Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Har ikke lest hele tråden. men spør likevel: er det noen som er plaget med dårlig batteritid? Umulig å få telefonen til å vare èn arbeidsdag. Selv ikke en dag nesten uten bruk av telefonen, holder den ikke fra morgen til kveld.

 

Har aldri opplevd makan til elendige greier :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke lest hele tråden. men spør likevel: er det noen som er plaget med dårlig batteritid? Umulig å få telefonen til å vare èn arbeidsdag. Selv ikke en dag nesten uten bruk av telefonen, holder den ikke fra morgen til kveld.

 

Har aldri opplevd makan til elendige greier :(

 

Jeg har brukt min telefon i cirka 10 timer på med vledig mye wifi bruk.

 

Har du på strømsparing?

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden. men spør likevel: er det noen som er plaget med dårlig batteritid? Umulig å få telefonen til å vare èn arbeidsdag.

Skrur du av det du ikke trenger når du ikke bruker det (GPS/Wifi/Bluetooth)? Lengste jeg har gått uten å lade er 8 dager, da var det 20 eller 30% igjen. Sjekk på batteriet under innstillinger hva som bruker strøm.

Endret av Naranek
Lenke til kommentar

Hei.

S3 er min første smartmobil. er generelt veldig fornøyd med den. Syns touch displayet er litt for følsomt når jeg skriver med tastaturet, men det er vel en vanesak... En ting som jeg syns er rart er at når jeg kobler til PC med USB med Kies så virker det bare med den medfølgende USB kabelen. Jeg har to andre microUSB kabler som fulgte med min nokia tlf og kompakt kamera. De virker ikke med Kies men lading fungerer. Prøvde og å koble til mus, harddisk og minnepenn via en USB hun til hun adapter men det fungerte ikke. Har dere noen erfaringer med dette ?

Lenke til kommentar

Hei.

S3 er min første smartmobil. er generelt veldig fornøyd med den. Syns touch displayet er litt for følsomt når jeg skriver med tastaturet, men det er vel en vanesak... En ting som jeg syns er rart er at når jeg kobler til PC med USB med Kies så virker det bare med den medfølgende USB kabelen. Jeg har to andre microUSB kabler som fulgte med min nokia tlf og kompakt kamera. De virker ikke med Kies men lading fungerer. Prøvde og å koble til mus, harddisk og minnepenn via en USB hun til hun adapter men det fungerte ikke. Har dere noen erfaringer med dette ?

På min må jeg trekke ned ned menyen når jeg kobler den til pc for at den skal finne den.

Lenke til kommentar

Hei.

S3 er min første smartmobil. er generelt veldig fornøyd med den. Syns touch displayet er litt for følsomt når jeg skriver med tastaturet, men det er vel en vanesak... En ting som jeg syns er rart er at når jeg kobler til PC med USB med Kies så virker det bare med den medfølgende USB kabelen. Jeg har to andre microUSB kabler som fulgte med min nokia tlf og kompakt kamera. De virker ikke med Kies men lading fungerer. Prøvde og å koble til mus, harddisk og minnepenn via en USB hun til hun adapter men det fungerte ikke. Har dere noen erfaringer med dette ?

På min må jeg trekke ned ned menyen når jeg kobler den til pc for at den skal finne den.

 

 

Det trenger ikke jeg når jeg bruker den medfølgende kabelen. Skulle tru at alle USB kabler er like. Er jo bare 4 ledere i en USB 2 kabel..

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden. men spør likevel: er det noen som er plaget med dårlig batteritid? Umulig å få telefonen til å vare èn arbeidsdag.
Skrur du av det du ikke trenger når du ikke bruker det (GPS/Wifi/Bluetooth)? Lengste jeg har gått uten å lade er 8 dager, da var det 20 eller 30% igjen. Sjekk på batteriet under innstillinger hva som bruker strøm.

 

Beklager å si det, men jeg klarer bare ikke å tro det... i alle fall ikke uten bevis :)

 

Hvordan er ditt bruksmønster (surfing, spilling, mange apper som synker osv?)

 

Blir jo stort sett raportert om rundt 1,5-2 dager med batteritid rundt om på forum og tester, og teoretisk sett sier jo du da at du kunne hatt batteriet opp mot 11,5 dager om du hadde latt den gå helt tom...???

Lenke til kommentar

Det trenger ikke jeg når jeg bruker den medfølgende kabelen. Skulle tru at alle USB kabler er like. Er jo bare 4 ledere i en USB 2 kabel..

Tror man bør bruke USB OTG kabel for eksterne tilkoblinger.

Den har en ekstra signalkabel som bestemmer om den er "master eller slave".

Du får en slik rimelig på ebay (fra 1$): http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=usb+otg+i9300&_sacat=0

 

Når det gjelder data vs ladekabel, så er jeg usikker på om det er kvalitet på kablene eller manglende forbindelser i noen kabler. Leste at billige OEM-kabler ofte ikke gir god nok kontakt i plugg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...