Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Telefonen har lasta ned siste oppdatering, men når jeg installerer får jeg feilmelding.

Jeg har rootet telefon.

Når telefonen restarter kommer CWM-menyen opp. Prøvde å ta et bilde av skjermen, se vedlegg (dårlig kvalitet)

Øverst: CWM-based Recovery v5.5.0.4 :: CF-v1.3

Så selve menyen i CWM

Nederst står følgende:

CWM-based Recovery v5.5.0.4 :: CF-v1.3

E:Invalid command argument

Finding update package....

Opening update package...

Verifying update package...

E:failed to verify whole-file signature

E:signature verification failed

Installation aborted.

Tar ny reboot (fra menyen) og telefonen starter opp som normalt og får oppmeldingen "Kunne ikke oppdatere fastvaren. Prøv på nytt med PC-programvaren (Kies), eller kontakt et Samsung servicesenter")

Er det slik at når man har rootet telefon, så man man oppdatere manuelt via Kies?

post-119762-0-40463400-1341299437_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du link til noen?

Jeg bare søkte etter "NFC tags" på eBay. Disse har bestilt, men jeg har ikke fått dem ennå. De forrige jeg kjøpte var fra samme selger. De kom ganske kjapt, så da satser jeg på at de nye er her i løpet av en dag eller to.

Takker, er bestilt

ola

Lenke til kommentar

Er det noen måte at få ikonene tettere sammen på skjermen og også skjule ikonene for ka skjerm du er på

Da må du laste ned en annen launcher. Jeg bruker Go Launcher EX for å få utnyttet skjermen bedre:

http://www.diskusjon...post&p=19414541

Har nettop brukt Go launcher,men tok en test i går og prøva TW og syns den er en del kjappere,syns Go ikkje fungerer så bra med S3 som den gjør med S2.

Endret av nerokid
Lenke til kommentar

Telefonen har lasta ned siste oppdatering, men når jeg installerer får jeg feilmelding.

Jeg har rootet telefon.

Når telefonen restarter kommer CWM-menyen opp. Prøvde å ta et bilde av skjermen, se vedlegg (dårlig kvalitet)

Øverst: CWM-based Recovery v5.5.0.4 :: CF-v1.3

Så selve menyen i CWM

Nederst står følgende:

CWM-based Recovery v5.5.0.4 :: CF-v1.3

E:Invalid command argument

Finding update package....

Opening update package...

Verifying update package...

E:failed to verify whole-file signature

E:signature verification failed

Installation aborted.

Tar ny reboot (fra menyen) og telefonen starter opp som normalt og får oppmeldingen "Kunne ikke oppdatere fastvaren. Prøv på nytt med PC-programvaren (Kies), eller kontakt et Samsung servicesenter")

Er det slik at når man har rootet telefon, så man man oppdatere manuelt via Kies?

post-119762-0-40463400-1341299437_thumb.jpg

Oppdaterte via innstillinger->om->oppdater etter at jeg lag inn cf-root.

Tror ikke telenor-mobilene har fått ota-oppdatering enda om det er en slik du har.

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe en, men er ikke kjempehast. Vanskelig kanskje å spå, men tror dere den vil falle noe i pris fremover? Har "Nytt-produkt-prisen" gått bort og lagt seg på en stabil pris, eller vil den synke litt til?

Hvordan var S II i form av dette? Datt den mye i pris eller holdt den seg stabil høy?

Edit:

Hvis jeg sammenligner med SII sin prisutvikling, så varer Nytt-produkt-prisen i én måned, noe det virker SIII er forbi også. Etter cirka 5 måneder begynte SII å synke hyppigere i pris, dog var ikke mye den har falt.

Kjøper du den med abonnement har den faktisk ikke en ille pris. Da får du den til under 4000 kr, Netcom og Telenor har tilbud nå hvor du får med fri databruk ut året med de fleste abonnementer.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe en, men er ikke kjempehast. Vanskelig kanskje å spå, men tror dere den vil falle noe i pris fremover? Har "Nytt-produkt-prisen" gått bort og lagt seg på en stabil pris, eller vil den synke litt til?

Hvordan var S II i form av dette? Datt den mye i pris eller holdt den seg stabil høy?

Edit:

Hvis jeg sammenligner med SII sin prisutvikling, så varer Nytt-produkt-prisen i én måned, noe det virker SIII er forbi også. Etter cirka 5 måneder begynte SII å synke hyppigere i pris, dog var ikke mye den har falt.

Kjøper du den med abonnement har den faktisk ikke en ille pris. Da får du den til under 4000 kr, Netcom og Telenor har tilbud nå hvor du får med fri databruk ut året med de fleste abonnementer.

Kan nevne at jeg har ikke problem med å betale fullpris her og nå.

Kjapt søk hos Telenor gir en totalpris på nesten 6900 kr (for et år) pluss fri internett ut året. (6300 uten fri internet, men med et mer passende abn.)

vs fortsatt ha One Call = 5000 kr (for telefonen)+ 1200 kr (for 12 mnd.) = 6200 kr. Så etter mitt bruk virker det billigst å kjøpe uten medfølgende abonnement.

Lenke til kommentar
Telefonen har lasta ned siste oppdatering, men når jeg installerer får jeg feilmelding. Jeg har rootet telefon. Når telefonen restarter kommer CWM-menyen opp. Prøvde å ta et bilde av skjermen, se vedlegg (dårlig kvalitet) Øverst: CWM-based Recovery v5.5.0.4 :: CF-v1.3 Så selve menyen i CWM Nederst står følgende: CWM-based Recovery v5.5.0.4 :: CF-v1.3 E:Invalid command argument Finding update package.... Opening update package... Verifying update package... E:failed to verify whole-file signature E:signature verification failed Installation aborted. Tar ny reboot (fra menyen) og telefonen starter opp som normalt og får oppmeldingen "Kunne ikke oppdatere fastvaren. Prøv på nytt med PC-programvaren (Kies), eller kontakt et Samsung servicesenter") Er det slik at når man har rootet telefon, så man man oppdatere manuelt via Kies? post-119762-0-40463400-1341299437_thumb.jpg

jeg fikk samme meldingen...ser ikke ut til at man får oppdatert om man har rootet

Lenke til kommentar

er det noen som vet om en kjappere måte å aktivere kamera på enn å benytte seg av:

klikke home button(når skjermen er i dvale/sort skjem)

trykk og hold finger på skjermen og rotere telefonen

Dette er metoden jeg finner kjappest, men finnes det noen annen måte å aktivere kamera på rett fra dvale modus?

Lenke til kommentar

Nå alder telefonen igjen men av og til aktørenes sub tilkobling:s alt tullet startet etter siste update...

Fabrikkstilt er og gjort nå... skal følge med på den til fredag og sender inn da om det fortsetter

Skjønte ikke så mye av din første setning der men her fungerer alt fint etter siste oppdatering. Ingenting ble verre enn før ihvertfall så det er nok noe feil med hardware på din..

Endret av TSport
Lenke til kommentar

Nå alder telefonen igjen men av og til aktørenes sub tilkobling:s alt tullet startet etter siste update...

Fabrikkstilt er og gjort nå... skal følge med på den til fredag og sender inn da om det fortsetter

Skjønte ikke så mye av din første setning der men her fungerer alt fint etter siste oppdatering. Ingenting ble verre enn før ihvertfall så det er nok noe feil med hardware på din..

Telefonen har nektet landing de siste dagene. Etter fabrikkstilling alder den igjen men nå kommer det stemmestyring opp og sub tilkobling random... irriterende skal sende den inn til fredag og håpe det dekkes av garanti

Lenke til kommentar

Du kan aktivere en bevegelsesfunksjon - når telefonen er på låseskjermen går det an å bare rotere den til landskapsmodus, så starter kamera.

Hvor er dette menyvalget? Så etter det i innstillinger->bevegelser, men ser ingenting som ligner på kamerating der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...