Andey- Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Cdon.no pris 4737 nå, angi kode: xY5CV4s8 i kassen Løp & kjøp Dette må vel være billigste p.t. Noen som har erfaring med leveringstid fra CdOn.com? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Cdon lover å lyger på lagerstatus og leveringstidspunkt, tar betalt for varer som ikke er kommet inn til deres lager og ikke vet når dette kommer Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hmmm, ser den. Vil ikke risikere å få den i midten av juni plutselig... Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Super tråd, Ray! Muligens jeg er blind, men teser fra GSM arena burde være med. Feks denne batteri testen: http://blog.gsmarena.com/samsung-galaxy-s-iii-battery-test-is-ready-does-very-well/ Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Skal oppdatere første post senere idag. Er på sgs2 nå. Men hvordan blir det med batteri bruk om man skal bruke / ha på alle disse kjekke tingene? Tenker på S Voice. Vis den skal være klar hele tiden vis du skulle snakke til sgs3, og den skal være klar for dine komandoer. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ja, jeg er litt bekymret for om alt "Dilldallet" kommer til å bloate ned hele OS'et. Men de fleste batteritester som ligger ute har vel ikke slått av sånt. Har nfc på på min Nexus, og tror ikke jeg hadde vært veldig tjent med å slå det av. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 S Voice vil jo bare være på når skjermen er aktiv. I tillegg vil den kun lytte etter "Hi Galaxy" for å vekkes. Dette er nok gjort for å spare batteri, da den slipper å prosessere unødvendig. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Så du sier at den vil lytte etter "Hi Galaxy" eller hva du måtte ha spilt inn hele tiden? Neida, jeg regner med at de fleste tilleggs-greiene kan slåes av. Eller så har vi xda-developers om det blir helt ille. Vanilla ICS er ikke å forrakte. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Når jeg går på gata og ser noen med s3 skal jeg rope ut HI GALAXY 3 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kan fint bytte ut Hi galaxy med noe annet..... Forresten andre som som har sett hvordan telefon tar "screenshots"? og mulighet for å koble til 500GB HDD skader ikke heller..... Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Flott tråd! All ære til Ray001 for det! Har lenge vært usikker på om jeg skulle gå for SIII eller HOX, men erfaringen jeg har med min 1 år gamle SII, og alt jeg har lest og testet selv angående den litt shady byggekvaliteten til altfor mange One X'er har nå gjort at jeg så og si har bestemt meg for SIII. Gleder meg som unge til å få den i hus, selv om det er fare for at dama får den først hvis hvit er lettere tilgjenglig enn blå. Noen som har lest noe om skjermen lider av "black clipping"? Min største frykt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Dont tell us. Vil ikke ha noen feil å se etter Lenke til kommentar
torarv Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Cdon.no pris 4737 nå, angi kode: xY5CV4s8 i kassen Løp & kjøp Hvordan er leveringstiden til cdon? tror du jeg får telefonen innen 8 juni? Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 vanskelig å si, spørs hvor mange telefoner dem får ved release, og hvor mange som har forhåndsbestilt før deg. dette gjelder jo egentlig alle nettsider. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Black clipping, eller crush om du vil: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1559800 Med en skjerm som den som er på S3 kan det plutselig bli aktuelt å se episoder av serier o.l på t-bane, og da vil jeg ha god bildekvalitet. Er også redd for color banding. Vil kanskje si at det nesten er verre. Håper skjermen ikke lider av noen av disse tingene. Og håper inderlig at AMOLED denne gangen vil holde lenger uten å slite med ghosting/burn-in. (Den rette frasen er vel AMOLED fatigue, men den er ikke like mye brukt og utfallet er stort sett det samme.) Ikke meningen å være negative Nils her altså, men lurer på om noen har sett/lest noe jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Da er bestillingen gjort fra CDON. Galaxy S3 + Flipon for 5k. God pris! Har jo kun "reservert", ikke betalt. Så hvis det viser seg at levering blir tregt, så avbestiller jeg bare. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Black clipping, eller crush om du vil: http://forum.xda-dev...d.php?t=1559800 Med en skjerm som den som er på S3 kan det plutselig bli aktuelt å se episoder av serier o.l på t-bane, og da vil jeg ha god bildekvalitet. Dette har som regel å gjøre med at nyere telefoner har langt bedre skjermer med større fargerom og dynamisk omfang enn tidligere. Derfor stilles det høyere krav til det du faktisk ser på. En crap DVD-rip på noen hundre MB med mye mørke scener vil ofte se dårlig ut på en helt ny telefon kontra en eldre telefon med mindre kontrast og genrelt blassere skjerm. Det er ikke nødvendigvis telefonens feil at det er slik Endret 20. mai 2012 av Schnapps Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det var dama mi som vant konkurransen på mobilen.no/amobil, gleder meg til å se telefonen "live" nå kjenner jeg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå