Telenors nettbutikk ser faktisk ut til å være den eneste seriøse som faktisk oppdaterer lagerstatusen fortløpende. Samme gjelder Siba.no. Nettsiden deres sier den finnes på weblager, men i beskrivelses feltet står det neste levering 4/6-12. Da jeg bestillte tidligere i dag stod ikke dette, men jeg har enda ikke fått leveringsbekreftelse. Status er "Din bestilling er under behandling". Noen som har fått leveringsbekreftelse fra siba i dag? Jeg bestillte ca halv to. Du bestillte vell hvit? Jeg ringte siba rundt kl 1600 og fikk bekreftet at de har flere hvite modeller inne. Bestillte mens jeg hadde kundebehandlern på øret. Har fått sånn bestillingsbekreftelse og på nettsiden står det: under behandling. Blir den ikke sendt imorgen skal de f#@% meg få høre det;) Ja, bestillte hvit og har sammme status som deg. Får håpe den endrer seg i morgen. Om de hadde den inne da du ringte så bør det gå greit. Hvis ikke så er det utrolig dårlig service.. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da ble min hvite sendt fra Telenor. Fantastisk service! Bestilte min den 22 mai,men har ikkje fått noen bekreftelse enda Det var rart, for jeg bestilte min idag! bare fått ordre bekreftelse Lenke til kommentar
Sistine Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Har dere sett i lyset at dekslet bak ser ut som oljesøl? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 For å ikke gjennomsyre tråden med det den ikke skal gjennomsyres med, spør jeg et konstruktivt spørsmål som jeg er veldig spent på. Dere som sitter med telefonen i hånden som har hatt sgs2 fra før av. Kan en av dere bare teste batteriet(regner med dere sjekker det uansett), og skrive inn om det er bra eller dårlig? Lenke til kommentar
TSport Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Strekker seg rundt godt ja, men er ganske stygt glinsatte sv den sprayen, den går av når jeg får de billige hardplast filmene:) Hmm.. Vil det si at du ikke anbefaler invisible shield? Venter på full body versjonen men hvis det ikke er dugendes.. Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 De av dere som har fått telefonen og fått noen timer til å fikle med den, hva synes dere om den nye versjonen av TouchWiz kontra eldre versjoner? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis den ikke blir bedre i morgen så nei. Skjermen glinser fælt her og der. Ikke pnt Snakket nå i telefonen endel og merket det er svak susing i bakrunnen under samtaler. Kan noen her ta en test og høre om dere hører det og? Trenger å vite om det er normalt. Må være i stille rom Bump Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Fikk ny microSIM fra Telenor i helga. Nå mangler bare tlf.. Bare kryss fingrene for at du får den før 14 dager, for da deaktiveres ditt nåværende simkort..... Har fått sporing, så den er grei. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis den ikke blir bedre i morgen så nei. Skjermen glinser fælt her og der. Ikke pnt Det tar nok opp til 24t før alt er helt på plass.. Både små bobler og "fuktighet".. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 De av dere som har fått telefonen og fått noen timer til å fikle med den, hva synes dere om den nye versjonen av TouchWiz kontra eldre versjoner? Synes den er betraklig mye glattere og ikke minst penere å se på. Virker mye mer ferdig nå en før. Hvis den ikke blir bedre i morgen så nei. Skjermen glinser fælt her og der. Ikke pnt Snakket nå i telefonen endel og merket det er svak susing i bakrunnen under samtaler. Kan noen her ta en test og høre om dere hører det og? Trenger å vite om det er normalt. Må være i stille rom Bump Hørte ingen susing da jeg snakket i den. Var i stua hjemme med svak lyd på tv'n, men skal prøve igjen når det er helt stille. Synes den var god til å kansellere bakgrunnstøy, men ikke så merkbart mye bedre enn f.eks S2. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 For å ikke gjennomsyre tråden med det den ikke skal gjennomsyres med, spør jeg et konstruktivt spørsmål som jeg er veldig spent på. Dere som sitter med telefonen i hånden som har hatt sgs2 fra før av. Kan en av dere bare teste batteriet(regner med dere sjekker det uansett), og skrive inn om det er bra eller dårlig? Nå har ikke jeg rukket å bruke min så langt at jeg har tømt batteriet men det virker å være bedre,men nå er jo også dette batteriet større Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 De av dere som har fått telefonen og fått noen timer til å fikle med den, hva synes dere om den nye versjonen av TouchWiz kontra eldre versjoner? Synes den er betraklig mye glattere og ikke minst penere å se på. Virker mye mer ferdig nå en før. Hvis den ikke blir bedre i morgen så nei. Skjermen glinser fælt her og der. Ikke pnt Snakket nå i telefonen endel og merket det er svak susing i bakrunnen under samtaler. Kan noen her ta en test og høre om dere hører det og? Trenger å vite om det er normalt. Må være i stille rom Bump Hørte ingen susing da jeg snakket i den. Var i stua hjemme med svak lyd på tv'n, men skal prøve igjen når det er helt stille. Synes den var god til å kansellere bakgrunnstøy, men ikke så merkbart mye bedre enn f.eks S2. Takk:). Let me know:). Hørte det ikke på sentret når jeg ringte:p. Men når det var stille hørte jeg det:p Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Regner med å gå i anskaffelse av denne godtbiten i morgen. Noen som har forsøkt å installere en launcher og har erfaringer med dette? Hvordan virker batterilevetiden så langt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Gikk tom på ca 6 timer fra halvfult batteri, men kan si mer i morgen kanskje Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har prøvd 64GB minnekort i den. Den norske bruksanvisningen sier max 32GB. Hvilke kort bruker dere ?? Satte inn 64Mb fra Sandisk kjøpt på minnekort.no, og det fungerer. Forøvrig må jeg si at den funksjonen som egentlig bare er en gimmick, nemlig video i miniatyrbilde, er helt genial. Fungerer med NRK nett-tv, så man kan følge med på direktesendinger samtidig som man bruker telefonen til andre ting. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kan de av dere som har tlf fortelle om dere har funnet denne widgeten? Vil så gjerne ha den. Den er brukt i reklame for tlf, er litt dårlig bilde jeg la ved men dere kjenner den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå