Nerowulf Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Når kommer den offisielt ut? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Slapp av, det kommer i Windows utforsker som i-9300. Der kan du kopiere hva som helst. Den mounter ikke som USB drive lengre Hmm, virker ikke. Må man ha kies installert? Siden det er en del missvisende info ang dette så vil jeg klare litt opp her: - Du trenger ikke installere noe som helst (ihvertfall ikke på Win7) - Koble til S3 til PCen og velg koble til som kamera, ja du leser riktig; kamera - Du får da opp FULL tilgang til mobilen på PCen Noen har i tester feks skrevet man ikke lenger kan koble til S3 som en USB disk, dette stemmer ikke. Dette var for meg negativt, og er glad dette IKKE stemte. Gjør du som jeg skriver over så kommer S3 opp som før, som en 'usb-disk', der du har full tilgang til alt på mobilen. jarle Dette har jeg testet og det fungerer ikke. Dvs, ja du får opp alle mapper så du kan se på de, men man kan ikke overføre filer som hvis det hadde vært en usb-disk. Dette gjelder en XP maskin. EDIT: Testet på Vista og der ser det ut til å funke En Win7 jeg har, fungerer det uansett på siden jeg har kies på den... Ok, da er det et driver problem i Win Xp...ehmm hint; gå voer til Win7 Win7 og Vista fungerer, og det kan vi vel si er bra nok. jarle Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Trur eg muligens har fått en stuck piksel på skjermen som ikkje vil gå vekk. Fins det nokon måte å fikse det på? Er eg nødt til å sende inn? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Det har kommet norsk tale i søkefunksjonen til Google Now. Bare gå på innstillingene å endre. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hah, den skal bli interessant å teste ut...kan bli interessant med dialekter Lenke til kommentar
jogge18 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Flere som har problemer med å overføre store filer som f.eks filmer via usb kabelen ? midt i en overføring så henger denne "mtp" applikasjonen på telefonen og hele overføringen går i dass. Finner liksom ikke noe bra måte å overføre store filer på. edit: ser flere som har problemet http://androidforums.com/samsung-galaxy-s3/579763-mtp-file-transfers-fail.html Endret 17. august 2012 av jogge18 Lenke til kommentar
jogge18 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 snakket med en kar på livechat hos samsung og han sa at det er en grense på 4GB ved overføring av filer via usb. altså større filer ikke la seg overføre . den vil starte, men når den oppdager at den nærmer seg 4gb vil den stoppe. forstå logikken i det den som vil !! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 derfor jeg har minnekort i tlf:D Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hva skjedde med googles krav om at alle telefoner skulle ha mulighet til å kjøres med standard android? Det var aldri et krav. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 derfor jeg har minnekort i tlf:D Det hjelper ikke så lenge filsystemet på sdcard er FAT. Filesize limit på FAT er 4GB (egentlig litt under). Google på Galaxy S3 og exFAT (det er buggy med exFAT filsystem) Foreslår heller å gjøre slik for store video filer på S3 : http://bluray-iso-ripper.com/?p=367 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 derfor jeg har minnekort i tlf:D Det hjelper ikke så lenge filsystemet på sdcard er FAT. Filesize limit på FAT er 4GB (egentlig litt under). Google på Galaxy S3 og exFAT (det er buggy med exFAT filsystem) Foreslår heller å gjøre slik for store video filer på S3 : http://bluray-iso-ripper.com/?p=367 ok:) i det minste slipper jeg kies! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Det har kommet norsk tale i søkefunksjonen til Google Now. Bare gå på innstillingene å endre. hvor finner jeg google now?? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Har det på min S3 med 4.1.1 SUPERNEXUS ROM. Tror det kommer med JB.. 1 Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Er det en måte jeg kan få slette appene som telenor har forhåndsinstallert? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Dra dem i søplebøtta så slipper du å se dem hvertfall. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 roote - titanium - uninstall :-) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Det har kommet norsk tale i søkefunksjonen til Google Now. Bare gå på innstillingene å endre. hvor finner jeg google now?? Prøvd i market? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Det har kommet norsk tale i søkefunksjonen til Google Now. Bare gå på innstillingene å endre. hvor finner jeg google now?? Prøvd i market? Ikke noe der Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er vel Google Voice Search http://bit.ly/NvDzj0 som nå støtter norsk og div. andre språk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Google now kommer i Jelly Bean Se demo her : http://www.theverge.com/2012/6/27/3121964/google-now-hands-on-with-jelly-beans-siri-competitor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå