Exposure Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Opplever at musikken fader ut/ settes på pause på Galaxy S3. Skjer uregelmessig. Har prøvd default musikkspiller, samt Poweramp. Jeg har deaktivert funksjonen som slår av lyden når man legger hånden over displayet. Noen flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Opplever at musikken fader ut/ settes på pause på Galaxy S3. Kan det være navigasjonsappen som gjør det? Mange klager på at når den gir retning, så stopper den musikken. ************************************************************************************************ Litt offtopic, men interessant siden SGS3 sikkert får Android 4.1 snart. Endringer fra ICS til Jelly Bean Endret 15. juli 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Argh! Det irriterer meg at etter de to siste sw-updatene så ble "slett" erstattet med "ryd" på pull down menyen. Slapt, Samsung! Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Er det noen som har testet noen mobil holdere, der en IKKE skrur skruer / ødelegger dash bordet? Og allikevel er bra holder? Hva anbefallere dere? Ja, kjøpte Brodit ProClip fra thandel.no. Fungerer supert, men er ikke plass til telefon med beskyttelsesdeksel. thandel.no har en konfigurator som hjelper deg å finne riktig clip til din bil. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Opplever at musikken fader ut/ settes på pause på Galaxy S3. Skjer uregelmessig. Har prøvd default musikkspiller, samt Poweramp. Jeg har deaktivert funksjonen som slår av lyden når man legger hånden over displayet. Noen flere som har opplevd dette? Plutselig stopper musikken hos meg også, og jeg bruker Spotify. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Angående batteriet på denne telefonen så er jeg imponert. Jeg får ca 4timer skjermtid fordelt over ca 40 timer og da er jeg ikke fri, bare nødt til å lade pga behovet neste dag. Jeg har GPS tjenestene, wifi, mobilt net, facebook og 2 mailkontoer i push kontinuerlig. Jeg er en facebook hore som hele tiden sjekker og leser. At folk blir fri for strøm etter 10-11timer er for meg uforståelig.. det MÅ være en defekt tlf eller app. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Angående batteriet på denne telefonen så er jeg imponert. Jeg får ca 4timer skjermtid fordelt over ca 40 timer og da er jeg ikke fri, bare nødt til å lade pga behovet neste dag. Jeg har GPS tjenestene, wifi, mobilt net, facebook og 2 mailkontoer i push kontinuerlig. Jeg er en facebook hore som hele tiden sjekker og leser. At folk blir fri for strøm etter 10-11timer er for meg uforståelig.. det MÅ være en defekt tlf eller app. jeg er en av de 10-11 timer menneskene og jeg er svært skuffet over batteritiden, nå har jeg prøvd alt, roota den og ny kernel og alt etter jakten på bedre batteri! Lenke til kommentar
Redman Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Det er vel kanskje grunnen. Taskkillers og dårlige koka roms/kernels kan også gi dårlig batteri. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Vet ikke om du misforsto hva jeg skrev eller om jeg skrev det dårlig jeg men jeg har prøvd og ha den original lenge, rett ut av boksen uten og installere noe syns jeg generelt batteriet sugde. Jeg har roota den i jakten på bedre batteritid. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Okey. Men dere kan da ikke ignorere et sammstemt testresultat og brukernes generelle inntrykk av strømbruken. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Neida men skjønner faen ikke hvordan dere får det til... Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Til dere som kjører Gsam battery monitor, hvor mange prosent av batteritiden tar kernelen deres? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Har nå lagt inn CM9 på min S3. Foreløpig ser det veldig greit ut. Andre som har gjort det som har erfaringer? Hvordan er kamera kontra Stock? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 fikk denne telefonen for ikke så lenge siden, men opplever at den sliter med å laste ned mms meldinger. har one call og har gådd igjennom instillingene di sa jeg skulle endre på. men hvis jeg slår av og på telefonen så laster den ned meldingen uten problemer. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Finnes det noen bra dokkingstasjon /lydstasjon for S3? Er mye til ipod/pad/phone men lite til S3`n. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 fikk denne telefonen for ikke så lenge siden, men opplever at den sliter med å laste ned mms meldinger. har one call og har gådd igjennom instillingene di sa jeg skulle endre på. men hvis jeg slår av og på telefonen så laster den ned meldingen uten problemer. Jeg tror det har noe med onecalls mmsfunksjoner. Iblant var det krevende å laste opp MMS med onecall fra min gamle mobil. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Slet også med One Call og Galaxy S. Har aldri hatt problemer med S2, Note og S3 etter jeg skiftet til Telenor. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Finnes det noen bra dokkingstasjon /lydstasjon for S3? Er mye til ipod/pad/phone men lite til S3`n. Samsung har orginal dolk med lyd ut på Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 fikk denne telefonen for ikke så lenge siden, men opplever at den sliter med å laste ned mms meldinger. har one call og har gådd igjennom instillingene di sa jeg skulle endre på. men hvis jeg slår av og på telefonen så laster den ned meldingen uten problemer. Jeg tror det har noe med onecalls mmsfunksjoner. Iblant var det krevende å laste opp MMS med onecall fra min gamle mobil. rart, for på min forrige telefon som var en htc desire hd var det aldri noe problem med mms. Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Opplever at musikken fader ut/ settes på pause på Galaxy S3. Skjer uregelmessig. Har prøvd default musikkspiller, samt Poweramp. Jeg har deaktivert funksjonen som slår av lyden når man legger hånden over displayet. Noen flere som har opplevd dette? Plutselig stopper musikken hos meg også, og jeg bruker Spotify. Samme her, spotify settes på pause, må trykke på play for starte, skjer med og uten navigasjon på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå