Daxen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg vil ha S3 i svart, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Gikk til innkjøp av det "fantastiske" flip-coveret til S3. Nå etter 2 uker er både dekslet slitent og flassete i 'bøyen', samt at gummikanten har løsnet og revnet. Hørte med flere på jobben som opplever mye av det samme - altså at det er ubrukelig etter 2-3 uker. Noen som har opplevd det samme og har forsøkt å reklamere på dette? Mener at et cover til rundt 300,- bør holde mer enn noen få uker. Virker som ikke annet enn slett arbeid fra Samsung her, for bakdekslet er langt bedre enn det som følger med. Har akkurat samme problem,dritt dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har bestilt meg noe lignende det her: http://www.ebay.com/itm/White-Luxury-Magnetic-Flip-Leather-Case-Cover-For-Samsung-Galaxy-S3-S-III-i9300-/140838603444?pt=PDA_Accessories&hash=item20caa28ab4 Litt tykkere enn den originale, siden man setter det utenpå baksiden. Har ikke fått det enda, men tips om flere leter etter det samme. (Jeg håper bare det er tynt nok til at jeg kan hulle ut forsiden over varsellyset. ) Lenke til kommentar
TSport Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hmm.. Kan Jelley Bean være rett rund hjørnet? Ligger en OTA oppdatering for nordiske land på XDA nå.. Skal jammen teste denne. XXLI7 - Nordic Countries OTA - OTA (Tumult Dropbox) - http://db.tt/a6TVApMq Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Gikk til innkjøp av det "fantastiske" flip-coveret til S3. Nå etter 2 uker er både dekslet slitent og flassete i 'bøyen', samt at gummikanten har løsnet og revnet. Hørte med flere på jobben som opplever mye av det samme - altså at det er ubrukelig etter 2-3 uker. Noen som har opplevd det samme og har forsøkt å reklamere på dette? Mener at et cover til rundt 300,- bør holde mer enn noen få uker. Virker som ikke annet enn slett arbeid fra Samsung her, for bakdekslet er langt bedre enn det som følger med. Har akkurat samme problem,dritt dårlig kvalitet Samme her. Mitt skallet av etter et par uker (filmen foran på selve flippen). Finner ikke kvitteringen så jeg får ikke reklamert. Skru dem for det! :nei2: Er gått tilbake til vanlig "skall" på baksiden og "screen protector" film foran. Faktisk er det blitt en del som har klart knuse skjermen foran på dem. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har bestilt meg noe lignende det her: http://www.ebay.com/itm/White-Luxury-Magnetic-Flip-Leather-Case-Cover-For-Samsung-Galaxy-S3-S-III-i9300-/140838603444?pt=PDA_Accessories&hash=item20caa28ab4 Litt tykkere enn den originale, siden man setter det utenpå baksiden. Har ikke fått det enda, men tips om flere leter etter det samme. (Jeg håper bare det er tynt nok til at jeg kan hulle ut forsiden over varsellyset. ) Så faktisk ikke så galt ut i sort. Du får hyle når det ankommer og si fra om det innfrir forventningene. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg orker ikke vente mer på JB, så jeg har bestemt meg for å flashe eller hva det heter på fagspråket. Hvilken anbefaler dere at jeg legger inn på min S3? Jeg la inn WanamLite (NoWipe) v.3.3, men jeg ser det er kommet en 3.5 allerede som jeg skal legge inn straks. Dette er en ROM som ser ut som og oppfører seg for det meste som en helt normal uflashet S-III. Rootet først med SAMSUNG GALAXY S3 TOOLKIT - det er rimelig enkelt og selvforklarende å bruke. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Hmm.. Kan Jelley Bean være rett rund hjørnet? Ligger en OTA oppdatering for nordiske land på XDA nå.. Skal jammen teste denne. XXLI7 - Nordic Countries OTA - OTA (Tumult Dropbox) - http://db.tt/a6TVApMq Hvordan gikk det? Jeg lastet den ned, men det var ikke som de pda filene jeg har brukt tidligere.. Tror jeg venter til det kommer en komplett fil... Endret 14. september 2012 av jorkus Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hmm.. Kan Jelley Bean være rett rund hjørnet? Ligger en OTA oppdatering for nordiske land på XDA nå.. Skal jammen teste denne. XXLI7 - Nordic Countries OTA - OTA (Tumult Dropbox) - http://db.tt/a6TVApMq Hvordan gikk det? Jeg lastet den ned, men det var ikke som de pda filene jeg har brukt tidligere.. Tror jeg venter til det kommer en komplett fil... Her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1835931 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Et lite kjapt spørsmål! Nå er det slik at jeg har vært eplegutt i mange år, men etter 2 skuffende utgivelser (4S og 5) er det nok. Har da bestemt meg for en S3. Ønsker selvfølgelig å roote den, men kan man roote en tlf som er operatørlåst til f.eks chess eller telenor? 1 Lenke til kommentar
TSport Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hmm.. Kan Jelley Bean være rett rund hjørnet? Ligger en OTA oppdatering for nordiske land på XDA nå.. Skal jammen teste denne. XXLI7 - Nordic Countries OTA - OTA (Tumult Dropbox) - http://db.tt/a6TVApMq Hvordan gikk det? Jeg lastet den ned, men det var ikke som de pda filene jeg har brukt tidligere.. Tror jeg venter til det kommer en komplett fil... Gikk veldig fint. Valgte den fila i clock work update zip og alt gikk smertefritt derifra. Alle innstillingene ble ivaretatt og alt ser ut til å fungere. Kommer nok til å nullstille til fabrikkinnstillinger alikevel. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Dere med blå s3, har dere glipper rundt skjermen som det samler seg støv i? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Et lite kjapt spørsmål! Nå er det slik at jeg har vært eplegutt i mange år, men etter 2 skuffende utgivelser (4S og 5) er det nok. Har da bestemt meg for en S3. Ønsker selvfølgelig å roote den, men kan man roote en tlf som er operatørlåst til f.eks chess eller telenor? Ja Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Dere med blå s3, har dere glipper rundt skjermen som det samler seg støv i? Skjedde første timen i bruk med mobilen, jæææævla annoying! (støvet faller ut plutselig av og til) Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hvordan er det å roote og det da kommer en oppdatering? Er det da bare å oppdatere og roote igjen, eller må man unroote før man oppdaterer? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hvordan er det å roote og det da kommer en oppdatering? Er det da bare å oppdatere og roote igjen, eller må man unroote før man oppdaterer? Trenger ikke unroote først.... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Har i dag oppdaget riper i skjermen...flere mikroskopiske samt en som jeg kan føle med fingeren Helt tydelig at denne skjermen tåler mye mindre enn hva jeg tidligere har hatt. Har en Desire HD som det ikke er antydning til riper i, og den har jeg ikke behandlet spesielt pent det siste halvåret før jeg kjøpte S3. S3'en har jeg vært veldig påpasselig med, og kan ikke fatte hvor disse ripene kan komme fra Nesten så jeg lurer på om den ville holde frem til S4 kommer... Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Nesten snodig da Desire HD "bare" hare GorillaGlass1 (har hatt HDD sjæl) og den tålte horejuling i to år uten noe riper, mens GSIII har jo v.2 slik jeg forstod det og burde da iallefall væremer motstandsdyktig. Endret 15. september 2012 av Dukien Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nesten snodig da Desire HD "bare" hare GorillaGlass1 (har hatt HDD sjæl) og den tålte horejuling i to år uten noe riper, mens GSIII har jo v.2 slik jeg forstod det og burde da iallefall væremer motstandsdyktig. Yupp, er enig på det. Hadde og DHD før denne Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nesten snodig da Desire HD "bare" hare GorillaGlass1 (har hatt HDD sjæl) og den tålte horejuling i to år uten noe riper, mens GSIII har jo v.2 slik jeg forstod det og burde da iallefall væremer motstandsdyktig. Yupp, er enig på det. Hadde og DHD før denne Ja, man skulle tro eller håpe på det, men hørt flere har klaget på riper og (uten at jeg vet hvordan de har behandlet telefonen) Har også en HTC HD2, og den er ganske gammel nå, som jeg bruker på jobb, og der er det knapt noen riper - så bruken min har HD2 og DHD tålt...men ikke S3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå