Solosup Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg ringte akkurat netcom. Bestillingen min ble lagt inn 16. mai og kom akkurat ikke med første sending. Forventet levering er 1-2 uker. andre muligheter å få tak i den før til en like bra pris? Blå eller hvit? Har forhåndsbestilt blå via Netcom, så veldig spent på om de sender ut noen der i det hele tatt. Fint om alle skriver hvilken farge det er snakk om egentlig Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg ringte akkurat netcom. Bestillingen min ble lagt inn 16. mai og kom akkurat ikke med første sending. Forventet levering er 1-2 uker. andre muligheter å få tak i den før til en like bra pris? Jeg bestilte hvit den 11. mai, så burde være i den første sendingen da, sa de noe om de hadde fått den inn eller? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg bestilte en hvit fra mpx 3. mai. Har ikke skjedd noe der i gården ennå.. Står forventet utsending 30. mai. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg tenker å kjøpe en blå S3 når jeg får lønn på torsdag. Vil det fortsatt være utsolgt slik at jeg må forhåndsbestille? Betaler man på stedet, eller først når man henter telefonen? Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da har jeg hentet min hvite på telekiosken Gleder meg til å teste den nå Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen av dere andre som har bestilt hos telenor som har hørt noe mer? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har kjøpt i butikk i Trondheim i dag? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Blå eller hvit? Har forhåndsbestilt blå via Netcom, så veldig spent på om de sender ut noen der i det hele tatt. Fint om alle skriver hvilken farge det er snakk om egentlig Det er hvit Jeg bestilte hvit den 11. mai, så burde være i den første sendingen da, sa de noe om de hadde fått den inn eller? Jeg kom akkurat ikke med og de holdt på med pakking nå i følge lageret. Da er nok din på vei Lenke til kommentar
oyvindpe Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bestilte min blå 17. mai hos Netshop. Står nå ubekreftet 6. juni på min bestilling. Jeg lever fint med en forsinkelse, men mitt største problem er at jeg vil ha denne FØR ferien..... Lenke til kommentar
oyvindpe Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bekreftet på lager hos telenor (50+). https://nettbutikk.telenor.no/mobil/samsungi9300 Hmmm. Fristende å gå for denne, men så vidt jeg vet selger de bare med abonnement?? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen butikkker i Oslo som har den nå? Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bekreftet på lager hos telenor (50+). https://nettbutikk.telenor.no/mobil/samsungi9300 Hmmm. Fristende å gå for denne, men så vidt jeg vet selger de bare med abonnement?? Jau, du får dog kjøpt den med kontantkort også. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bekreftet på lager hos telenor (50+). https://nettbutikk.t...il/samsungi9300 Hmmm. Fristende å gå for denne, men så vidt jeg vet selger de bare med abonnement?? Du kan vel kanskje kjøpe Telenor kontant, 4899 kr? Antar man kan få låst den opp gratis av Telenor da, eller? Lenke til kommentar
Faltus Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bekreftet på lager hos telenor (50+). https://nettbutikk.t...il/samsungi9300 Hmmm. Fristende å gå for denne, men så vidt jeg vet selger de bare med abonnement?? De selger uten også, dog mye dyrere enn alle andre... Kan kjøpe med kontantkort men da er den bundet til Telenor, jeg lurte på å gjøre dette siden jeg har Telenor uansett. Problemet mitt er at de bare leverer til folkeregistrert adresse som er hos foreldrene mine i Drammen men jeg er i Bergen Lenke til kommentar
oyvindpe Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Bekreftet på lager hos telenor (50+). https://nettbutikk.t...il/samsungi9300 Hmmm. Fristende å gå for denne, men så vidt jeg vet selger de bare med abonnement?? Du kan vel kanskje kjøpe Telenor kontant, 4899 kr? Antar man kan få låst den opp gratis av Telenor da, eller? Ja, det ser jeg nå... Da blir den faktisk noen kroner billigere enn min forhåndsbestilling hos Netshop på 4.995,-.... Jeg har telenorabonnement, så telenor-lås er ikke noe problem det. Men jeg vet ikke om hvit er fargen for meg...... Edit. Ser nå at de selger uten abonnement for kr. 5599,-. Forskjellen på dette og kontantabbonement er vel at telefonen er låst til Telenor når man kjøper kontantabonnement eller? Endret 29. mai 2012 av oyvindpe Lenke til kommentar
Ricola Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kjøpt 2 hvite på Siba kvadrat, muligens 18 stk igjen. Ordren på netshop er kansellert. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Djuice selger billigere abonnent enn telenor. De har også 50+ på lager. Jeg kjøpte den med all in one L og regnet meg til at telefonen kom på cirka 3700kr dersom jeg regner at abonnentet er verdt 300kr i mnd. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har bestilt fra CdOn.com hvor pakken er blitt registrert ankommet i Norge? Sporingsnummeret tilsier at kun melding er sendt foreløpig på min forsendelse... Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kjøpt 2 hvite på Siba kvadrat, muligens 18 stk igjen. Ordren på netshop er kansellert. Hvor er det?Liertoppen? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg tror den ligger i Sandnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå