Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye RAM bruker dere når dere ikke bruker den til noe spesielt?

 

Bruker ikke apps som facebook eller google+ (de er avinstallert), noen apps er og Disablet. Ligger nå på ca 601 mb. Kjører Rebtel, Seven hotmail appen og vanlig email app, og WhatsApp.

 

jarle

Ser det hoper seg litt opp hos meg av programmer jeg har verdt inne på. Er det normalt? Må jeg gå inn der og stoppe prosessen?
Lenke til kommentar

Ser det hoper seg litt opp hos meg av programmer jeg har verdt inne på. Er det normalt? Må jeg gå inn der og stoppe prosessen?

Det spiller da ingen rolle - hvis du åpner et nytt program og det 'ikke er mer plass' så avslutter selvfølgelig OS'et et av de andre som ligger i minnet som ikke er i bruk.

Lenke til kommentar

Hei....Er vant til HTC sense når jeg laster opp bilder til face..Med sense så har man mulighet for å huke av mange bilder med en gang og selv bestemme hvilken mappe på facebook de skal lastes opp til,,finnes det noe av det samme på S3 eller en app som gjør samme jobben.

Lenke til kommentar

Telenortelefonen fikk LF5 i dag tidlig.

 

Det fikk min og. Og for få minutter siden begynte den laste ned en til...se over...

 

jarle

 

Der kom det oppdatering til Telenortelefonen også ja. Måtte en restart til før den fant oppdatering, men nå laster den ned.

 

Da får vi vel sette oss ned og vente på Android 4.1 :)

Lenke til kommentar

Ser det hoper seg litt opp hos meg av programmer jeg har verdt inne på. Er det normalt? Må jeg gå inn der og stoppe prosessen?

Det spiller da ingen rolle - hvis du åpner et nytt program og det 'ikke er mer plass' så avslutter selvfølgelig OS'et et av de andre som ligger i minnet som ikke er i bruk.

Men det trekker jo mere strøm jo flere programmer du kjører.
Lenke til kommentar

Jeg fikk også oppdatering i dag, merket ikke mye nytt utenom lysjustering i nedtrekksmenyen, og nå viser batteriet 100% når fulladet.

 

Min begynte vise 100% ved ferdig lading for et par dager siden, før jeg fikk første patch, altså når jeg hadde patch LEF.

Virker som om batteriet trenger en del ladinger før den viser 100%, altså før det blir mer og mer korrekt.

 

jarle

Lenke til kommentar

Urk...virker som de har gjort det mer knotete å skrive. Før var det slik at når jeg skrev og skulle feks ha ! eller , som jeg hadde brukt før, var det bare å trykke space, deretter velge tegnet fra linja over keyboard, så slettet den siste space og satte inn tegnet du ville ha.

 

Nå sletter den ikke space, så da må jeg vel skrive et ord strykke space, slette space, og deretter trykke tegnet jeg vil ha i linja over. Eller har de funnet på noe annet lurt jeg ikke vet om?.. Er jo fullt mulig...

 

Ellers er det en del endringer inne i settings/innstillinger.

 

jarle

Lenke til kommentar
Netcom da?
Tenker du på oppdatering? Bare å koble til Kies :)

 

ja, og nei, hater Kies :)

 

OTA til Netcom?

 

Urk...virker som de har gjort det mer knotete å skrive. Før var det slik at når jeg skrev og skulle feks ha ! eller , som jeg hadde brukt før, var det bare å trykke space, deretter velge tegnet fra linja over keyboard, så slettet den siste space og satte inn tegnet du ville ha. Nå sletter den ikke space, så da må jeg vel skrive et ord strykke space, slette space, og deretter trykke tegnet jeg vil ha i linja over. Eller har de funnet på noe annet lurt jeg ikke vet om?.. Er jo fullt mulig... Ellers er det en del endringer inne i settings/innstillinger. jarle

 

Installer beta swype, mye enklere og skrive ! og andre ting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...