Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Forrige dagen brukte jeg tydeligvis en dårlig 3,5mm jack for den ytterste tuppen av jacken knakk av og ble liggende igjen i bunn av 3,5mm inngangen da jeg dro ut jacken. (som vist på bildet)

 

Den sitter helt nederst i inngangen og jeg klarer ikke å få den ut. noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

kan jeg levere den til en mobilreparatør eller må jeg bytte hele 3,5mm jack-inngangen?

Lenke til kommentar

Ü

Hei. Forrige dagen brukte jeg tydeligvis en dårlig 3,5mm jack for den ytterste tuppen av jacken knakk av og ble liggende igjen i bunn av 3,5mm inngangen da jeg dro ut jacken. (som vist på bildet)

 

Den sitter helt nederst i inngangen og jeg klarer ikke å få den ut. noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

kan jeg levere den til en mobilreparatør eller må jeg bytte hele 3,5mm jack-inngangen?

Du må nok bytte hele 3.5mm jacken. raskt jobb

Lenke til kommentar

Hva er det øyet som stadig popper opp rett til venstre for batteriet? Det dukker opp i et sekund før jeg rekker å dra ned menyen(?) for å få sjekket det.

 

Det er: meny-innstillinger-skjerm-smart hvilemodus i aksjon, den titter på deg for å forsikre seg om du ser på skjermen eller ikke... en av smart funksjonene som skal holde skjermen på så lenge du ser på den...jeg bruker den ikke. så kan ikke si hvorvidt den er effektiv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er "Hjem" til høyre for Roaming på strykelåsskjermen, og hvordan fjerner man dette?

 

que ? skjønte jeg ikke hva du mente du

Jeg benytter strykelåsskjerm i tillegg til pinkode. Du vet den typiske samsung starten der du hører vanndråper og øverst på skjermen er det to klokker, den ene klokken viser korrekt tid, mens den andre er to timer for treg. Forskjellen på de klokkene er at på den korrekte klokken så viser den Roaming og på den andre klokken, Hjem med et hus-ikon til venstre for Hjem.

 

Hva gjør den "Hjem"-klokken og hvorfor er den to timer for treg?

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn tror telefonen din at du ikke er i norge, eller er du kanskje utenlands ?

Iallefall så er dette en funskjonalitet som trår inn når telefonen roamer,altså befinner seg utenom sitt hjemland,

 

Du kan bli kvitt dette ved å meny - innstillinger - sikkerhet - skjermlåsalternativer - dobbel klokke

 

skru av dobbel klokke og det burde være kun en klokke på låsskjermen din

 

viser den fortsatt feil tid så må du inn og stille klokken og sette den i riktig tidssone

Endret av technicality
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...