Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Hmmm... Nå er det ca. 1 måned siden Amobil skrev at Jelly Bean er rett rundt hjørnet... Hvor langt er egentlig det hjørnet??

Er vell fenomenet som heter TG-Tid der?

:p kommer i oktober. siste beta (DLI8) er meget god og stabil

Opplevd noen bugs el.l. med DLI8? Jeg har ikke, bortsett fra den pokkerns grå statusbaren som har vært på alle test-utgavene.

Tenkte å forsøke med Omega ROM nå (kom for 2min siden), og håper det fungerer like bra :)

Grå status bar? hva maner du med det? kan du gi screenshot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente "notification" bar. Har ingen screenshot nå da ROMen har fikset det.

Mener da selve linjen øverst hvor ikonene/klokken etc. er, den er da grå på test-utgavene av JB.

Kan ikke si det plager meg nevneverdig. Er bare en tone lysere enn svart og gjør fortsatt nytten sin :-)

Lenke til kommentar

Ser Kies den også som NEE CSC? Har akkurat fått igjen S3-n fra Service pga sprekker i rammen rundt, og da hadde de tatt en factory reset !?, og jeg har akkurat fått på plass alle apper og homescreens, så jeg vil være sikker før jeg resetter igjen :)

Jada. Ingen problemer med det.

Lenke til kommentar

Fy flate det er ingen endre på idiotien til applefanboys. Ser på det første bildet der så klarer de å kalle microUSB for en kopi av den nye lightningpluggen til Apple. Gratulerer med dagen....

"Clone of Lightning coming very soon" står det. At de kommer til å klone pluggen, altså. Ikke at microUSB er en kopi av Lightning.

Og no når Samsung, HTC og alle andre har fått til å bruke en standardplugg så er jo det veldig logisk å skulle lage en ny proprietær plugg som ingen andre bruker. Jadda.....

Lenke til kommentar

Hmmm... Nå er det ca. 1 måned siden Amobil skrev at Jelly Bean er rett rundt hjørnet... Hvor langt er egentlig det hjørnet??

Er vell fenomenet som heter TG-Tid der?

:p kommer i oktober. siste beta (DLI8) er meget god og stabil

Opplevd noen bugs el.l. med DLI8? Jeg har ikke, bortsett fra den pokkerns grå statusbaren som har vært på alle test-utgavene.

Tenkte å forsøke med Omega ROM nå (kom for 2min siden), og håper det fungerer like bra :)

Hvorfor måtte du si det!!Hadde ikke lagt merke til den før nå:(
Lenke til kommentar

Jeg bruker den innebygde kalenderen på mobilen hvor jeg har lagt inn timeplanen min på skolen. Den har nå blitt litt forandret og jeg synes det er håpløst å ordne det på mobilen. Er det mulig å få det gjort på PC i et litt mer oversiktlig program?

EDIT: jeg har konfigurert google-kontoen min på nettet så den skal kobles opp til mobilen og mobilen er synket til samme konto. Fungerer fortsatt ikke...

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg bruker den innebygde kalenderen på mobilen hvor jeg har lagt inn timeplanen min på skolen. Den har nå blitt litt forandret og jeg synes det er håpløst å ordne det på mobilen. Er det mulig å få det gjort på PC i et litt mer oversiktlig program?

Har du den koblet med google så kan du gå inn der og ordne på den

Lenke til kommentar

Æsj....har fått sprekker i hjørnene på min også nå. Er dette en offisiell reklamasjonsgrunn? Og hvis man sender den inn til fiks, blir det bra da, eller kan sprekkene komme igjen?

Sprekkene i hjørnene skal nok være der, de var på s3-en jeg sendte inn til rep. pga sprekk på den ene langsiden, og da jeg fikk den igjen hadde de byttet hele display delen inkludert rammen rundt, men det er små sprekker i hvert hjørne på den nye også.. Mistenker at det er en skjøt som skal være der.. (de er ikke så lett å se, så hvis dine er store er det kanskje noe annet..)

Lenke til kommentar

Jeg la nettopp inn denne: http://www.sammobile...-test-firmware/

Funker veldig bra. Ser ut som at problemet med at pc'n ikke alltid vil kobles til telefonen er borte. Fikk meldingen "Maskinvaredata ikke funnet" hele tiden før. Jeg var litt redd for at hele flasheprosessen skulle gå til helv*** :)

Noe grunn til at du ikke la inn IL8 siden det er den siste versjonen som er lekket?

Hmm. Den har ikke jeg sett? Har du linken til den?

Lenke til kommentar

Æsj....har fått sprekker i hjørnene på min også nå. Er dette en offisiell reklamasjonsgrunn? Og hvis man sender den inn til fiks, blir det bra da, eller kan sprekkene komme igjen?

Jeg har hatt min hvite S3 i drøye 2 mnd. Ramma rundt telefonen er meget utsatt for bulker, riper og hakk. Dette er meget irriterende og veldig synd med tanke på att denne tlf er i øverste pris sikt og skal være det beste på markedet. Den "sølvfargede" rammen på min S3 er blir sort i to av hjørnene. Også fått noen hakk og merker. Jeg kan ikke hugse og ha mistet min i bakken eller lignende.

Telefonen er en fryd og bruke, men byggekvaliteten så der. Spes rammen som nevnt. Virker som denne er laget av "mykere" plast enn resten.

Jobber til daglig i Elkjøp så har vært i kontakt med både Infocare (serviceverksted for Samsung) og Samsung selv. Dette var svarene jeg fikk:

Samsung: Ta med telefonen til butikken du kjøpte den og snakk med service ansvarlig for vurdering og evt innsending.

Infocare: Hvis fargen på rammen "flasser" ell lign uten att det kan påvises ytre skade så skal dette dekkes av garanti. Hvis det blir påvist fallskader ell lign må du betale reparasjonen selv. Nytt frontdeksel 2000,- (Er touchmodul inkl) Bygd sånn for og få den tynnest mulig.

Så det kommer altså ann på skadene. Men ja, meget irriterende og veldig irriterende!

Lenke til kommentar

Mistet telefonen i asfalten med hjørnet på telefonen først. Traff selvsagt der casecrown ikke dekker over telefonen.... KNAZ.... Prøver å bytte glass/digitizer selv, og har bestilt en for 210$. Selve innmaten ser ut til å fungere som før. :dremel:

Det kommer en Samsung butikk(vet ikke når....), og da skal dem visst ta ca 700kr for skifte av glass. Vis mobilen er under 1år gammel.
Lenke til kommentar

Har du den koblet med google så kan du gå inn der og ordne på den

Det er gjort, men den dukker ikke opp.

velger rett kalender innpå der og har syncet ?

For å være sikker sjekket jeg nettopp og det fungerer her altså

under mine kalendere og ser til at kalenderen er valgt, altså burde være farget ikon ved siden av kalender navnet og ikke bare en hvit boks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...