Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Update for de som higer etter flipcover. Fått og brukt mitt blå til min blå telefon noen dager.

1. Det er ikke samme blåfarge som telefonen, fascinerende nok. Det er mørkere, litt som home-knappen på telefon. Jeg liker utseendet - har nå to blåtoner på telefonen, og liker det faktisk riktig godt.

 

2. Det dekker meget fint over fronten og holder den ripefri - finfint.

 

3. Det beskytter glasset på kameraet litt - det bygger rett og slett en tanke utover glasset, noe jeg liker.

 

Ellers er det også stivere enn standarddeksel, og det er ikke noe knirk på bakdekselet, noe jeg hadde med originaldekselet.

 

Alt i alt veldig fornøyd. Merkelig at de ikke kjører samme farge som telefonen, men ingen stor blunder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg monterte min brodit-holder på fredag, og er veldig fornøyd med den. Perfekt plassering til betjening og navigering. og så deilig å forlate bilen med oppladet mobil... Har også et flip-cover på vei til meg fra CDON, og har tenkt på problemstillingen. Tviler på at det vil passe, da holderen er skreddersydd til telefonens bredde og tykkelse. Det blir vel til at orginalbakdekselet ligger stand-by i bilen...

 

Skal bli interessant å høre hva du finner ut når du får coveret

 

Kan bekrefte at du ikke får telefonen med flipcover ned i broditholderen. Men det tar 4 sekunder å ta av dekselet, og telefonen passer i holderen uten bakdeksel... :)

Lenke til kommentar

I stedet for å vente på at firmware-oppdateringen kommer OTA, kan jeg laste den ned manuelt og flashe i Odin?( legges den da på PDA?) og isåfall, er det noen ulemper med dette?

 

Jeg fikk ikke OTA melding om ny FW, men kunne gjøre det via Kies.

Endret av Spectre
Lenke til kommentar

Det har vært snakk om noe apper som skulle følge eksklusivt med S3, stemmer ikke det?

Var sagt noe om Flipboard osv. The Sims har vært nevnt, men dette er vel Telenor sitt påfunn.

 

Flipboard lastet jeg ned fra Play, så den er det ikke farlig med lengre, men er det noen andre?

Lenke til kommentar

Jeg fikk oppdatering trådløst... og nå har jeg mistet sms varsel-lyd.... hurra!

Prøvd å restarte tlf flere ganger, bytte sms lyd, skru varsling av og på, ingenting hjelper.

 

Rett etter oppdateringen var tlf treg og hakkete, da var skjermlås lyd borte også, men den er ok igjen nå.

 

Noen andre opplevd dette?

Lenke til kommentar

Har problemer med nrk nett-tv på min nye SGS3.

Live-streamer fungerer fint, men med en gang jeg skal se noe i arkivet så henger streamen seg etter 5-10 sec. Dette skjer hver gang. Prøve med Opera browseren, den fungerer bedre, der får jeg ihvertfall full kvalitet, men også den henger seg etter 10-20 sekunder.

Er det noen som har opplevd det samme, og helst funnet en løsning?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har nettopp kjøpt meg en Samsung Galaxy S3 - og har noen startproblemer som jeg håpte noen her kunne hjelpe meg med. Når jeg får bilder på MMS får jeg de ikke til å bli store uten å måtte lagre bildet først. Er dette riktig, eller hvordan skal jeg evt. gjøre det stort? Og når jeg tar bilder med kamera og skal sende det via MMS snur bildet seg 180 grader. Skjønner ikke hvorfor når bildet ligger "riktig" vei i galleri. Hvordan får jeg evt. endret dette?

Lenke til kommentar

Noen som har flip cover OG Shield? Litt vel overdrevet eller?

Leter etter Shield, men er ikke så fornøyd med invisible Shield da det føles som å stryke på gummi.

Hvordan er copter i forhold?

Jeg har begge deler og jeg tenker selv at det er litt overdrevent jo, men det er alltid best å være på den sikre siden når en har en telefon til 5000 kr.. :p

ellers når det gjelder shieldet så vil jeg si at det er ingen ulemper med det annet enn lysstyrken i direkte solskinn blir noe dårligere. følelsen av å ''stryke på gummi'' har du bare en liten stund før du tilslutt blir vandt til det anyway ;)

Lenke til kommentar

Er invisible shield og copter akkurat det samme eller er det noe forskjeller på dem?hva er å anbefale som beskytter?

Copter screen protector og invisible shield. Ja, det er det samme

 

Hehe, det flippcoveret er helt flott. Beskytter ikke selve skjermen hvis du mister den da, for da åpner den seg i lufta -.- Mista den, paf, i bakken med skjermen først i sted. Nesten ingen riper, men jeg fikk angst uansett...

 

Update for de som higer etter flipcover. Fått og brukt mitt blå til min blå telefon noen dager.

1. Det er ikke samme blåfarge som telefonen, fascinerende nok. Det er mørkere, litt som home-knappen på telefon. Jeg liker utseendet - har nå to blåtoner på telefonen, og liker det faktisk riktig godt.

 

2. Det dekker meget fint over fronten og holder den ripefri - finfint.

 

3. Det beskytter glasset på kameraet litt - det bygger rett og slett en tanke utover glasset, noe jeg liker.

 

Ellers er det også stivere enn standarddeksel, og det er ikke noe knirk på bakdekselet, noe jeg hadde med originaldekselet.

 

Alt i alt veldig fornøyd. Merkelig at de ikke kjører samme farge som telefonen, men ingen stor blunder.

Du/dere er klar over at http://www.androidauthority.com/blue-galaxy-s3-delayed-90726/

Lenke til kommentar

Er det en mulighet for å redigere kontakter på tlf og Synce med facebook slik at jeg kan bruke profilbildet der som kontakt bilde på tlf? Kan ikke se noe valg for det, men på s2 var det slik tror jeg.

Det ligger under instillinger--&--#62;kontoer og synkronisering og hvis facebook-kontoen din ligger der er det bare å trykke på den og så på synkroniser kontakter

 

Det har jeg gjordt men det erstatter ikke det eksisterende bildet jeg har på kontakter.

På S2 mener jeg det var slik at jeg kunne velge vilket kontaktbilde jeg ville ha,som i galleri eller fb.

Hvis du har gjort det, må du holde på den telefonkontakten du vil slå sammen face med, og trykke på slå sammen eller noe sånt...

Endret av disaksen
Lenke til kommentar

Er invisible shield og copter akkurat det samme eller er det noe forskjeller på dem?hva er å anbefale som beskytter?

Copter screen protector og invisible shield. Ja, det er det samme

 

Hehe, det flippcoveret er helt flott. Beskytter ikke selve skjermen hvis du mister den da, for da åpner den seg i lufta -.- Mista den, paf, i bakken med skjermen først i sted. Nesten ingen riper, men jeg fikk angst uansett...

 

Update for de som higer etter flipcover. Fått og brukt mitt blå til min blå telefon noen dager.

1. Det er ikke samme blåfarge som telefonen, fascinerende nok. Det er mørkere, litt som home-knappen på telefon. Jeg liker utseendet - har nå to blåtoner på telefonen, og liker det faktisk riktig godt.

 

2. Det dekker meget fint over fronten og holder den ripefri - finfint.

 

3. Det beskytter glasset på kameraet litt - det bygger rett og slett en tanke utover glasset, noe jeg liker.

 

Ellers er det også stivere enn standarddeksel, og det er ikke noe knirk på bakdekselet, noe jeg hadde med originaldekselet.

 

Alt i alt veldig fornøyd. Merkelig at de ikke kjører samme farge som telefonen, men ingen stor blunder.

Du/dere er klar over at http://www.androidau...-delayed-90726/

 

Fikk telefon etter delay - som vel egentlig skal si at man har alle fått den nye blåfargen - ikke den gamle / defekte. Nå har jeg også som sagt flipon, så det skal ikke være noe problem mer.

Lenke til kommentar

Er invisible shield og copter akkurat det samme eller er det noe forskjeller på dem?hva er å anbefale som beskytter?

Copter screen protector og invisible shield. Ja, det er det samme

 

Hehe, det flippcoveret er helt flott. Beskytter ikke selve skjermen hvis du mister den da, for da åpner den seg i lufta -.- Mista den, paf, i bakken med skjermen først i sted. Nesten ingen riper, men jeg fikk angst uansett...

 

Update for de som higer etter flipcover. Fått og brukt mitt blå til min blå telefon noen dager.

1. Det er ikke samme blåfarge som telefonen, fascinerende nok. Det er mørkere, litt som home-knappen på telefon. Jeg liker utseendet - har nå to blåtoner på telefonen, og liker det faktisk riktig godt.

 

2. Det dekker meget fint over fronten og holder den ripefri - finfint.

 

3. Det beskytter glasset på kameraet litt - det bygger rett og slett en tanke utover glasset, noe jeg liker.

 

Ellers er det også stivere enn standarddeksel, og det er ikke noe knirk på bakdekselet, noe jeg hadde med originaldekselet.

 

Alt i alt veldig fornøyd. Merkelig at de ikke kjører samme farge som telefonen, men ingen stor blunder.

Du/dere er klar over at http://www.androidau...-delayed-90726/

 

Fikk telefon etter delay - som vel egentlig skal si at man har alle fått den nye blåfargen - ikke den gamle / defekte. Nå har jeg også som sagt flipon, så det skal ikke være noe problem mer.

Ja, det har du helt rett i. Jeg visste ikke helt hvilken han snakket om, noen kunne jo tilfeldigvis ha stresset og fått den lenge før.... ;P

 

Hehe, med den posten der, glemte å publisere den ene før jeg begynte på den andre, så den der skulle egentlig være delt i to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...