Tåkelys Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Noen som vet om S3 kan spille inn telefonsamtaler? Dette går helt fint. Prøvde for noen uker siden. Hadde jeg bare husket hva programmet heter da... Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Noen som vet om S3 kan spille inn telefonsamtaler? Dette går helt fint. Prøvde for noen uker siden. Hadde jeg bare husket hva programmet heter da... https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Skjønner virkelig ikke hvorfor de appene jeg får opp i play store, når jeg søker på record phone call, absolutt skal ha full internett tilgang.. Skeptisk.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 hva slags fordeler får jeg av å roote mobilen? Er det mulig å ødelegge mobilen fullstendig? Jeg er meget dreven i data og slike ting. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Noen som vet om S3 kan spille inn telefonsamtaler? Dette går helt fint. Prøvde for noen uker siden. Hadde jeg bare husket hva programmet heter da... https://play.google....ar.callrecorder Tusen takk, skal teste det ut Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 hva slags fordeler får jeg av å roote mobilen? Er det mulig å ødelegge mobilen fullstendig? Jeg er meget dreven i data og slike ting. ...Kanskje lese deg opp på egenhånd ? Rooting har fordeler og ulemper, overklokking/underklokking av cpu, legge in diverse roms Endre på alt som kan endres,tilgang til systemfiler Kan du ødelegge mobilen fullstending ? Ja, glatt, til og med under rooting prosessen kan du prestere å bricke telefonen din,som etterlater deg med en overpriset brevpresse 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 hva slags fordeler får jeg av å roote mobilen? Er det mulig å ødelegge mobilen fullstendig? Jeg er meget dreven i data og slike ting. ...Kanskje lese deg opp på egenhånd ? Rooting har fordeler og ulemper, overklokking/underklokking av cpu, legge in diverse roms Endre på alt som kan endres,tilgang til systemfiler Kan du ødelegge mobilen fullstending ? Ja, glatt, til og med under rooting prosessen kan du prestere å bricke telefonen din,som etterlater deg med en overpriset brevpresse ja, men kan man reversere prosessen hvis noe skulle gå alvorlig galt? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 hva slags fordeler får jeg av å roote mobilen? Er det mulig å ødelegge mobilen fullstendig? Jeg er meget dreven i data og slike ting. ...Kanskje lese deg opp på egenhånd ? Rooting har fordeler og ulemper, overklokking/underklokking av cpu, legge in diverse roms Endre på alt som kan endres,tilgang til systemfiler Kan du ødelegge mobilen fullstending ? Ja, glatt, til og med under rooting prosessen kan du prestere å bricke telefonen din,som etterlater deg med en overpriset brevpresse ja, men kan man reversere prosessen hvis noe skulle gå alvorlig galt? I noen få tilfeller, men ikke uten videre. Litt vanskelig å få kontakt med en brevpresse Lenke til kommentar
IpOoOnU Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hei, på min telefon kommer det inn reklame som jeg ikke vet hvor de kommer fra eller hvorfor de kommer. Det er ganske irriterende. Noen som vet? Vedlagt ligger screenshot. Hei, på min telefon kommer det inn reklame som jeg ikke vet hvor de kommer fra eller hvorfor de kommer. Det er ganske irriterende. Noen som vet? Vedlagt ligger screenshot. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 hva slags fordeler får jeg av å roote mobilen? Er det mulig å ødelegge mobilen fullstendig? Jeg er meget dreven i data og slike ting. ...Kanskje lese deg opp på egenhånd ? Rooting har fordeler og ulemper, overklokking/underklokking av cpu, legge in diverse roms Endre på alt som kan endres,tilgang til systemfiler Kan du ødelegge mobilen fullstending ? Ja, glatt, til og med under rooting prosessen kan du prestere å bricke telefonen din,som etterlater deg med en overpriset brevpresse ja, men kan man reversere prosessen hvis noe skulle gå alvorlig galt? I noen få tilfeller, men ikke uten videre. Litt vanskelig å få kontakt med en brevpresse Man kan helt fint få til det ja:)s2 en min er død,skikkelig død..så skal det sies at jeg har flasha på den godt over 100 ganger og det siste jeg gjorde med den var absolutt ikke anbefalt:P skal være litt mere forsiktig med s3:) Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hei, på min telefon kommer det inn reklame som jeg ikke vet hvor de kommer fra eller hvorfor de kommer. Det er ganske irriterende. Noen som vet? Vedlagt ligger screenshot. Hei, på min telefon kommer det inn reklame som jeg ikke vet hvor de kommer fra eller hvorfor de kommer. Det er ganske irriterende. Noen som vet? Vedlagt ligger screenshot. Her https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brosmike.airpushdetector&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5icm9zbWlrZS5haXJwdXNoZGV0ZWN0b3IiXQ..slett appen den finner:) Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hei, på min telefon kommer det inn reklame som jeg ikke vet hvor de kommer fra eller hvorfor de kommer. Det er ganske irriterende. Noen som vet? Vedlagt ligger screenshot. Hei, på min telefon kommer det inn reklame som jeg ikke vet hvor de kommer fra eller hvorfor de kommer. Det er ganske irriterende. Noen som vet? Vedlagt ligger screenshot. Her https://play.google....GV0ZWN0b3IiXQ..slett appen den finner:) For en stund tilbake fikk jeg også noen sånne irriterende noftifications og installerte "Addons Detector" for å fjerne de. Siden det har jeg ikke blitt plaget av noen form for reklame på telefonen.Kan absolutt anbefales! https://play.google....GV0ZWN0b3IiXQ.. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Sikkert jublet en del over allerede, men endelig ble nettleseren oppdatert! Ikke bare har brukergrensesnittet blitt forbedret til de grader, men den fryser ikke lenger! Det var på tide. Den var søppel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Sikkert jublet en del over allerede, men endelig ble nettleseren oppdatert! Ikke bare har brukergrensesnittet blitt forbedret til de grader, men den fryser ikke lenger! Det var på tide. Den var søppel. lønner det seg ikke å bruke tredjeparts nettleser? Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Sikkert jublet en del over allerede, men endelig ble nettleseren oppdatert! Ikke bare har brukergrensesnittet blitt forbedret til de grader, men den fryser ikke lenger! Det var på tide. Den var søppel. lønner det seg ikke å bruke tredjeparts nettleser? Jeg har i blant brukt Chrome, da jeg irriterte meg over hvor hyppig den innebygde hang seg. Chrome er visuelt sett overlegen, men jeg opplever den som hakkete og treig. Noen andre har jeg ikke prøvd, men har hørt mye bra om Dolphin. Uansett, nå er fornøyd med den innebygde. Den er rask og stabil (hittil), har de mest aktuelle ikonene lett tilgjengelig og ser tålelig grei ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hver gang jeg prøver en tredjeparts nettleser, er det et eller annet som er upraktisk så jeg faller tilbake på den innebygde igjen. Den funker helt bra til mitt bruk, og har lettest tilgang til bookmarks. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hver gang jeg prøver en tredjeparts nettleser, er det et eller annet som er upraktisk så jeg faller tilbake på den innebygde igjen. Den funker helt bra til mitt bruk, og har lettest tilgang til bookmarks. Akkurat. Slik opplever jeg det ofte generelt med tredjepartsapplikasjoner. Og som sagt, spesielt nå som den innebygde har fått en overhaling, er den helt kurrant for meg. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Sikkert jublet en del over allerede, men endelig ble nettleseren oppdatert! Ikke bare har brukergrensesnittet blitt forbedret til de grader, men den fryser ikke lenger! Det var på tide. Den var søppel. lønner det seg ikke å bruke tredjeparts nettleser? Jeg har i blant brukt Chrome, da jeg irriterte meg over hvor hyppig den innebygde hang seg. Chrome er visuelt sett overlegen, men jeg opplever den som hakkete og treig. Noen andre har jeg ikke prøvd, men har hørt mye bra om Dolphin. Uansett, nå er fornøyd med den innebygde. Den er rask og stabil (hittil), har de mest aktuelle ikonene lett tilgjengelig og ser tålelig grei ut. Jeg har brukt Dolphin i snart en måned nå og er ekstremt fornøyd. Utrolig mange kule funksjoner. Og faktisk mange nyttige. Jeg liker spesielt godt funksjonen der man bare tegner inn en form/figur som tar en rett til et nettsted. Det er ikke bare en fet feature, men det er også mye raskere enn å skrive inn hele nettadressen. Menyene og innstillingene kan til tider være litt kronglete og finne frem i, så jeg må si at brukervennligheten er et hakk bedre på Chrome, men når det kommer til fart og ytelse så er Dolphin suveren.Anbefales på det sterkeste til alle som er lei av eller har tenkt å bytte ut den innebygde nettleseren Sender med en link til nedlasting fra Google Play: https://play.google....nlCcm93c2VyIl0. Endret 20. august 2012 av Havardu Lenke til kommentar
jogge18 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 en smule offtopic men noen som vet hva som har skjedd med Norsk Tipping sin app for android ? plutselig finnes den ikke på play store lenger... Lenke til kommentar
ikingkong Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Har hatt galaxy s3 i nesten en måned nå. Finner det greit irriterende at det er delay når jeg skal låse opp mobilen og trykker på power knappen. En annen ting er det at jeg mangler et par alternativer i "innstillinger". f.eks under sikkerhet og skjermlås/skjermsikkerhet... her har jeg bare 3 alternativer . mens i en nyere s3 så ser det ut til å være flere innstillingere en kan gå innpå. oppdaterte til siste programvare i dag. lh1 any input on this? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå