Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Bestilte fra netonnet i tidligere i ettermiddag. Da hadde de telefoner på lager, i følge nettsiden. Og på min ordrebekreftelse står det levering omgående. Men jeg har ikke mottatt sendebekreftelse.

 

Men nå er den ikke på lager, og det står ubekreftet 6. juni, 2012. Jeg vet ikke om det var telefoner på lager da jeg bestilte, og om den blir sendt i morgen. Hvis ikke er det direkte latterlig av netonet, og kommer i såfall aldri til å handle der igjen, og telefonen blir avbestilt umiddelbart hvis så er tilfelle.

 

Jeg har inntrykk av at de fleste nettbutikkene består av amøber som har mistet fullstendig kontrollen over noe som bør være veldig enkelt. Telenors nettbutikk ser faktisk ut til å være den eneste seriøse som faktisk oppdaterer lagerstatusen fortløpende.

 

Samme gjelder Siba.no. Nettsiden deres sier den finnes på weblager, men i beskrivelses feltet står det neste levering 4/6-12.

 

Da jeg bestillte tidligere i dag stod ikke dette, men jeg har enda ikke fått leveringsbekreftelse. Status er "Din bestilling er under behandling". Noen som har fått leveringsbekreftelse fra siba i dag? Jeg bestillte ca halv to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte fra netonnet i tidligere i ettermiddag. Da hadde de telefoner på lager, i følge nettsiden. Og på min ordrebekreftelse står det levering omgående. Men jeg har ikke mottatt sendebekreftelse.

 

Men nå er den ikke på lager, og det står ubekreftet 6. juni, 2012. Jeg vet ikke om det var telefoner på lager da jeg bestilte, og om den blir sendt i morgen. Hvis ikke er det direkte latterlig av netonet, og kommer i såfall aldri til å handle der igjen, og telefonen blir avbestilt umiddelbart hvis så er tilfelle.

 

Jeg har inntrykk av at de fleste nettbutikkene består av amøber som har mistet fullstendig kontrollen over noe som bør være veldig enkelt. Telenors nettbutikk ser faktisk ut til å være den eneste seriøse som faktisk oppdaterer lagerstatusen fortløpende.

 

Samme gjelder Siba.no. Nettsiden deres sier den finnes på weblager, men i beskrivelses feltet står det neste levering 4/6-12.

 

Da jeg bestillte tidligere i dag stod ikke dette, men jeg har enda ikke fått leveringsbekreftelse. Status er "Din bestilling er under behandling". Noen som har fått leveringsbekreftelse fra siba i dag? Jeg bestillte ca halv to.

 

Vurderer faktisk å "dobbelbooke" og bestille hos telenor også. Så bruker jeg angreretten i tilfelle begge sender telefonen. Telenor har 25+ på lager i følge nettsiden.

 

Helt utrolig at seriøse forhandlere er i stand til å lage et slikt rot.

Lenke til kommentar

Bestilte fra netonnet i tidligere i ettermiddag. Da hadde de telefoner på lager, i følge nettsiden. Og på min ordrebekreftelse står det levering omgående. Men jeg har ikke mottatt sendebekreftelse.

 

Men nå er den ikke på lager, og det står ubekreftet 6. juni, 2012. Jeg vet ikke om det var telefoner på lager da jeg bestilte, og om den blir sendt i morgen. Hvis ikke er det direkte latterlig av netonet, og kommer i såfall aldri til å handle der igjen, og telefonen blir avbestilt umiddelbart hvis så er tilfelle.

 

Jeg har inntrykk av at de fleste nettbutikkene består av amøber som har mistet fullstendig kontrollen over noe som bør være veldig enkelt. Telenors nettbutikk ser faktisk ut til å være den eneste seriøse som faktisk oppdaterer lagerstatusen fortløpende.

 

Virker som litt av et sirkus alle disse lagerstatusene ja, ringer dem i morgen hvis jeg ikke får email om sending og hvis jeg har tid...

 

Håper på at de faktisk klarer å telle opp bestillinger mot det de har på lager.

Lenke til kommentar

Bestilte fra netonnet i tidligere i ettermiddag. Da hadde de telefoner på lager, i følge nettsiden. Og på min ordrebekreftelse står det levering omgående. Men jeg har ikke mottatt sendebekreftelse.

 

Men nå er den ikke på lager, og det står ubekreftet 6. juni, 2012. Jeg vet ikke om det var telefoner på lager da jeg bestilte, og om den blir sendt i morgen. Hvis ikke er det direkte latterlig av netonet, og kommer i såfall aldri til å handle der igjen, og telefonen blir avbestilt umiddelbart hvis så er tilfelle.

 

Jeg har inntrykk av at de fleste nettbutikkene består av amøber som har mistet fullstendig kontrollen over noe som bør være veldig enkelt. Telenors nettbutikk ser faktisk ut til å være den eneste seriøse som faktisk oppdaterer lagerstatusen fortløpende.

 

Samme gjelder Siba.no. Nettsiden deres sier den finnes på weblager, men i beskrivelses feltet står det neste levering 4/6-12.

 

Da jeg bestillte tidligere i dag stod ikke dette, men jeg har enda ikke fått leveringsbekreftelse. Status er "Din bestilling er under behandling". Noen som har fått leveringsbekreftelse fra siba i dag? Jeg bestillte ca halv to.

 

Vurderer faktisk å "dobbelbooke" og bestille hos telenor også. Så bruker jeg angreretten i tilfelle begge sender telefonen. Telenor har 25+ på lager i følge nettsiden.

 

Helt utrolig at seriøse forhandlere er i stand til å lage et slikt rot.

Jeg trippelbooket. En hos CDON, en hos NetOnNet og en hos NetShop. CDON sendte først og dermed avbestilte jeg hos de to andre ;)
Lenke til kommentar

Fikk sporing fra netcom nå

 

Hva??

 

Okey dette er merkelig, ringer jeg netcom sier de at de har fått inn 170stk og sendes mest sannsynlig idag, ringer jeg Moobi sier de at de ikke har fått den inn. Ringte netcom igjen og da sier de ikke har fått den.

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

29.05.2012 21:18, 0024 OSLO

 

 

Hadde faktisk ikke trodd det ville skje i dag......

Lenke til kommentar

Bestilte fra netonnet i tidligere i ettermiddag. Da hadde de telefoner på lager, i følge nettsiden. Og på min ordrebekreftelse står det levering omgående. Men jeg har ikke mottatt sendebekreftelse.

 

Men nå er den ikke på lager, og det står ubekreftet 6. juni, 2012. Jeg vet ikke om det var telefoner på lager da jeg bestilte, og om den blir sendt i morgen. Hvis ikke er det direkte latterlig av netonet, og kommer i såfall aldri til å handle der igjen, og telefonen blir avbestilt umiddelbart hvis så er tilfelle.

 

Jeg har inntrykk av at de fleste nettbutikkene består av amøber som har mistet fullstendig kontrollen over noe som bør være veldig enkelt. Telenors nettbutikk ser faktisk ut til å være den eneste seriøse som faktisk oppdaterer lagerstatusen fortløpende.

 

Er det ikke sånn det funker? Jeg tror de har et system som gjør at det blir endret automatisk på nettsiden når alle eksemplarer er bestilt. Eller tar jeg helt feil nå?

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Fikk sporing fra netcom nå

 

Hva??

 

Okey dette er merkelig, ringer jeg netcom sier de at de har fått inn 170stk og sendes mest sannsynlig idag, ringer jeg Moobi sier de at de ikke har fått den inn. Ringte netcom igjen og da sier de ikke har fått den.

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

29.05.2012 21:18, 0024 OSLO

 

 

Hadde faktisk ikke trodd det ville skje i dag......

 

Og du har Netcom? så merkelig.....

Lenke til kommentar

Så nå at min ligger på postsentralen borti gata, så i morgen tidlig kan jeg rusle bort på Kiwi for å hente min. Kjapp levering siden den ble levert inn til posten kl 17 idag.

 

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

29.05.2012 20:30, 3169 STOKKE

Endret av mushi
Lenke til kommentar

invisible shield har kommet. har den på tlf allerede:D

Da kan det kansje være under det invisible shield'et at støvkornet ligger? ;)

Nei den ligger desverre under skjermen, fant dt før jeg satt på invisible shielden:/. Men vet ikke om det er verdt å sende inn pga det

 

 

invisible shield har kommet. har den på tlf allerede:D

 

Fornøyd med resultatet? Og er utskjæringene kun rundt høyttaler / menyknappen eller strekker de seg helt ut til kanten?

Strekker seg rundt godt ja, men er ganske stygt glinsatte sv den sprayen, den går av når jeg får de billige hardplast filmene:)

 

 

invisible shield har kommet. har den på tlf allerede:D

Bruker du Copter-løsningen (Invisible Shield) heldekkende på tlf, eller bare på skjermen?

 

Kun skjerm

Lenke til kommentar

bestilte BLÅ 18. Mai, men ringte moobi nå på fredag 25.Mai og byttet til Hvit.......

Ah - takk skal du ha.

 

F også. Bestilte blå 10. mai og ikke en eneste av de udugelige apekattene i NetCom/Moobi har giddet å hinte til kundene om at det kunne være lurt å skifte farge hvis man ville ha den tidlig.

Lenke til kommentar

Så nå at min ligger på postsentralen borti gata, så i morgen tidlig kan jeg rusle bort på Kiwi for å hente min. Kjapp levering siden den ble levert inn til posten kl 17 idag.

 

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

29.05.2012 20:30, 3169 STOKKE

 

Ahh, greit å jobbe i posten. Så når den meldingen kommer med meg, drar jeg bare opp Yeea. :wee:

 

Hmm. Ble litt bekymret, når jeg leste det her. Om det er sjans for at fargen flasser av etter noen mnds bruk.... Har ventet noen mnds på telefonen, så 1-3 uker til skal jeg greie.

Endret av Gelith
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...