Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvit er for småsleske paradise hotel-deltakere

Blått er for mannfolk

Hvitt er for Jan Thomas og de som ikke kunne vente på den blå. Snart kommer den vel i grønn camo så ekte mannfolk kan kjøpe den...

Jan Thomas er såpass oppegående at han kler den ut og da blir den blå.

Så den hvite er nok den beste likevel.

• Liker 5
Lenke til kommentar

<<Har også det problemet som andre har nevnt her at når jeg får både mailer og meldinger så henger "1" tallet igjen på ikonet på startskjermen, selv om meldinger er lest og gjerne slettet i tillegg. Samme med varsler, di henger og igjen av og til, må liksom dra ned varslene og trykke på "slett" knappen for og få di vekk.>>

Akkurat det samme skjer her. Når jeg får meldinger, henger det igjen et 1-tall (2-tall, 3-tall osv) på ikonet på startskjerm. Det eneste som hjelper her er å starte mobilen på nytt..

Er det ingenting som kan hjelpe mot dette da mon tro?

Lenke til kommentar

<<Har også det problemet som andre har nevnt her at når jeg får både mailer og meldinger så henger "1" tallet igjen på ikonet på startskjermen, selv om meldinger er lest og gjerne slettet i tillegg. Samme med varsler, di henger og igjen av og til, må liksom dra ned varslene og trykke på "slett" knappen for og få di vekk.>>

Akkurat det samme skjer her. Når jeg får meldinger, henger det igjen et 1-tall (2-tall, 3-tall osv) på ikonet på startskjerm. Det eneste som hjelper her er å starte mobilen på nytt..

Er det ingenting som kan hjelpe mot dette da mon tro?

Du kan laste ned en anna launcher fra Google Play. Anbefaler Apex Launcher, fungerer veldig bra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må kjøpe noen form for beskyttelse til telefonen, da jeg har en tendens til å miste ting i bakken osv. Hva anbefales?

tja, kunne du være litt mer spesifikk om hva du kunne tenkt deg ?

Finnes jo alt fra film til hard-deksler som du kan kjøre over,ikke siter meg på det.

Jeg har egentlig ingen anelse. Er åpen for både "klaff-lommer" og kombinasjon gummi-deksel og ekstraglass på skjermen. Hvor mye påvirker slike glass skjermopplevelsen? Hva er tilgjengelig, og hva anbefales?

Edit: Trenger ikke å kunne kjøre over telefonen eller miste en hammer på den. Det handler om å beskytte den fra å falle ned fra senga etc.

Må nok egentlig vurdere i forhold til ditt eget bruk og plassering av telefonen.

http://www.zagg.com/invisibleshield/samsung-galaxy-s-iii-cases-screen-protectors-covers-skins-shields.php

er rimelig tøffe greier i forhold til riper og lignende...men en del plundrete å få på, også veldig uvant i begynnelsen, og du kan glemme å få den "smoothe" følelsen over skjermen. skjermbeskyttere vil gi deg mer friksjon, rett meg på det hvis noen er uenig og har ett produkt som ikke gjør det

gummi deksel og ekstra glass høres ut som en ide, men hva mener du egentlig med ekstraglass ?

Lenke til kommentar

Får ikkje koplet til nett via Wi-Fi :-$ noe eg kan ha deaktivert??

Vi er 3 stk her som har S3. Den ene av oss sliter med det samme. Får ikke koblet til Wi-Fi og den bruker batteri som bare det. Har resatt den til fabrikk, og lagt inn siste FW på nytt. Ingen ting hjelper. Denne mobilen er blå.

De to siste S3'ene er hvite og er helt OK...

Endret av jorang
Lenke til kommentar

det rare er at Wi-Fi har fungert utmerket siden eg kjøpte mobilen, men plutselig vil den ikkje kople seg til nettverk.

Vi er 3 stk her som har S3. Den ene av oss sliter med det samme. Får ikke koblet til Wi-Fi og den bruker batteri som bare det. Har resatt den til fabrikk, og lagt inn siste FW på nytt. Ingen ting hjelper. Denne mobilen er blå.

Lenke til kommentar

Dere som ikke får koblet den på mot wifi, hvilket merke på ruteren har dere?

Lenke til kommentar

For min del Linksys - som altså en av 3 identiske S3er ikke greier koble opp. Problemet virker å være med mobilen og ikke routeren spør du meg

Endret av jorang
Lenke til kommentar

For min del Linksys - som altså en av 3 identiske S3er ikke greier koble opp. Problemet virker å være med mobilen og ikke routeren spør du meg

Jeg har en Belkin ruter, og min mobil er den eneste mobilen eller enheten som ikke klarer å koble seg opp mot ruteren. Jeg har ikke prøvd andre S3er, men min mor har en eldre Samsung telefonen som klarer greit å koble seg opp mot wifi.

Jeg har prøvd å google rundt, og jeg ser at andre med Belkin og S3 ikke får mobilen til å koble seg opp mot ruteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...