Rudde Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Meh selv NetCom er uvitende om når den kommer i svart Me want GRAY :FFFFF Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det fortsatt et problem med "blekkflekker" på sort bakgrunn (se vedlagt bilde) med de nyeste forsendelsene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Det problemet hadde jeg før, men prøvde en helt svart bakgrunn nå og ser ingen tegn til flekker (min ble kjøpt i mai). Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Så de har altså forsvunnet med tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Det ser sånn ut, husker hvordan jeg irriterte meg over det på en flytur i juni når jeg så film og nå ser jeg det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Høres bra ut Kanskje jeg drar og kjøper meg en i dag ;P Lenke til kommentar
agail Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hei. Har satt inn Sim-kortet i min nye S3, men er det noen som vet hvordan jeg finner sms'ene som er lagret på sim-kortet? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 *snip* Den latencyen du opplever i menyene er en innstilling som kan endres hvor man så og si blir kvitt den. Det er ikke pga. telefonen er treg, men animasjonene tegnes opp sakte "med vilje". Fra samsung sin side kan det virke som om de har dratt en "windows aero", hvor fokuset ligger på det estetiske fremfor hastighet. Hvor endrer man i tilfelle dette for å gjøre den mest mulig smooth? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det fortsatt et problem med "blekkflekker" på sort bakgrunn (se vedlagt bilde) med de nyeste forsendelsene? Min har også de flekkene der... den er snart 2mnd gammel. Mange små flekker rundt på skjermen og en stor en ca i midten.. sykt irriterende å se på Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det fortsatt et problem med "blekkflekker" på sort bakgrunn (se vedlagt bilde) med de nyeste forsendelsene? Min har også de flekkene der... den er snart 2mnd gammel. Mange små flekker rundt på skjermen og en stor en ca i midten.. sykt irriterende å se på ??? Korfor iallverden sender du den ikkje tilbake. Om telefonen ser slik ut er det jo helt klart en reklamasjonssak 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ja, min telefon har ingen slike flekker. Jeg kjøpte min i juli. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Flekkene er bare synlige med svart bakgrunn... Alle jeg kjenner med S3 har de samme flekkene.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Klarer ikke å se noen flekker på min, hatt den i ti dager. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Meh selv NetCom er uvitende om når den kommer i svart Me want GRAY :FFFFF Spurte Netcom på twitter og fikk svar: "den kommer sannsynligvis i.l.a. oktober, har ingen konkret dato". Det gjelder sikkert grå også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Tenker ikke på den sorte men den gråe, http://techaun.blogspot.no/2012/06/samsung-galaxy-s3-in-gray-surfaces-in.html Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Tenker ikke på den sorte men den gråe, http://techaun.blogs...urfaces-in.html Ja men tror de kommer sammen siden de ble offentliggjort samtidig Endret 24. september 2012 av Daxen 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 jeg leverte mine s3 tilbake på flekken da jeg så flekkene. jeg er på min 4 s3 og den er flekkfri! takk og lov for DOA:D Lenke til kommentar
DKH Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hei! Er det noen her som har et godt tips på hvordan jeg kan benytte meg av podcaster på S3?? Radioresepsjonen etc... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) - Endret 29. januar 2019 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 *snip* En av de føste OTAene forlenget batteritiden betraktelig, så kom en som forkortet den, og så kom en som gjorde den lang igjen Men med de versjonene som fungerte som de skulle holdt S3en min i ca. 2-3 dager ved normal, aktiv bruk. What in the... what?! :O Min S3 holder i MAKS én dag. Altså fra morgen til kveld - ikke 24 timer - men den holder som regel fra jeg står opp til jeg legger meg, dersom jeg ikke bruker den veldig aktivt, og den er på 100% når jeg våkner i syvtiden. Jeg har irritert meg en del over denne dårlige batteritiden (ved aktiv bruk må den som regel lades litt også utpå kvelden før jeg hopper til sengs), er det noe galt med telefonen min? WiFi skrus av og på ved bruk, men blir nok ofte stående en del på, datatrafikk er som oftest alltid på.. men også strømsparing er alltid påslått, og likevel tappes telefonen så fort som den gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå