k_flaathe Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei. Nylig konvertert fra iPhone til s3. Har en iPhone-høyttaler, så jeg lurer på om det finnes en adapter? Altså, iPhone til Micro USB så jeg får docke s3'n min? Prøver å finne på google, men alt jeg finner er fra Micro USB TIL iPhone.. Lenke til kommentar
jeger83 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Har ladet opp telefonen min nå, når jeg går inn på "Batteri" så står det nå 97% og "2t 1m 9s på batteri" under. Hva betyr det? Endret 29. juni 2012 av jeger83 Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei. Nylig konvertert fra iPhone til s3. Har en iPhone-høyttaler, så jeg lurer på om det finnes en adapter? Altså, iPhone til Micro USB så jeg får docke s3'n min? Prøver å finne på google, men alt jeg finner er fra Micro USB TIL iPhone.. Har ikke dockingen din jack 3.5? om den har hvorfor ikke bruke den? Men da får du ikke ladet den i såfall. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Har ladet opp telefonen min nå, når jeg går inn på "Batteri" så står det nå 97% og "2t 1m 9s på batteri" under. Hva betyr det? Det betyr at det er 2t 1m 9s siden du plugget ut laderen. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei. Nylig konvertert fra iPhone til s3. Har en iPhone-høyttaler, så jeg lurer på om det finnes en adapter? Altså, iPhone til Micro USB så jeg får docke s3'n min? Prøver å finne på google, men alt jeg finner er fra Micro USB TIL iPhone.. Har ikke dockingen din jack 3.5? om den har hvorfor ikke bruke den? Men da får du ikke ladet den i såfall. Er lading og musikkavspilling jeg tenkte på ja :-) Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Til dere som har problemer med batteritiden så er den nye oppdateringen viktig! Forøvrig sier det seg selv at dersom wifi/3G er på hele tiden så vil dette dra ekstra, særlig om det da er dårlig dekkning. Forøvrig en liten update på mitt batteri nå, som jeg ikke kan helt fatte. Telefon har nå gått med normal bruk i 88 timer og 15min, siden siste lading, og fortsatt 17% Kan nevnes at den har gått ned 1% siste 12 timene. Blir helt forbauset jeg, meeeen elsker det Åssen får man disse oppdateringene? Fikk min for 1 uke siden, men har enda ikke fått noen oppdateringer :S Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Noen som har et forslag på "App 2 SD" app som fungerer til SGS3? Ønsker å flytte alle mulige Apps til SD kortet mitt. Lenke til kommentar
Sensei Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Til dere som har problemer med batteritiden så er den nye oppdateringen viktig! Forøvrig sier det seg selv at dersom wifi/3G er på hele tiden så vil dette dra ekstra, særlig om det da er dårlig dekkning. Forøvrig en liten update på mitt batteri nå, som jeg ikke kan helt fatte. Telefon har nå gått med normal bruk i 88 timer og 15min, siden siste lading, og fortsatt 17% Kan nevnes at den har gått ned 1% siste 12 timene. Blir helt forbauset jeg, meeeen elsker det Åssen får man disse oppdateringene? Fikk min for 1 uke siden, men har enda ikke fått noen oppdateringer :S Mulig din alt er oppdatert, men hos meg kom det automatisk når jeg hadde wifi på. Men du kan også sjekke ved å gå inn på innstillinger-> om enheten -> programvareoppdatering. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Til dere som har problemer med batteritiden så er den nye oppdateringen viktig! Forøvrig sier det seg selv at dersom wifi/3G er på hele tiden så vil dette dra ekstra, særlig om det da er dårlig dekkning. Forøvrig en liten update på mitt batteri nå, som jeg ikke kan helt fatte. Telefon har nå gått med normal bruk i 88 timer og 15min, siden siste lading, og fortsatt 17% Kan nevnes at den har gått ned 1% siste 12 timene. Blir helt forbauset jeg, meeeen elsker det Åssen får man disse oppdateringene? Fikk min for 1 uke siden, men har enda ikke fått noen oppdateringer :S Mulig din alt er oppdatert, men hos meg kom det automatisk når jeg hadde wifi på. Men du kan også sjekke ved å gå inn på innstillinger-> om enheten -> programvareoppdatering. Jepp gjør det. Men en kompis har samme mobben, bare den blå og han sin kjerneversjon er fra 7 juni tror jeg, mens min er fra 13 mai? Jeg har hvit og han har blå, det er den eneste forskjellen... Lenke til kommentar
jeger83 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Snakkesss: Min er også fra 13.mai --&--#62; Har ikke fått noen oppdateringer selv om jeg har vært på Wifi hver eneste dag, men nå er det vel foreløpig ikke noe must å ha siste versjon. Var jo snakk om litt dansk oversettelse her og der, så, ja.. tror jeg lar det være for øyeblikket jeg, hehehe.. Endret 29. juni 2012 av jeger83 Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jaja, bare rart han har fått en helt annen fra 7 juni Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Om jeg ikke tar feil så rulles de ut i puljer/grupper av mobiler av gangen. Regner med det er koblet opp mot serinummer eller noe, men aner ikke. jarle Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Fikk en oppdatering på min blå S3 i går. Blandt annet fungerer nå Smart-screen mye bedre, fra å nesten ikke fungere i det hele tatt. Kjerneversjon fra 7 juni. 3.0.15. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jepp, ser ut som de blå får den, men ikke de hvite :S Lenke til kommentar
natootan Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Har et problem med meldingslyden, mobilen sier ikke ifra når jeg får melding. Har sjekka innstillinger inne på meldinger, og varsling er huket av og tone valg. Har prøvd å skifte lyd i håp om at det bare var den ene lyden som tullet, men det hjelper ikke. Noen som har opplevd dette? Tips? Har akkurat det samme problemet selv, veldig frustrerende da jeg har forsøkt alt. Gjenopprettet fabrikkinstillingene i går og da virket meldingslyden igjen, men da jeg fikk melding i dag så virket den ikke. Er veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe med dette problemet. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har en hvit GS3 og jeg har også kjerneversjon 3.0.15 fra 7 Juni. Men denne oppdateringen fikk jeg ikke varsel om på telefonen, jeg fant den i KIES. Så er ikke bare den blå som har fått denne =) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Sensei: kunne du tatt printscreen inne under "Batteri", hvor du ser at det har holdt 88 timer? Høres utrolig ut, lyst å se Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har en hvit GS3 og jeg har også kjerneversjon 3.0.15 fra 7 Juni. Men denne oppdateringen fikk jeg ikke varsel om på telefonen, jeg fant den i KIES. Så er ikke bare den blå som har fått denne =) Fant den i KIES? Hvordan og hva er dette? Jeg vil ha den -_- Lenke til kommentar
Positive Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 KIES er programmet Samsung bruker for å koble telefonen til pcen http://www.samsungapps.com/about/onPc.as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå