Hei Sveis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har bestilt blå fra Onecall og har ringt for å høre når den blir levert? Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bekreftet på lager hos telenor (50+). https://nettbutikk.telenor.no/mobil/samsungi9300 Lenke til kommentar
Ascari Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Fra Elkjøps Facebookside: "Samsung Galaxy SIII er tydeligvis en populær smarttelefon... Vi er allerede utsolgt! Det heteste tipset for å få tak i Samsungs nye flaggskip hos oss, er å stikke innom din nærmeste butikk og reservere et eksemplar. Da vil du bli kontaktet når de neste telefonene kommer inn på lager. Inntil videre kan den dessverre ikke bestilles på nett heller - vi må vente til vi får inn flere." Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det står dette under bestillingen min hos komplett: Så da satser jeg på at det stemmer... Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Slik det er nå er det nok best å holde plassen i køen, for det virker som alle har problemer med å lever nok av de blå ved første levering. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da har jeg faktisk fått bekreftelse på at min er på vei i posten (fra netonnet.no) Noen som vet hvor jeg får fatt på 64GB minnekort til en grei pris? Og er det kommet noen god mulighet for å roote den enda? Lenke til kommentar
Payung Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Snakket akkurat med Chess. Jeg bestilte den hvite og damen jeg snakket med trodde ikke jeg ville ha den i hånden før 6. juni. Jævlig frustrerende. Hun skyldte på forsinkelser. Lenke til kommentar
Vanplex Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Min er også på vei i posten nå, fått beskjed om at den er sortert på terminalen i oslo nå i morrest. Med litt flaks har jeg den kanskje i morgen! Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da var det ikke flere igjen på Siba Alnabru :-((( Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Så det var ca 10 stk på Liertoppen. Lenke til kommentar
Ricola Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har bestilt fra Netshop og fått noe oppdatering? Her hadde de ingen info når vi kontaktet kundeservice. Hei. Dessverre så er ingenting bekreftet enda. Ryktene vil ha det til at den blå blir utsatt men at den hvite skal begynne å leveres i dag. Vi bestilte en hvit og en blå den 17 mai. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da var det ikke flere igjen på Siba Alnabru :-((( Har dessverre ikke bil :-( Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Min er også på vei i posten nå, fått beskjed om at den er sortert på terminalen i oslo nå i morrest. Med litt flaks har jeg den kanskje i morgen! Blå eller hvit? Da har jeg faktisk fått bekreftelse på at min er på vei i posten (fra netonnet.no) Noen som vet hvor jeg får fatt på 64GB minnekort til en grei pris? Og er det kommet noen god mulighet for å roote den enda? Blå eller hvit? Lenke til kommentar
Vanplex Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Min er også på vei i posten nå, fått beskjed om at den er sortert på terminalen i oslo nå i morrest. Med litt flaks har jeg den kanskje i morgen! Blå eller hvit? Da har jeg faktisk fått bekreftelse på at min er på vei i posten (fra netonnet.no) Noen som vet hvor jeg får fatt på 64GB minnekort til en grei pris? Og er det kommet noen god mulighet for å roote den enda? Blå eller hvit? Hvit her. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da ble det hvit på meg på siba liertoppen Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har fått bekreftelse fra telenor Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Nå har jeg også reservert og venter på bekreftelse. Hvis da har flere inne på lager kan vel du kjøre meg til Liertoppen EDIT: Pokker. Jeg var for sent ute. Endret 29. mai 2012 av Magnetar Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg ringte akkurat netcom. Bestillingen min ble lagt inn 16. mai og kom akkurat ikke med første sending. Forventet levering er 1-2 uker. andre muligheter å få tak i den før til en like bra pris? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er det noen butikk i Oslo-området som har den i utstillingen da? Vil gjerne tafse litt på den før jeg går til innkjøp :-) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Blå eller hvit? Hvit Tenkte jeg skulle prøve noe nytt innen mobilfargevalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå