Venin Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 @Maggot_FF Takk. Det ser ut som at det går fint å lese teksta uten å zoome noe. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg så forresten både hvit og blå idag, som var utstilling. Den blå var faktisk ikke like pen som på bilder synes jeg. Syntes den hadde en rar farge og virket "falmende". Den så bedre ut på bilder synes jeg. Men for all del, smak og behag Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Noen som har prøvd 64GB minnekort i den. Den norske bruksanvisningen sier max 32GB. Hvilke kort bruker dere ?? Du behøver ikke bekymre deg for minnekort på SGS2. Selv eldre mobiler takler 64GB med riktig formatering. Jeg har testet mitt 64GB med FAT32 i flere mobiler og alle har fungert. SGS3 bruker exFAT. Endret 29. mai 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
TSport Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 bare jeg som har fått eksemplar med støvkorn under skjerm? håper virkelig battteriet blir bedre etterhvert:P gått ut relativt raskt Har du tilgang på en kompressor? Pleier å bruke trykkluft på jobb for å få vekk støv fra skjerm ved å blåse gjennom sprekker eller åpninger rundt skjermen (på chassi). Jeg hadde prøvd det først, før evt retur. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 no way jeg gjør noe så drasstiskt:P drar opp på siba i morgen og hører om å få ny. får jeg ny på stedet bytter jeg, hvis ikke så driter jeg i det bare jeg som har fått eksemplar med støvkorn under skjerm? håper virkelig battteriet blir bedre etterhvert:P gått ut relativt raskt Har du tilgang på en kompressor? Pleier å bruke trykkluft på jobb for å få vekk støv fra skjerm ved å blåse gjennom sprekker eller åpninger rundt skjermen (på chassi). Jeg hadde prøvd det først, før evt retur. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 bare jeg som har fått eksemplar med støvkorn under skjerm? håper virkelig battteriet blir bedre etterhvert:P gått ut relativt raskt Har du tilgang på en kompressor? Pleier å bruke trykkluft på jobb for å få vekk støv fra skjerm ved å blåse gjennom sprekker eller åpninger rundt skjermen (på chassi). Jeg hadde prøvd det først, før evt retur. Dette er ingen god ide. Bruk i såfall trykkluft på boks, og ikke kompressor, da mange kompressorer er så kraftig at kontakter og ledninger lett kan rives løs hvis du er uheldig. Ikke minst er det skummelt for høytalere. Men trykkluft på boks er en mulighet. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Trykkluft på boks kondenserer en del... Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Trykkluft på boks kondenserer en del... Ikke så lenge du holder den rett og ikke rister den mens den er i bruk. Evt. kjøpe en som fungerer i alle vinkler uten at det kommer "bursts" med kondens. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 bare jeg som har fått eksemplar med støvkorn under skjerm? håper virkelig battteriet blir bedre etterhvert:P gått ut relativt raskt Har du tilgang på en kompressor? Pleier å bruke trykkluft på jobb for å få vekk støv fra skjerm ved å blåse gjennom sprekker eller åpninger rundt skjermen (på chassi). Jeg hadde prøvd det først, før evt retur. Dette er ingen god ide. Bruk i såfall trykkluft på boks, og ikke kompressor, da mange kompressorer er så kraftig at kontakter og ledninger lett kan rives løs hvis du er uheldig. Ikke minst er det skummelt for høytalere. Men trykkluft på boks er en mulighet. Ehhm.. Driver med dette nesten hver dag (jobber på service) og har aldrig ødelagt noe.. men ok.. var bare et tips. Selvfølgelig er ikke en superkraftig kompressor det lureste å bruke. De vi har vel sånn midt på treet. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hehe, så her off topic tror jeg aldri har sett en tråd gå før! 1 Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hehe, så her off topic tror jeg aldri har sett en tråd gå før! Hehe... Begynner å spore av litt ja. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 kanskje bare ta turen ned til verkstedet på lier og se om de kan fjerne den støvkornet. sikkert mulighet det og. men hører først om mulighet for ny tlf Lenke til kommentar
TSport Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hehe. Sorry for off topic. Får ta kompressorpraten i en annen tråd.. For å komme med noe relevant. Fant en billig skjermbeskytter på iutstyr til SGS3 til 19kr. Får duge til invisible shield ankommer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 invisible shield har kommet. har den på tlf allerede:D Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da har jeg hentet min hvite på telekiosken Gleder meg til å teste den nå Hvor mye kostet den? Så du de forskjellige prisene? Edit: Hvilken telekiosk? I Oslo? Betalte blodpris kr 2699,- med komplett M. På telenor.no har de satt ned prisen til 1499,- med samme abonnement. Kjøpte i Rogaland. Tenkte meg det, synsikt dyrt hos dem...Spørte om prisen, den var på 3000kr med komplett M jaja Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har mottat telefonen fra cdon ennå? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har mottat telefonen fra cdon ennå? Nei, bare melding fra posten. Kontaktet dem kl.16 i dag per chat, og fikk da til svar at det kunne ta noen dager fra den ble sendt til den var reg. i Norge. Håper for alt i verden at den blir registrert i Oslo ila natta, da har jeg den i morra. Lenke til kommentar
oyvindpe Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bestilte fra netonnet i tidligere i ettermiddag. Da hadde de telefoner på lager, i følge nettsiden. Og på min ordrebekreftelse står det levering omgående. Men jeg har ikke mottatt sendebekreftelse. Men nå er den ikke på lager, og det står ubekreftet 6. juni, 2012. Jeg vet ikke om det var telefoner på lager da jeg bestilte, og om den blir sendt i morgen. Hvis ikke er det direkte latterlig av netonet, og kommer i såfall aldri til å handle der igjen, og telefonen blir avbestilt umiddelbart hvis så er tilfelle. Jeg har inntrykk av at de fleste nettbutikkene består av amøber som har mistet fullstendig kontrollen over noe som bør være veldig enkelt. Telenors nettbutikk ser faktisk ut til å være den eneste seriøse som faktisk oppdaterer lagerstatusen fortløpende. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Telenor har satt ned prisen med 200 kr på s3 med All in 1 L siden før idag. Surt. Er det mulig å syte seg til en rabatt tror dere? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Telenor har satt ned prisen med 200 kr på s3 med All in 1 L siden før idag. Surt. Er det mulig å syte seg til en rabatt tror dere? Tar dem ca.1 kalori og legge inn en kreditering på 200,- på din første faktura hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå