-iL- Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Går det an og bytte de alien lignene froskene som er grafikken på "smileys" i default sms app'n ? Tvilsomt, prøv heller en tredjeparts sms app som GoSMS eller Handcent. Selv om stock klienten til samsung er av de bedre så er disse uansett bedre. Spesielt siden du kan se og svare på sms uten å måtte gå inn i selve klienten (popup på startskjerm). Edit: De har selvsagt også andre ikoner for smileys og jeg mener å huske at begge har støtte for å legge inn andre smileypacks. kjørte handcent på SG1, men den krashet hele tiden på SG3. Dette var dog 1 mnd siden, så kanskje de har fikset det nå? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Går det an og bytte de alien lignene froskene som er grafikken på "smileys" i default sms app'n ? Tvilsomt, prøv heller en tredjeparts sms app som GoSMS eller Handcent. Selv om stock klienten til samsung er av de bedre så er disse uansett bedre. Spesielt siden du kan se og svare på sms uten å måtte gå inn i selve klienten (popup på startskjerm). Edit: De har selvsagt også andre ikoner for smileys og jeg mener å huske at begge har støtte for å legge inn andre smileypacks. kjørte handcent på SG1, men den krashet hele tiden på SG3. Dette var dog 1 mnd siden, så kanskje de har fikset det nå? Go sms pro er jo helt konge på android Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er kommet en fin kinakopi av SGS3 til 204$ nå. Jeg har selv et par telefoner med ICS som bruker samme prosessor. MTK6575 er faktisk rimelig rask og god, men selvsagt langt unna den orginale SGS3! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 snippety Skjønnar! Rooting ser eg på som meir nødvendig sidan ein kan gjere så mykje meir som du påpeiker. Personleg brukar eg custom ROM på SG1 primært på grunn av ytelse og utsjånad, men har alltid måtte ofra noko på grunn av det, så sjølv om eg har god erfaing med custom hadde det jo vore best om ein ikkje "måtte" bruke det. Hurtigare oppdateringar er jo absolutt eit poeng ja, det vil det vel alltid vere uansett kor bra telefonen fungereri utgangspunktet. Får sjå korleis Samsung taklar utrullinga av Jelly Bean før eg bestemmer meg for telefonen, sjølv om det kan ta tid Har du hatt noko som helst problem med Omega? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Har fått denne i hus, og ladet opp...men har ikke pin-koden for sim-kortet og kan ikke låse opp...går det ikke an å leke seg med denne uten at man taster pin??? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Funker det etter å ha startet tlf har den oppdatert seg 2 ganger allerede....hmmm, lurer på om jeg ikke skulle ha sjekket ut om det lønte seg før jeg gjorde det? Eneste jeg merket var at lyset ble mye dårligere etter oppdatering....lyste masse da jeg startet den første gang, dog kanskje litt mye Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 se hva som kom etter oppdatering trekk for og stille lyset Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 se hva som kom etter oppdatering trekk for og stille lyset Ehh, oppdadering? For flere år siden ja... 4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Lenge siden jeg fikk den hehe.mmfått flere oppdateringer etter den Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Har hatt min s3 i 1 mnd nå, må si meg fornøyd på nesten alle områder, men er det noen av dere som har problemer med avspilling / streaming av film? Det lagger ganske kraftig av og til på enkelte nettsteder. Hadde Note før jeg gikk over til s3, og den hadde jeg ikke problemer med. Koblet opp på nett hjemme og begge telefonene på samme nettsted men skikkelig lagg på s3. Kan heller ikke streame NRK med s3, lagg og sykt dårlig bilde. Men Note funker alt bra på. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 se hva som kom etter oppdatering trekk for og stille lyset Joda, men på auto er det mørkere enn det var virker det som Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) The test firmwares for the Galaxy S III are passed and they are working on a public version of the first Jelly Bean updates for the Galaxy S III.The wait is on the public version and the agreement of Google. kilde Endret 8. august 2012 av Feh Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan få ringe volumet på innkomne samtaler økende, fra 0 til maks, men evt til maks styrke som er satt? Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hei. Forrige dagen brukte jeg tydeligvis en dårlig 3,5mm jack for den ytterste tuppen av jacken knakk av og ble liggende igjen i bunn av 3,5mm inngangen da jeg dro ut jacken. (som vist på bildet) Den sitter helt nederst i inngangen og jeg klarer ikke å få den ut. noen som vet hva jeg kan gjøre? kan jeg levere den til en mobilreparatør eller må jeg bytte hele 3,5mm jack-inngangen? Har du utstyr / tilgang til utstyr og er litt fingernemm kan du alltids prøve å bore den ut. Ei lita boremaskin med lav hastighet og ein tyn bor, bore litt ned i enden som set igjen og sjå om du klarer å få dra den ut. I tilfelle viktig å få blåse reint for all metallspon med trykkluft etterpå. Alternativt sjå om du klarer å få lime noke tynt med lynlim til enden så du kanskje klarer å dra ut på den måten. Spørst kor hardt den set fast i sokkelen. Må du uansett til å få bytte kontakta er det verdt eit forsøk... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Flere som opplever at motparten ikke hører deg ved telefonsamtale bortsett fra når man skrur på høyttaler? Kan det være et problem med støyreduksjonen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Skru av støy micen og du får bedre samtalekvalitet Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 snippety Har du hatt noko som helst problem med Omega? Neh, dønn stabil her. Einaste eg er litt usikker på, er batteritida... Har brukt den relativt mykje då, men har ikkje hatt den så lenge. Har ikkje hatt noko å teste den opp mot egentlig Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Har Samsung 800 serien tv fra ifjor og galaxy s3. Hvorfor får jeg ikke allshare til å funke? Prøver å søke med mobil, men den finner ikke tv. Antar jeg er noob og har glemt å gjøre noe på tv??? Den samsung galaxy saken som fulgte med tv kobler seg lett på umiddelbart uten at jeg må gjøre noe. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Min har begynt å sluke strøm nå også med den siste oppdateringen. 5% pr time uten å bruke den (wifi påslått). Min brukte 1 dag og 19 timer på forrige lading. 47 % skjermbruk. Wifi alltid på. Siste firmware. Jeg fant ut hva det var. Jeg hadde slått av låseskjermen! Dette hindrer tydeligvis telefonen å hvile slik den normalt gjør. Kom på det da skjermen plutselig våknet litt uten at jeg rørte telefonen. Nå er den tilbake til normalen med litt over 1% pr time når den sover (wifi aktivert). Hva mener du med "slått av låseskjermen"? Tror kanskje ag sliter jeg med det samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå