Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev i en tidligere post er at mobilen min skrur seg automatisk av når den går i låse modus og som Devil inside fyren sa var at jeg skulle stille den tilbake til fabrikkdata og det hjalp ikke skal jeg kontakte levarønderen da?

Telefonen skal jo ikke være sånn. Så da må du nok levere den inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens.

Har et lite problem med min S3.

Når jeg kobler til telefonen i pc (win7) så blir den liksom ikke annerkjent av maskina. Det står bare at en ukjent enhet er koblet til og den kan rett og slett ikke kommunisere med den. Jeg kan ikke bruke mobilen som en masselagringsenhet som man ordinært gjør med disse. Eneste som kommer opp på tlf er at den lader. Ingenting annet. Har prøvd kies, den legger ikke til mobil gjennom usb kabel, bare gjennom wifi greiene. Og kies sucks :p Har koblet til mobilen før i pc, null problem. Koblet den til macen til en kompis i går, funket også. What is this shit ? :/

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva som skal sendes tilbake av lader mobil headset osv til netonnet når jeg skal reklamere på den skal allt innholdet sendes tilbake ller bare den som skal reklameres på og skal jeg skrive inn hva som er feil med den osv eller

Er det noen netonnet link til hva som forteller meg hva som skal sendes inn?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva som skal sendes tilbake av lader mobil headset osv til netonnet når jeg skal reklamere på den skal allt innholdet sendes tilbake ller bare den som skal reklameres på og skal jeg skrive inn hva som er feil med den osv eller

Alt må nok sendes inn.

Lenke til kommentar

Hei folkens.

Har et lite problem med min S3.

Når jeg kobler til telefonen i pc (win7) så blir den liksom ikke annerkjent av maskina. Det står bare at en ukjent enhet er koblet til og den kan rett og slett ikke kommunisere med den. Jeg kan ikke bruke mobilen som en masselagringsenhet som man ordinært gjør med disse. Eneste som kommer opp på tlf er at den lader. Ingenting annet. Har prøvd kies, den legger ikke til mobil gjennom usb kabel, bare gjennom wifi greiene. Og kies sucks :p Har koblet til mobilen før i pc, null problem. Koblet den til macen til en kompis i går, funket også. What is this shit ? :/

Har du prøvd alle usb-portene? Hos meg fungerer 2 av 3 porter.

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden. men spør likevel: er det noen som er plaget med dårlig batteritid? Umulig å få telefonen til å vare èn arbeidsdag.

Skrur du av det du ikke trenger når du ikke bruker det (GPS/Wifi/Bluetooth)? Lengste jeg har gått uten å lade er 8 dager, da var det 20 eller 30% igjen. Sjekk på batteriet under innstillinger hva som bruker strøm.

Har hatt veldig mange telefoner, sist One X, og forstår absolutt ikke at jeg må SLÅ AV BT eller WiFi?? Må jo bruke begge deler hele dagen på jobb... Nei, dersom det er dette som er "Fantastiske Samsung S3",så takker jeg for meg. Hva skal en med 2100 mAh batteripakke på en telefon som i alle ledd er dårligere enn HTC? Jeg kjøpte S3 fordi butikken ikke hadde flere One X på lager da jeg var uheldig å ødelegge min.

Har avinstallert noen apps, og gir den morgendagen på å vise seg å være en skikkelig profftelefon..

Endret av mavpro
Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden. men spør likevel: er det noen som er plaget med dårlig batteritid? Umulig å få telefonen til å vare èn arbeidsdag.

Skrur du av det du ikke trenger når du ikke bruker det (GPS/Wifi/Bluetooth)? Lengste jeg har gått uten å lade er 8 dager, da var det 20 eller 30% igjen. Sjekk på batteriet under innstillinger hva som bruker strøm.

Har hatt veldig mange telefoner, sist One X, og forstår absolutt ikke at jeg må SLÅ AV BT eller WiFi?? Må jo bruke begge deler hele dagen på jobb... Nei, dersom det er dette som er "Fantastiske Samsung S3",så takker jeg for meg. Hva skal en med 2100 mAh batteripakke på en telefon som i alle ledd er dårligere enn HTC? Jeg kjøpte S3 fordi butikken ikke hadde flere One X på lager da jeg var uheldig å ødelegge min.

Har avinstallert noen apps, og gir den morgendagen på å vise seg å være en skikkelig profftelefon..

Det du kan gjøre for å spare strøm er som følgende:

1. Skru på strømsparing

2. gå på Innstillinger>Wifi>avansert>skru av wifi når mobilen er i dvalemodus altså lås

3. deaktiver smart call det trekker en del strøm

4. last ned en lite klokke siden jeg har hørt at den som er trekker litt

5. Hold inne home knappen og trykk på fjern alle porgrammer

6. skru av gps når du er på jobben hvis det ikke er dødsviktig

7. Last ned task killer og kille alle appene som er åpne

8. hvis du ikke visste det meste her slutt å klage på at den er dårlig ta forholdsregler

9. Med dette vil mobilen dit hvertfall vare i 10 timer+ med wifi på hele tiden det har hvertfall skjedd til meg

Lenke til kommentar

Sjekk på batteriet under innstillinger hva som bruker strøm.

Har hatt veldig mange telefoner, sist One X, og forstår absolutt ikke at jeg må SLÅ AV BT eller WiFi?? Må jo bruke begge deler hele dagen på jobb...

Du kommenterer jo ikke hva som bruker strøm under batteristatus.

Selv har jeg på Wifi 24/7 og har null problem med å få telefonen til å vare 1-2 dager.

Det som suger mest strøm er aktiv skjermbruk. Det er vel noen erfaringer tidligere i tråden som antyder ca 5 timer om skjermen er på kontinuerlig.

Det er trolig en app som aktiverer noe hele tiden hos deg. Hvis telefonen aldri får hvile vil den naturlig nok bruke mye ekstra strøm.

SGS3 gruser HTC på alle batteritester, så det er garantert noe du eller telefonen gjør feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kun telefonen skal inn om den skl fikses på verksted. Er det doa må alt inn

Alt må nok sendes inn.

Lenke til kommentar

Vi har en SGS 2 og nå også en SGS 3.

Via "Play Butikk" har vi fått på plass App'en "Storm" på vår SGS 2.

Når vi prøver det samme på vår SGS 3 - nøyaktig samme prosedyre - vises ikke "Storm" når vi søker etter den.

Hva kan forklaringen være?

Hvordan skal jeg får på plass App'en "Storm" på vår SGS 3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...