Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

må bare si det rett ut : HÆRLIG telefon :D

men så kommer det lille, æ vet ikke om det bare æ som har det sånn at når æ får ei melding, så vises det enda at æ har en ny melding selv om æ har svart på den, og ja æ har gått gjennom hele innboksen for å se at æ ikke har noen uleste meldinger.

Alle svar og tips mottas med et stort takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg bruker originalladeren. Har lagt merke til at ladelyset har skiftet fra rødt til grønt etter syv timer. Det og er jo alt for langt tid, men nå klarer den ikke 50% en gang over natten. Så her må det være et eller annet galt ja.

Jepp det er definitivt noe galt. Du kan jo prøve en annen lader og se om det er feil på den orginale.

Ladestrømmen er tydeligvis alt for lav av en eller annen grunn.

Merkelig. Men jeg har opplevd noe av det samme, når jeg lader mobilen min på jobb(båt), da kan det Være slik.

Sikkert pga dårlig / ujevn spenning???

Prøv å lade mobilen på en annen strøm kurs eller annet hus/plass.

Bytt lader, og bytt usb kabel. Sjekk lade tiden igjen da.

På min ser Jeg ser at lade prosenten går opp mens jeg bruker mobilen på inernett.

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Trøbbel med mail her.

Har en jobbmail som bruker pop.

Problemet er at mailene blir borte etter en time eller noe sånt. Hadde ikke dette problemet på iPhone.

Noen som har en løsning?

Min hotmail (exchange) fungerer fint.

Har du prøvd K9 ?

Lenke til kommentar

Noen som vet om kart app hvor jeg kan legge inn waypoints av diverse slag på kart , som jeg kan hente frem senere uten å laste ned hele verden?

Hjelp settes stor pris på :)

Siste oppdateringen til Google Maps gjør det mulig å laste ned kartutsnitt for offline bruk.

Lenke til kommentar

noen andre som har oppdaget små mørke (ekstra mørke ;) ) flekker noen ganger når skjermen viser mørke bilder ?

. Jupp. Er på min 4 s3. Men den er perfekt:)

Oi, vil det si at du har byttet inn 3 telefoner på grunn av feil, altså fått ny telefon på garanti/reklamasjon?

Fikk ny på stedet i butikk på doa

fikk du ny pga de mørke flekkene ? :O

Ja. ,

Siba på Liertoppen?

Lenke til kommentar

noen andre som har oppdaget små mørke (ekstra mørke ;) ) flekker noen ganger når skjermen viser mørke bilder ?

. Jupp. Er på min 4 s3. Men den er perfekt:)

Oi, vil det si at du har byttet inn 3 telefoner på grunn av feil, altså fått ny telefon på garanti/reklamasjon?

Fikk ny på stedet i butikk på doa

fikk du ny pga de mørke flekkene ? :O

Ja. ,

Siba på Liertoppen?

. Jupp. God service dt!:). Har nå en som ikke har de flekkene
Lenke til kommentar

men så kommer det lille, æ vet ikke om det bare æ som har det sånn at når æ får ei melding, så vises det enda at æ har en ny melding selv om æ har svart på den, og ja æ har gått gjennom hele innboksen for å se at æ ikke har noen uleste meldinger.

Ja kan nok hjelpe deg der. Vil tippe du har på "ikke behold aktiviteter"? Gå inn på innstillinger > utvikleralt. > la det stå åpen på "ikke behold aktiviteter". Liten bug som jeg hadde selv det der.

Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar

Ja kan nok hjelpe deg der. Vil tippe du har på "ikke behold aktiviteter"? Gå inn på innstillinger > utvikleralt. > la det stå åpen på "ikke behold aktiviteter". Liten bug som jeg hadde selv det der.

Håper det hjelper :)

Tusen takk for svar :D

Lenke til kommentar
Plutselig klarer den ikke lengre enn 10-12 timer før den er tom for batteri...
Gå inn på meny for batteri og se hvilket program som bruker mye strøm. Har du lagt til ny app/widget rett før det ble endringer?

Er vare Android OS som plutselig suger mye mer enn den gjorde tidligere. Og nei, har ikke lagt inn noe nytt.

Lenke til kommentar

Skjedd noe skremmende med min S3.

Plutselig klarer den ikke lengre enn 10-12 timer før den er tom for batteri...

Til å begynne med klarte den mye mer, men nå suger den 3-5 % per time..

Noen som har noen forslag?

Har lest nylig at Chrome kan føre til masse "wakelocks" og dårlig standby tid. Hvis du har det installert, prøv å fjerne..

Ellers som nevnt mange ganger her: Skru av wi-fi, o.l når du ikke bruker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...