Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde chrome på telefonen siden jeg bruker det på alle maskinene mine, men mobilklienten ble jeg ikke videre imponert over, så den fjernet jeg ganske raskt.

Samme erfaring.

Synes den innebygde browseren overgår de andre. Eneste jeg savner her er å kunne kjapt skrolle til toppen eller på en annen måte gå til bokmerker uten å bruke "Hurtigkontroller".

Var enklere på S2.

Endret av TSport
Lenke til kommentar

Vurderer å oppgradere telefonen min (Optimus 2X). Dere som har hatt S3 en stund, hva er erfaringene? Batterilevetid, byggekvalitet, fargegjengivelse og ikke minst stabilitet? Samt kvaliteten på tilbehøret. Alt dette er sikkert besvart før, men jeg har ikke fulgt med tråden.

Jeg lutter selvsagt øre dersom noen kommer med andre forslag også. Jeg bruker i hovedsak telefonen min til å surfe på nettet, samt ringe og lese/skrive mail o.l, film/spill en sjelden gang. Min 2X har vist seg å tåle det meste, tåler S3 fuktighet og større I særlig grad?

Lenke til kommentar

Har sett noen videoer av S3, og lagt merke til at det tar "lang" tid fra man trykker powerknappen til at skjermen slår seg på. Er dette erfaringen deres også?

Næh, tar et sekund kanskje. Gjør det vanligvis i forbindelse med at jeg tar en opp av lomma / opp fra bordet o.l., så den er alltid klar når jeg har skjermen i synsfeltet.

Lenke til kommentar

Jeg er gjerrig, så jeg ville ha lavest mulig pris. Noen som har greid å kjøpe den billigere enn dette?: 3400 inkludert en samsung Galaxy Y. Tilbud på Spaceworld, måtte jo selvsagt binde meg til et abonnement dJuice), men det hadde samme betingelser som det jeg hadde fra før(chess sjakk matt). Men fri databruk ut året var heller ikke så dumt.

En ting til: kan noen si meg hvilket spill jeg bør kjøpe for virkelig å se hva S3-en er god for?

Lenke til kommentar

Har sett noen videoer av S3, og lagt merke til at det tar "lang" tid fra man trykker powerknappen til at skjermen slår seg på. Er dette erfaringen deres også?

Næh, tar et sekund kanskje. Gjør det vanligvis i forbindelse med at jeg tar en opp av lomma / opp fra bordet o.l., så den er alltid klar når jeg har skjermen i synsfeltet.

1 sekund vil jeg si er lang tid og en irritasjonsfaktor ;) Skjermen burde imo slått seg på instant.

Kan man justere delayen da?

Lenke til kommentar

Vurderer å oppgradere telefonen min (Optimus 2X). Dere som har hatt S3 en stund, hva er erfaringene? Batterilevetid, byggekvalitet, fargegjengivelse og ikke minst stabilitet? Samt kvaliteten på tilbehøret. Alt dette er sikkert besvart før, men jeg har ikke fulgt med tråden.

Jeg lutter selvsagt øre dersom noen kommer med andre forslag også. Jeg bruker i hovedsak telefonen min til å surfe på nettet, samt ringe og lese/skrive mail o.l, film/spill en sjelden gang. Min 2X har vist seg å tåle det meste, tåler S3 fuktighet og større I særlig grad?

batteriet varer en dag med mye surfing/facebook/spill. jeg ser mye film på mobil og dette er s3 fantastisk på pga stor skjerm og bruker bare 20-30% strøm per film fordi den har amoled kansje ?

Lenke til kommentar

1 sekund vil jeg si er lang tid og en irritasjonsfaktor ;) Skjermen burde imo slått seg på instant.

Kan man justere delayen da?

Kan reduseres noe hvis man deaktiverer s-voice men er der av en god grunn, spare strøm.

Dessuten er det ingen forsinkelse når telefonen er tilkoblet lader.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes den innebygde browseren overgår de andre. Eneste jeg savner her er å kunne kjapt skrolle til toppen eller på en annen måte gå til bokmerker uten å bruke "Hurtigkontroller".

Var enklere på S2.

Synes Dolphin Browser funker fint, Kan snakke engelsk til den om man absolutt vil, bruke gestures om man vil (hater det), men viktigste for meg er å dra fingern fra venstresida og mot midta så får jeg opp bokmerkene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde chrome på telefonen siden jeg bruker det på alle maskinene mine, men mobilklienten ble jeg ikke videre imponert over, så den fjernet jeg ganske raskt.

Samme erfaring.

Var enklere på S2.

Prøvde akkurat nye Firefox med et par addons (ad block og phony) og ble meget positivt overrasket. Prøv selv!

Lenke til kommentar
Synkroniserte akkurat inn facebook-kontaktene mine, men fikk ikke med profilbildene til telefonene. Hva skal jeg gjøre for å få de med?

Tja, jeg selv har ikke fått det til.

Facebook app'n synker sikkert 70-80% av kontaktbildene. Så fikk jeg høre om haxsync, som skulle ta alt. Selv den klarer bare litt mer, så er nok 10-15% som ikke har bilde.

Lenke til kommentar
Synkroniserte akkurat inn facebook-kontaktene mine, men fikk ikke med profilbildene til telefonene. Hva skal jeg gjøre for å få de med?

Tja, jeg selv har ikke fått det til.

Facebook app'n synker sikkert 70-80% av kontaktbildene. Så fikk jeg høre om haxsync, som skulle ta alt. Selv den klarer bare litt mer, så er nok 10-15% som ikke har bilde.

gå på preferences i hax sync å sett fuzzines til strong så får du nok med resten og :-)

Lenke til kommentar

Hver gang jeg lukker en app slik at telefonen går tilbake til startksjermen så blinker skjermen (som at den tegner bildet på nytt). Er det slik hos dere?

Jeg har fjernet alle widgets, men det hjelper ikke. Det samme skjer om jeg starter telefonen på nytt, åpner en app og så lukker den med hjemknappen.

Telefonen har ledig minne(ram) når dette skjer.

Betyr egentlig ikke så mye, men det irriterer voldsomt.

Lenke til kommentar

Jeg har null batteriproblemer på min. Etter ni timer med wifi og mobildata på, dog med lite bruk, så er batteriet på 90%. Det er litt dårlig signalstyrke på mobilnettet her, så jeg hadde faktisk forventa at det gikk dårligere.

Blå, LF5.

Lenke til kommentar

Riper bakpartiet på Samsungen mye?

Nei, den har hverken ripet opp nattbordet, kjøkkenbordet, stuebordet eller kontorpulten min.

Beklager, kunne ikke dy meg ;)

Fra spøk til revolver. Jeg er ikke veldig imponert over musikkspilleren.

La over 1Gb av mine mp3-filer igår, men den støttet ikke formatet.

Andre mp3-filer som den godtar blir sortert alfabetisk istedet for etter tracknummer som ligger kodet i filene.

Forøvrig virker ikke clipboard lenger.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...