Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

@Christoffero89:

Du nevnte at det var en del riper på den du har tuklet med? Funker ikke hyperglaze coatingen som de skrøt så fælt av? Litt nedtur hvis den er veldig utsatt, da du lett vil se vertikale og diagonale riper på den blå versjonen siden den har horisontale "striper" fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@johnd2407

Dem videoene skal jeg legge i første post etterhvert.

Og synes og den hvite ser litt jente-te / femi ut, men er nok en smaksak.

Det jeg tenker mer på er hva skjer med strippene en vil få i den hvite? Dem vil jo fulles opp med skitt/dritt som vil synes lang vei???

Kusina mi hadde en hvit iPhone4, og der ble slik. Var ikke så fint å se på...

Dette vil vel skje på SGS3 og???

Smak og behag. Jeg syntes verken hvit er femi eller sånn skikkelig jente ish og blå er helle ikke akuratt macho... Jeg vet ikke helt selv, men tror jeg vil kjøre hvit denne gangen her. Smal og behag. Det med stripene? Hva tenker du på da? Flott at du oppdaterer front siden, de videoene er ganske nice :D! Takk igjen for du lagde en ny tråd :) kudos til deg!

Lenke til kommentar

Vet du hvor mange de fikk inn i første parti? Hva vil nr.26 si, er du nr.26 på ventelista etter de har sendt ut dette partiet?

De hadde ikke fått inn noen telefoner når jeg snakket med dem, og de visste ikke hvor mange ville få inn ettersom som Samsung har produksjonsproblemer. Men slik jeg tolker det får de alle de hvite de har bestilt, som antagelig er over hundre, men ingen blå med det første. Min plassering er i originalkøen, altså ikke etter at de har sendt ut første partiet.

Siden du er nr 6 på Netshops venteliste (hvit) med bestilling 11. mai, så bør jeg vel ligger litt bedre an med bestilling 7. mai....... Jippi :dribble: Da regner jeg med at den kommer raskt til meg (den hvite, altså)

Tror du ligger veldig godt an, ja. Omtrent som meg ;). Eller det er jo kona som skal ha hvit... :nei:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte galaxy s3 fra komplett 4.mai. Det sto lenge 100+ bekreftet til 29 mai, men nå står det 100+ stk. Ubekreftet 6.jun.2012. Betyr dette at de ikke får den før 6.jun eller betyr det at det første partiet er utsolgt og for folk som ikke har bestilt ennå må vente til senest 6.juni for å få den? En annen ting ang komplett er at de har satt ned prisen med 100 kr siden mobilen ble lagt ut for salg. Dette er egentlig ganske urettferdig. Er dette noe komplett kan fikse uten at jeg mister min plass i køen om jeg sender en mail?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte galaxy s3 fra komplett 4.mai. Det sto lenge 100+ bekreftet til 29 mai, men nå står det 100+ stk. Ubekreftet 6.jun.2012. Betyr dette at de ikke får den før 6.jun eller betyr det at det første partiet er utsolgt og for folk som ikke har bestilt ennå må vente til senest 6.juni for å få den? En annen ting ang komplett er at de har satt ned prisen med 100 kr siden mobilen ble lagt ut for salg. Dette er egentlig ganske urettferdig. Er dette noe komplett kan fikse uten at jeg mister min plass i køen om jeg sender en mail?

Dette er spørsmål du egentlig burde kontaktet Komplett direkte om for å få konkrete svar, men jeg har noe info:

Jeg var i kontakt med dem fredag morgen, de kunne bekrefte det du sier at første batch var utsolgt og at andre batch er ventet inn 6. juni, dermed flyttet de datoen. Bestilte du 4. mai kan jeg garantere at du ligger på første batch (jeg bestilte 10. mai og lå på første batch). Jeg venter fortsatt tilbakemelding fra kundeservice på om blå modell faktisk kommer inn 29. juni eller ikke. Jeg regner med problemet gjelder over hele skandinavia og valgte derfor å bestille den hvite modellen fra noen andre og kansellere min bestilling hos Komplett.

Lenke til kommentar

Nå kan jeg ikke svare for Komplett, men hos Netshop så falt prisen med kr 300 få dager etter at jeg bestillte. Jeg fikk da mail fra Netshop om at prisen jeg må betale var redusert tilsvarende. Det er god service det.

Når det gjelder dato så kan begge alternativene være gjeldende. Problemet er vel størst når det gjelder den blå, så ny dato kan bety at din ordre er utsatt eller så er det bare det at den nye datoen kun gjelder for nye ordrer. Du får leve i spenning! :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min hvite S3 på fredag fra Chess.no :)

Er det stor sannsynlighet at den dukker opp i postkassen på tirsdag allerede da?

Jepp.

Tvilsomt.

Jeg skal ikke være skråsikker,men hvis du ikke har fått noen leveringsbekreftelse med sendingsnummer så er den sannysnligvis ikke sendt.

Du bestillte på fredag, med en langhelg i mellom og forventer den første dag etter helga. Hvis Chess er SÅ effektive så skal jeg vurdere å gå tilbake dit, men jeg tror hverken Chess eller andre selskap er SÅ effektive. Samtidig så beveger ikke pakkene seg så mye i Postens systemer i en helg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...