Bytex Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) S Voice er jo utrolig genialt! Testa den opp mot iPhone Siri på jobb i pausene i natt. Den har tilogmed samme stemmen. Kan si ting som "What are you wearing?" så tenker tlf noen sekunder og svarer "What I'm always wearing". Eller jeg spurte "Are you an android?" så svarte hun "No you are." "Are you awake?" "I am." "What is your favorite phone?" siri svarte "Iphone is always best". S Voice svarte "I hear Samsung has some really good cellphones" Kan også gi talekommandoer som "Play music" så spiller den en random MP3, eller "Text Nina what are you wearing", så lager den meldinga, setter riktig mottaker og spør om den skal sende mld. "Set alarm to 9 am".."Alarm set to 9 am". Hun svarer tilbake i text-to-speech modus, tror jeg har fått en ny venninne nå. Takler ikke norsk, da. "Hei snakker du norsk?", da kom det i tekstvinduet "Hi call stock on texas" og "Calling ingar" Men "Call kontaktnavn" funker fjell. Endret 16. august 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Andre som sliter med http://forum.xda-developers.com ? Jeg kommer inn, men siden er helt jalla, ikke noe bilder eller lignende som funker, bare sort tekst med hvit bakgrunn. Har det samme. Alt er bare rot.. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 XDA forumet fungerer fint her. Kanskje det er det nye beta utseendet som tuller ? Scroll helt nederst på siden til meynen det står "XDA 2013 Beta" og velg et annet skin. Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 BLÅTANNPROBLEM Jeg har et problem med at telefonen "glemmer" blåtannenheter som den tidligere er parret med. Mens den har lagret et headset,og alltid automatisk kobler seg på dette,så glemmer den en annen enhet, Jabra Freeway,som er høytafon til bilen, hver gang jeg forlater bilen. Når jeg kommer tilbake må jeg gjennom parringsritualet på ny. Får en melding på telefon om "feil passord". Men forut for dette så har den ikke bedt om noe passord. Ganske irriterende. Noen tips?? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 XDA forumet fungerer fint her. Kanskje det er det nye beta utseendet som tuller ? Scroll helt nederst på siden til meynen det står "XDA 2013 Beta" og velg et annet skin. Hjalp ikke det.. Merkelig, kan det ha noe med nameserver til CD? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei. Vet ikke om dette er diskutert før, men har verken tid eller ork til å lese gjennom alle sidene her. Men i ihvertfall det jeg lurer på er hvor nøyaktig GPSn på denne telefonen er. Har vært ute å jogget den samme ruten 3 ganger nå og brukt Endomondo Pro til å tracke løpingen. dag1 målte den 11.19km dag2 målte den 11.69km dag3 målte den 12.01km Det skal vel egentlig ikke være mulig? Kan det ha noe å gjøre med at man aldri klarer å ha mobilen i en jevn bevegelse når man jogger? ehh, GPS er da aldri supernøyaktig, uansett hvilken iimplementasjon som benytter den (Endo). Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvordan er Bluetooth- og USB-kompabiliteten til S3 mot nyere BMW-er? Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Noen som har prøvd Chat-funksjonen på Samsung sin support? Hender det noen gang at de svarer? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hjalp ikke det.. Merkelig, kan det ha noe med nameserver til CD? Merkelig. Har samme problem. Har også CD. Kommer du inn på speedtest? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvordan er Bluetooth- og USB-kompabiliteten til S3 mot nyere BMW-er? http://www.bmw.no/no/no/owners/navigation/bluetooth/compatibility_check_tool.jsp Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Takk; jeg har sett igjennom informasjonen der, men jeg vil høre om folks erfaringer i praksis. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Er det noen mulighet for å få frem Polaris Office som et ikon når du trykker på programmer? Endret 16. august 2012 av Havardu Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 To spørsmål jeg lurer på. Har klart å få endel riper i skjermen (fylla, woho), og lurer på om det er noen måter å fjerne riper? Pussemiddel eller lignende Er det noen som vet om en app hvor man kan spore hverandre? Hadde vært greit å hatt på min og min samboer sin telefon (selvfølgelig ved at hun godtar appen) Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Her er JB firmware for S3: http://www.sammobile...-test-firmware/ Holder på å laste ned nå NB! Dette er bare en testversjon!! Endret 16. august 2012 av DroidOle Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Known Bugs: You Can't download paid Apps from Play Store Can only dial numbers starting with "0" Input languages doesn't work properly for some languages Contacts FC Maps FC Out of memory error No haptic feedback Call audio issues Tror jeg kuulern litt ;-) 4 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hjalp ikke det.. Merkelig, kan det ha noe med nameserver til CD? Merkelig. Har samme problem. Har også CD. Kommer du inn på speedtest? Du kan jo prøve å legge inn DNS manuelt i routeren. F.eks 195.159.0.100 (Powertech sin åpne DNS). Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hmmm....hvordan i hule kan man overføre filer med USB på denne?? Har da ikke vært noe problem på andre tlf jeg har.... Dersom telefonen er låst (skjermlås), så får du ikke overført filer.. Funker ikke uansett. Får kun opp valg om photo og mediafiler ikke som usb mass storage Ingen som kjenner til dette? ...vil da tro at noen av dere har testet å overføre filer fra pc til s3 med usb??? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Slapp av, det kommer i Windows utforsker som i-9300. Der kan du kopiere hva som helst. Den mounter ikke som USB drive lengre 1 Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ingen som kjenner til dette? ...vil da tro at noen av dere har testet å overføre filer fra pc til s3 med usb??? Skal dukke opp i "Min datamaskin" på samme måte som andre telefoner: Videre får man en mappe for telefonen og en for eventuelt sdkort: Forsøk å koble fra enheten, avinstallere Kies, reinstallere Kies og til slutt koble til igjen. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Known Bugs: You Can't download paid Apps from Play Store Can only dial numbers starting with "0" Input languages doesn't work properly for some languages Contacts FC Maps FC Out of memory error No haptic feedback Call audio issues Tror jeg kuulern litt ;-) Nå er det kommet en OTA oppdatering til JB (enda ikke den offisielle) http://forum.xda-dev...d.php?t=1836802 Endret 16. august 2012 av DroidOle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå