Chivas Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er det for noe drit som skjer nå? Har over 7 GB ledig, men kan ikke innstallere en app på 20 MB pga for liten plass?? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Android Revolution 8.0.0 kjem ut straks. Med siste Stock Samsung fw. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Løs ut SD kort inne på lagring og prøv igjen.. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Kanalen er på [Auto] Current &--#62; 13. Bør jeg bytte til en annen? Kan velge alle tall mellom 1 og 13. Kanal 13 kan ofte være problematisk med Android (og enkelte andre trådløse rutere), prøv å sette ruteren til en annen kanal manuelt (prøv 1-11 da det er godkjente kanaler i USA). Men som en annen også nevner her, hvis du ser det trådløse nettet på telefonen din er det ikke kanalen som er problemet.... /Espen 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da har jeg lagt inn Samsung Stock Jelly Bean (03.09.2012). merker stor forskjell på hastighet. Link? Eg køyrer også Stock Samsung, men med Android Revolution 7.0.0. Er heilt magisk. http://forum.xda-dev...d.php?t=1835931 Aller nyeste finner du vel her: http://www.sammobile...-test-firmware/ Den jeg har lagt inn Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg beklager hvis tema har vært oppe før, men er det noen som vet om en adapter som gjør det mulig å bruke sine egne headphones, men beholde hansfree, og fjernkontroll funksjonalitet? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da har jeg lagt inn Samsung Stock Jelly Bean (03.09.2012). merker stor forskjell på hastighet. Link? Eg køyrer også Stock Samsung, men med Android Revolution 7.0.0. Er heilt magisk. http://forum.xda-dev...d.php?t=1835931 Ser det står United Kingdom på alle lekkede versoner. Blir det noen forskjeller på denne og den nordiske utgaven vi sannsyligvis får? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Den har enda norsk språk, så er vel ikke store forskjellen Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Løs ut SD kort inne på lagring og prøv igjen.. Har ikke SD-kort...men fant ut av det. Var en gammel .odex fil fra samme app som kødda til systemet... Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Hvordan får jeg komma uten å måtte trykke på knappen for spesialtegn? Aner ikke, det irriterer vettet av meg også. Spesialtegn, komma, spesialtegn for å komme tilbake. Når jeg skriver dukker det opp ordforslag på linjen rett over tastaturet. Når jeg trykker på et av de foreslåtte ordene endres denne linjen til forslag over diverse spesialtegn, inkludert komma. Når du har trykket komma er det bare å fortsette å skrive. Trenger ikke mellomrom, det legges til automatisk. Enklere blir det ikke . Alternativt, trykk og hold på punktum til flere spesialtegn popper opp. Endret 4. september 2012 av euphoria. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ein ting eg har lagt merke til med DLH9 releasen av JB, er at Swiftkey konstant kræsjar. Ventar på nyaste no. Vonaleg ordnar det seg då. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da har jeg fått min BLÅ ble det og ikke rød haha ; anyway - åssen skifter jeg ut de 4 start-ikonene på låsskjermen? Og for dem som bruker equalizer - hva brukte dere for å lage "spotify-modus"? Finfin tlf og liker den like mye som Nexus so far, IRRITERENDE at det ikke er en widget-klokke som man kan klikke på for å få opp alarm stock (til og med nexus hadde deT) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Eg er veldig nøgd med slik heimeskjermen min ser ut no, og tenkte difor leggje opp eit skrytebilete Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Æsj, ser ut som du er en habil habbo hotel-spiller 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 hver sin smak sier jeg bare. *juck* 2 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvordan får jeg komma uten å måtte trykke på knappen for spesialtegn? Jeg (og mange andre) er veldig fornøyd med Swiftkey. Sakset fra Det beste fra Android Market (kom faktisk ikke på før nå at den trådtittelen bør endres til Play Store, men idiotbrowseren på jobb lar meg ikke åpne i full editor) Beskrivelse: I mine øyne det beste tastaturet til Android. Smart tastaturoppsett/layout. Støtte for flere språk samtidig (veldig greit om du f. eks bytter mellom f. eks engelsk og norsk i samme melding eller sender til engelske og norske kontakter). SwiftKey foreslår ikke bare ord etterhvert som du skriver, men etter å ha brukt det en stund så gjetter den neste ord i rekka også. I stedet for å skrive hver enkelt bokstav vil du på ofte brukte setninger bare kunne trykke frem hele ord. Tastaturet kan også lære din skrivemåte/brukte ord ved å gå gjennom Facebook, GMail og SMSene dine (om du ønsker). En annen sak. Er det flere som opplever at lydavspilling plutselig stopper? Nå hører jeg stort sett på podcast på telefonen så jeg er usikker på om det samme skjer med musikk (skjer ikke i Spotify), men sporadisk slutter avspillingen/settes på pause. Det skjer både i den innebygde spilleren og med doubleTwist. Sistnevnte har til og med en tendens til å avslutte (ikonet blir borte fra taskbaren). Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 kan man ha swype på swiftkey? Lenke til kommentar
Saksa Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Av ren nyskjerrighet : åssen knuste du den? Synes du den at den knuste for lett eller var det skikkelig fall på den ? Var fra "lommehøyde" så skikkelig fall er vell litt å ta i. Har mistet den i bakken flere ganger også, da uten riper på skjermen. så at den tåler lite er ikke noe jeg mener. Lander den feil, så knuser den! Kjedelig, men sånn er det. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Very nice:) Endret 4. september 2012 av cosm0 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva er favoritt "Folder" appen til folk her? Trenger noen tips.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå