Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg ser på batteri stats, ser jeg at tlf er awake flere ganger i løpet av natta. Hva skyldes dette? Eller er det normalt? Burde den ikke vært i deep sleep så lenge den ikke brukes?
Sikkert noen programmer som syncer...?

ah sikkert.

For og forhindre dette, skru av mobildata?

Du kan jo begynne med å sjekke hvilke programmer som er satt opp med sync, og til hvilke tider. Greit å justere intervallene, evt sette til manuelt.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva ikonet oppi i notificationbaren betyr? Dukket plutselig opp uten noe forvarsel, har ikke merket noen endringer på telefonen.

Er det tegnet for at varsel har blitt slått av? Trodde det var en hvit pil jeg :s

post-275642-0-79643300-1342616847_thumb.png

Endret av olbo92
Lenke til kommentar
Når jeg ser på batteri stats, ser jeg at tlf er awake flere ganger i løpet av natta. Hva skyldes dette? Eller er det normalt? Burde den ikke vært i deep sleep så lenge den ikke brukes?
Sikkert noen programmer som syncer...?
ah sikkert. For og forhindre dette, skru av mobildata?
Du kan jo begynne med å sjekke hvilke programmer som er satt opp med sync, og til hvilke tider. Greit å justere intervallene, evt sette til manuelt.

Tja såvidt jeg vet er det ingen apps som har andre syncetider på natta.

Er jo bare sync hver X time.

Hvor stiller ejg google account sine synce tidspunker? finner bare av/på

Lenke til kommentar

Noen som vet om et godt, heldekkende etui eller lignende til S3-en? Noe som beskytter telefonen godt når jeg har telefonen på innerlomma og er ute og jobber? Jeg tenkte først på å bruke det originale flip-coveret, men det tror jeg blir upraktisk til mitt bruk av telefonen hjemme, som omfatter rundt 75% av mobilbruken min.

Et slags etui som jeg bruker på jobb og tar mobilen ut av når jeg kommer hjem igjen, altså.

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/f...nnkode=36080767 Dette et bra kjøp, tror du? :)

Kan sende i posten , men ikke i oppkrav! Er lei av folk som sier dem skal ha varen og ikke henter pakken ut i fra Postkontoret.. Håper på forståelse

Skjønner selger godt, jeg HATER dette av samme grunn like mye som ham. Ingen grunn til å bli mistenkelig av den grunn. Kan jo uansett benytte seg av finns betalingsgaranti, eller kjøper henter selv. Hvis det er riktig det som står i annonsen, så mener jeg at dette er godt kjøp.

Lenke til kommentar

Tja såvidt jeg vet er det ingen apps som har andre syncetider på natta.

Er jo bare sync hver X time.

Hvor stiller ejg google account sine synce tidspunker? finner bare av/på

Synker du hver time gjelder jo dette også om natten, selvfølgelig. Synkintervall er uavhengig av om telefonen er i bruk eller ikke.

Lenke til kommentar

Kan sende i posten , men ikke i oppkrav! Er lei av folk som sier dem skal ha varen og ikke henter pakken ut i fra Postkontoret.. Håper på forståelse

Skjønner selger godt, jeg HATER dette av samme grunn like mye som ham. Ingen grunn til å bli mistenkelig av den grunn. Kan jo uansett benytte seg av finns betalingsgaranti, eller kjøper henter selv. Hvis det er riktig det som står i annonsen, så mener jeg at dette er godt kjøp.

Dette ville jeg tenkt var svindel med en gang...men du kan jo foreslå å hente den og se hvilke unnskyldninger som kommer opp for at man ikke kan hente den ;)

...og det med at man er lei av folk som ikke henter på posten virker snålt...hvor mange ganger har hun liksom opplevd det? Må jo være storselger nærmest for å ha opplevd det så mange ganger at man blir lei...

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

Dette ville jeg tenkt var svindel med en gang...men du kan jo foreslå å hente den og se hvilke unnskyldninger som kommer opp for at man ikke kan hente den ;)

...og det med at man er lei av folk som ikke henter på posten virker snålt...hvor mange ganger har hun liksom opplevd det? Må jo være storselger nærmest for å ha opplevd det så mange ganger at man blir lei...

jau, innom tanken, men fikk tak i han nå og den var solgt i følge han så :p

Lenke til kommentar

Hvordan kan det være svindel? Nå er det jo egentlig jeg som er superparanoid, men føler det er andre her som er enda mer paranoide nå. Jeg har opplevd akkurat det samme som selger flere ganger, og det ender med at jeg har måtte betale frakt flere ganger for noe som aldri har blitt noe salg, og har måttet annonsere varen på nytt. Jeg har derfor også vært fristet til å si at jeg ikke sender i postoppkrav noe mer. Men dersom selger kun godtar forskuddsbetaling og skulle nekte å bruke finn's betalingsgaranti, er det nok ugler i mosen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om et godt, heldekkende etui eller lignende til S3-en? Noe som beskytter telefonen godt når jeg har telefonen på innerlomma og er ute og jobber? Jeg tenkte først på å bruke det originale flip-coveret, men det tror jeg blir upraktisk til mitt bruk av telefonen hjemme, som omfatter rundt 75% av mobilbruken min.

Et slags etui som jeg bruker på jobb og tar mobilen ut av når jeg kommer hjem igjen, altså.

Noe sånt som dette, er vel ikke støt sikker men beskytter jo skjermen mot riper osv.

Har hatt denne selv et par uker nå og gjør jo den jobben den skal :)

http://www.ebay.com/...#ht_1900wt_1396

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Hvordan kan det være svindel? Nå er det jo egentlig jeg som er superparanoid, men føler det er andre her som er enda mer paranoide nå. Jeg har opplevd akkurat det samme som selger flere ganger, og det ender med at jeg har måtte betale frakt flere ganger for noe som aldri har blitt noe salg, og har måttet annonsere varen på nytt. Jeg har derfor også vært fristet til å si at jeg ikke sender i postoppkrav noe mer. Men dersom selger kun godtar forskuddsbetaling og skulle nekte å bruke finn's betalingsgaranti, er det nok ugler i mosen.

Hvordan det_kan_være svindel??

Det er ikke sikkert det er svindel, men jeg hadde styrt unna denne.

- For lav pris

- Hemmelig nummer

- Ett hvilket som helst fornavn?

- Bildet viser at tlf befinner seg i Oslo, at det er mai, mens den selges i Bergen og er uåpnet. (bildet kan godt være copy - paste, men jeg ville gått for en som kan vise ekte bilder av produktet)

Annonsen fremstår for meg som svindel ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...