Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 ... En reset endrer ikke firmware. Den setter den du har flashet til fabrikkinnstillinger på parametre som kanalvalg etc. Jeg tror ikke det spiller noen rolle hvilken kanal du velger. Så lenge du "ser" routeren med mobilen så "skal" den koble seg opp om signalet er OK. Ser at mange andre strever med denne routeren mot android. Lenke til kommentar
pitbull63 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Etter sist oppdatering som dukket opp på min telefon, har jeg fått en i med en strek over oppi vemstre hjørne. Sikker stengtett eller annet ved et uhell. Når jeg får sms mail o.l. så blinker ledlampen blått og jeg må sehva som er merket medt ett 1 tall for antall meldinger. Tips for å få vekk denne i med strek over..)) Lenke til kommentar
jorang Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Sjekk om varslinger er avslått Lenke til kommentar
pitbull63 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Rødmer litt her.finner ikke rette plass!! Så manger innstillinger..flire Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dra ned notification bar`en Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Phuu!! prøvde mobile odin, flashet en lekket jelly bean versjon,orginal samsung.. den var litt buggete så jeg skulle gå tilbake til MIUI,men da ble skjermen svart,fikk ordnet det til slutt.. Ja jer er vel en flashaholic:) Endret 3. september 2012 av cosm0 Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har den røde inne på jobben nå. Ser dritkul ut, men liker fremdeles blå best. Liker forsåvidt alle fargene som er ute til nå veldig godt. Litt off-topic, men jeg venter også i spenning på Galaxy Note II! Skal bli fin å bruke i jobb/skole/presentasjoner o.l. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Har den røde inne på jobben nå. Ser dritkul ut, men liker fremdeles blå best. Liker forsåvidt alle fargene som er ute til nå veldig godt. Litt off-topic, men jeg venter også i spenning på Galaxy Note II! Skal bli fin å bruke i jobb/skole/presentasjoner o.l. Er den like "flashy" som youtube videoene viser?Ser ut til å være forskjell mellom US og EU versjonen nesten. Er veldig sikker på at jeg går for den rød rett og slett fordi jeg vil skille meg ut (hvor mange har ikke den blå liksom?) Men fett å få bekreftelse at den røde ser fet ut og ikke "girlsaktig" ut, tror jentenes farge appelerer mer faktisk mot den blåe enn den blodrøde. Thanks for posten, gjorde mitt valg lettere .. tror jeg. Endret 3. september 2012 av Dukien Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nå har jo Verizon, T-Mobile og andre mobiloperatører sine egne versjoner av mobilene så det har nok noe med det å gjøre. http://galaxy-s.t-mobile.com/samsung-galaxy-s3 Om du titter på T-mobile sin S3 så kjører den en Dual Core Snapdragon istedenfor Exynos Quad Core brikken til Samsung. I følge en kamerat var dette på grunn av at mobilbandet(LTE) i USA ikke støttet Samsung sin brikke og derfor måtte de bruke en anen CPU. Lenke til kommentar
PanBoy Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 hei folkens Har fått en liten problem med kamera her. Får en svart stripe i hvert bilde jeg tar. Lurer på om noen andre har fått det samme. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har den røde inne på jobben nå. Ser dritkul ut, men liker fremdeles blå best. Liker forsåvidt alle fargene som er ute til nå veldig godt. Litt off-topic, men jeg venter også i spenning på Galaxy Note II! Skal bli fin å bruke i jobb/skole/presentasjoner o.l. Er den like "flashy" som youtube videoene viser?Ser ut til å være forskjell mellom US og EU versjonen nesten. Er veldig sikker på at jeg går for den rød rett og slett fordi jeg vil skille meg ut (hvor mange har ikke den blå liksom?) Men fett å få bekreftelse at den røde ser fet ut og ikke "girlsaktig" ut, tror jentenes farge appelerer mer faktisk mot den blåe enn den blodrøde. Thanks for posten, gjorde mitt valg lettere .. tror jeg. Jeg har til dags dato ikke solgt mer enn 1 blå S3 til en jente. Alle andre har tatt hvit, og menn går gjerne for blå. Vet ikke hvorfor, det bare er sånn. jeg skal være såpass overfladisk og si at jeg synes den hvite ble for flashy for meg, og jeg synes den rød ble for flashy, men begge er fremdeles kule, bare liker den blå best. Den er mest "rugged" på en måte. Selv om den røde er kul, vet jeg at jeg personlig ville blitt lei den på 2 uker. Er ikke like tidløs og elegant som den blå eller den hvite synes jeg. Men for all del, hvis du liker den røde, ta den røde. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 http://www.engadget.com/2012/08/28/samsung-expands-galaxy-s-iii-colors-yes-you-can-get-brown/ Håper vi finner S3 i disse fargene i hyllene snart, da blir det kjøp Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvordan får jeg komma uten å måtte trykke på knappen for spesialtegn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Aner ikke, det irriterer vettet av meg også. Spesialtegn, komma, spesialtegn for å komme tilbake. Laste ned et annet keyboard kanskje? Liker ikke sånne swipe greier. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva mener du med swipe greier? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da har jeg lagt inn Samsung Stock Jelly Bean (03.09.2012). merker stor forskjell på hastighet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da har jeg lagt inn Samsung Stock Jelly Bean (03.09.2012). merker stor forskjell på hastighet. Link? Eg køyrer også Stock Samsung, men med Android Revolution 7.0.0. Er heilt magisk. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da har jeg lagt inn Samsung Stock Jelly Bean (03.09.2012). merker stor forskjell på hastighet. Link? Eg køyrer også Stock Samsung, men med Android Revolution 7.0.0. Er heilt magisk. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1835931 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da har jeg lagt inn Samsung Stock Jelly Bean (03.09.2012). merker stor forskjell på hastighet. Link? Eg køyrer også Stock Samsung, men med Android Revolution 7.0.0. Er heilt magisk. http://forum.xda-dev...d.php?t=1835931 Aller nyeste finner du vel her: http://www.sammobile.com/2012/09/03/i9300xxdli1-%E2%80%93-galaxy-s-iii-android-4-1-1-jelly-bean-test-firmware/ Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Takk for inspilla, jeg gikk for den blå jeg - skal hente den nå - tror rød "lyser" hakket opp for mye, den virker jo syyyykt glossy. Henter den nuuuuuuuuuuuuuuuuh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå