euphoria. Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere? Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-((( Som vi skrev her i forumet for en uke siden; Smart View er ikke tilgjengelig på S3. Samsung support kan heller ikke fortelle at det er på vei. Skandaløst! Min nye samsung BD-spiller går i retur. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Forøvrig virker ikke clipboard lenger. Noen tips? Er det bare meg som har det problemet her? Håpet at det ville bli fikset i en oppdatering, men det lever i beste velgående nå snart 2mnd senere. Ser på et annet forum at det er mange som har dette problemet og at det kun kan fikses gjennom en factory reset eller en oppskrift med rooting: http://androidforums.com/samsung-galaxy-s3/565061-galaxy-s3-crashing-when-copying-text-clipboard.html Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Bumper igjen: Hvor kan jeg få fish eye lens til S3? Eller er de ennå ikke produsert, siden S3 er relativt ny ift. iPhone 4. Du kan jo backe Mobi-Lens på Kickstarter: http://www.kickstarter.com/projects/mobi-lens/mobi-lens Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere? Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-((( Som vi skrev her i forumet for en uke siden; Smart View er ikke tilgjengelig på S3. Samsung support kan heller ikke fortelle at det er på vei. Skandaløst! Min nye samsung BD-spiller går i retur. Fikk svar på Samsung sin Facebook side at de jobber med en ny app som skal være kompatibel med ICS forhåpentligvis JB og.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har bestilt en 8X Zoom Telescope Camera Lens. Skal bli artig å se hvordan den virker http://cgi.ebay.com/...#ht_6292wt_1228 5 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er det noe måte å få skrudd av mobil-nettsider? Har lyst til å surfe på vanlige sider, og ikke sånn nedgradert mobil-versjon. Bruker Firefox hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det skal mye varme til for å skade noe som helst på mobilen din, og alt fra LED-diode til prosessor vil slå seg av automatisk dersom det blir for varmt. Takker for nyttig info Da skal jeg teste min og la den stå på en time. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er det noe måte å få skrudd av mobil-nettsider? Har lyst til å surfe på vanlige sider, og ikke sånn nedgradert mobil-versjon. Bruker Firefox hvis det har noe å si. Vet ikke med Firefox, men kan ihvertfall velge at det skal surfes som vanlige sider med Chrome og Dolphin browser. Lenke til kommentar
Galaxis Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Noen som har Samsung TV, og har Samsung Smart View på mobilen? Fungere det nå? Og hvilke version har dere? Min app sluttet å fungere, så avinnstallerte jeg det, for å gå på googleplay igjen og laste det ned, men der var det tatt vekk :-((( Som vi skrev her i forumet for en uke siden; Smart View er ikke tilgjengelig på S3. Samsung support kan heller ikke fortelle at det er på vei. Skandaløst! Min nye samsung BD-spiller går i retur. Legg den inn manuelt søk med google så finner du Smart View, funker perfekt på min GS3 Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er det noe måte å få skrudd av mobil-nettsider? Har lyst til å surfe på vanlige sider, og ikke sånn nedgradert mobil-versjon. Bruker Firefox hvis det har noe å si. Trykk på Meny-knappen på mobilen (den til venstre), klikk på "Request Desktop Site". Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har bestilt en 8X Zoom Telescope Camera Lens. Skal bli artig å se hvordan den virker http://cgi.ebay.com/...#ht_6292wt_1228 legg ut bilder når du har testet 2 Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Legg den inn manuelt søk med google så finner du Smart View, funker perfekt på min GS3 Interessant. Har du en link. Og hvordan installere manuelt? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har bestilt en 8X Zoom Telescope Camera Lens. Skal bli artig å se hvordan den virker http://cgi.ebay.com/...#ht_6292wt_1228 legg ut bilder når du har testet Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 er det på baseband jeg ser hvilken versjon jeg har? På min står det xxlfb, og jeg får ikke opp noen nyere... hmmm como? Lenke til kommentar
jorang Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Flere som opplever at standbytiden er kraftig forkortet etter siste oppdatering (BLH1)? Prøver å finne synderen for å slippe å ty til fabrikknullstilling. Jeg synes også standby er kortere etter siste update. Igår gikk jeg tom for batteri - første gang siden jeg kjøpte tlf prima juni Av en eller annen grunn varer ikke batteriet mitt en arbeidsdag lengre. Nesten uten bruk så er batteriet flatt etter vel 12t. Går også merkelig fort å lade opp batteriet igjen - nesten 70% etter en knapp time med originalladeren (1A) Flere som opplever noen slikt etter oppdateringen i helga... Endret 21. august 2012 av jorang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hva slags oppdatering i helga? Har ikke funnet noen ny update siden 4.0.4 Lenke til kommentar
jorang Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hva slags oppdatering i helga? Har ikke funnet noen ny update siden 4.0.4 Du finner info om denne et par sider tilbake i tråden Lenke til kommentar
varme0vnen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har nettopp kjøpt meg Samsung Galaxy S3, og har lagt inn bilder på noen av mine kontakter. Men når en av mine kontakter ringer så er bildet av h*n VELDIG utydelig. Er det flere som har det slik? eller eventuelt kan fortelle meg hva jeg kan gjøre for å fikse dette.. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvor mye skal disse såkalte gorillaglassene tåle? Har fått noen salige riper i glasset. Har alltid trodd disse var ripesikre, og har heller aldri vurdert skjermfilter, noe jeg syntes ødelegger skjermopplevelsen helt.. De tåler mye, men er ikke ripesikre. De er rimpemotstandsdyktige, noe det meste av glass er i og for seg, men får man noe som er like hardt eller hardere enn glass, som et sandkorn eller lignende sammen med telefonen i lomma, vil du lett få riper. Er en grunn til at nøkler og kniver brukes i demo-videoer, og ikke stener etc. Samme skjedde meg. Har hatt Samsung Galaxy S nå i 2 år uten en eneste ripe. 1 mnd med Galaxy S3, full av riper... Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 La inn jellybeen 4,11 i går, virker som batteri varer lenger enn noen gang før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå