Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Bare å se her, så langt er de fleste på 4.0.4 http://www.sammobile.com/firmware/?page=3&model=GT-I9300&pcode=NEE&os=1&type=1#firmware Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Noen som vet hvordan man kan få Samsung Kies til å fungere med Windows 8? Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 http://www.dagensit....icle2476367.ece Sitat: Ved å legge inn en liten, skjult kode på en nettside kan hele telefonen din tømmes for innhold, skriver det amerikanske økonominettstedet Forbes.com. Dette er kjernen i et nytt sikkerhetshull, som er avdekket av forsker Ravi Borgaonkar ved Universitetet i Berlin. Sikkerhetstruselen er direkte rettet mot en svakhet i kjerneprogrammeringen av Samsung Galaxy-telefoner basert på Android-systemet. Den utnytter såkalte USSD-koder, som er instruksjoner som sendes mellom en mobiloperatør og en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Du er litt sent ute. De har allerede tettet hullet og oppdateringer kommer straks. S3 har fått den. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 http://www.dagensit....icle2476367.ece Sitat: Ved å legge inn en liten, skjult kode på en nettside kan hele telefonen din tømmes for innhold, skriver det amerikanske økonominettstedet Forbes.com. Dette er kjernen i et nytt sikkerhetshull, som er avdekket av forsker Ravi Borgaonkar ved Universitetet i Berlin. Sikkerhetstruselen er direkte rettet mot en svakhet i kjerneprogrammeringen av Samsung Galaxy-telefoner basert på Android-systemet. Den utnytter såkalte USSD-koder, som er instruksjoner som sendes mellom en mobiloperatør og en mobiltelefon. Ehh.. dette er jo gammelt nytt.. har du ikke fått med deg at dette er fixet i nyere oppdateringer fra Samsung? "De aller fleste S III-kunder er immune mot den farlige HTML-koden, men pass på at mobilen er oppdatert. En feilretting til S II er underveis" Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Skjer ting fort? Har S III og har ikke fått oppdateringen. Søker, og svaret er: Ingen oppdatering tilgjengelig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Får ikke flyttet apps fra telefon til sd-kort. Hele knappen er bortevekk. Hjelp? bump Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Skjer ting fort? Har S III og har ikke fått oppdateringen. Søker, og svaret er: Ingen oppdatering tilgjengelig. Det ble sikkert fixet i forrige oppdatering du fikk.. bare media som er litt trege og lager en stor sak av dette nå Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Samma hvilken ROM du flasher så bryter du garantien pga flashing, men så lenge du bruker Triangle Away for å nullstille flash counteren og deretter flasher offisiell ROM via Odin så skal det være umulig å bevise at du har hatt custom ROM eller recovery. Hvordan detekteres det at en offisiell ROM er flashet (eks: polsk JB)? Flash counter inkrementeres jo ikke ved offisiell ROM. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Får ikke flyttet apps fra telefon til sd-kort. Hele knappen er bortevekk. Hjelp? bump Mener å ha lest et sted at den muligheten er tatt bort. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Får ikke flyttet apps fra telefon til sd-kort. Hele knappen er bortevekk. Hjelp? bump Mener å ha lest et sted at den muligheten er tatt bort. Hva?? Hva er da meningen med å ha minnekort? Jeg har jo ikke nok plass... Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Skjer ting fort? Har S III og har ikke fått oppdateringen. Søker, og svaret er: Ingen oppdatering tilgjengelig. Det ble sikkert fixet i forrige oppdatering du fikk.. bare media som er litt trege og lager en stor sak av dette nå Javel. OGK - "Only God Knows". Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Får ikke flyttet apps fra telefon til sd-kort. Hele knappen er bortevekk. Hjelp? bump Mener å ha lest et sted at den muligheten er tatt bort. Hva?? Hva er da meningen med å ha minnekort? Jeg har jo ikke nok plass... Apper på telefonen, og bilder, musikk, filmer osv på minnekort. Kanskje muligheten kommer tilbake med Jelly Bean? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Rart.. Kan ikke flytte over til sd kort jeg heller, kjører Jelly Bean. Men som chevyz skriver så er det best å ha apper på mobilen og media på sd kort. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hvilke filformater støtter S3 når det kommer til film? Og hvilke anbefaler dere? Og har et par 1080p filmer, bør jeg nedskalere disse dersom jeg flytter dem over? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hvilke filformater støtter S3 når det kommer til film? Og hvilke anbefaler dere? Og har et par 1080p filmer, bør jeg nedskalere disse dersom jeg flytter dem over? Støtter det meste av filformat, har ikkje kome over ein einaste film som telefonen ikkje kan spele av Trur ikkje du trenger skalere ned filmane heller, om du ikkje har plassmangel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Du kan nedskalere til 720p da skjermen ikke har høyere oppløsning. Standard mediaspilleren støtter det meste "rett ut av boksen". Du har også MX player og VLC. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Hvilke filformater støtter S3 når det kommer til film? Og hvilke anbefaler dere? Og har et par 1080p filmer, bør jeg nedskalere disse dersom jeg flytter dem over? Støtter det meste av filformat, har ikkje kome over ein einaste film som telefonen ikkje kan spele av Trur ikkje du trenger skalere ned filmane heller, om du ikkje har plassmangel Du kan nedskalere til 720p da skjermen ikke har høyere oppløsning. Standard mediaspilleren støtter det meste "rett ut av boksen". Du har også MX player og VLC. Ok, flott Og en ting til jeg kom til å tenke på. Har nå iPhone 4, som tidligere nevnt, så lurer på hvordan det blir å bytte abonnement? Har nå Chess sitt Sjakk Matt abonnement, som jeg er veldig fornøyd med (gratis spotify inkl. etter at jeg sendte mail og spurte om det var mulig ). Vil jeg være nødt til å kontakte Chess eller er det bare til å sette sim kortet inn i S3en og så funker det? Sorry for en del spørsmål, men vil være sikker på hva jeg kjøper Endret 26. september 2012 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Bare å bytte telefon, skjønner at du stiller en del spørsmål Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Klarte å knuse skjermen på min i dag. Er det noen som har erfaringer med det nye "Samsung Quick Support Centre" i Oslo (gjennom Camera & Videoteknikk)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå