Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker kun gmail på SIII, og der er det ikke sånn du beskriver.

Men du bruker kanskje den andre e-postklienten?

Ja, jeg bruker standardklienten for epost, hvor jeg har en Exchange-konto og en Pop3.

Har ikke lagt til Exchangekonto ennå, men skal gjøre det i løpet av helgen. Har hørt noe om at man må skru på noen sikkerhetsinnstillinger på telefonen for å få Exchangemail til å fungere. Noe du kjenner til?

Lenke til kommentar

Ehm.. Hvordan legger jeg inn apper? :blush:

Som f.eks disse: http://www.mobilen.n...-perlene/108471

Må jeg laste dem ned på pcn og deretter overføre dem til mobilen? Isåfall, hvordan gjør jeg det?

Også lurer jeg også på hvordan jeg kan fjerne eventuelle apper. Jeg finner heller ikke ut hvordan jeg avslutter kjørende programmer.. Herregud så noob jeg føler meg :roll:

Ser noen har svart på de første spørsmålene, men holder du inne Home-knappen under skjermen, så får du opp oversikt over alle kjørende programmer. Så er det bare å skyve disse til høyre eller venstre for å avslutte de, evt trykke på appene som kjører for å hente de opp igjen.

Lenke til kommentar

Bestilte meg nettop et originalt pebble blå bakdeksel til min marble white. Skal poste noen bilder så fort jeg får det med hvit front og blå bak :) Jeg hater cases som pesten, så for å bevare originaldekselet bestilte jeg heller et vanlig originalt batterideksel som jeg kan slite ut.

Lenke til kommentar

har ikke fått SG3en min enda, men er det mulig å sync kontaktene mot Facebook vennene?

ja, men du må gjøre en liten innsats for og få det til og fungere.

Innsatsen består stort sett i å legge inn facebook-appen og loggen inn, så det er overkommelig...

Lenke til kommentar

har ikke fått SG3en min enda, men er det mulig å sync kontaktene mot Facebook vennene?

ja, men du må gjøre en liten innsats for og få det til og fungere.

Innsatsen består stort sett i å legge inn facebook-appen og loggen inn, så det er overkommelig...

oh, leste litt feil, trudde han mente om det var mulig og legge inn kontaktene til gmail fra facebook, ser jo nå at han ikke nevner gmail...noen som kan være greit hvis man vil ha backup av kontaktene sine.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Bruker kun gmail på SIII, og der er det ikke sånn du beskriver.

Men du bruker kanskje den andre e-postklienten?

Ja, jeg bruker standardklienten for epost, hvor jeg har en Exchange-konto og en Pop3.

Har ikke lagt til Exchangekonto ennå, men skal gjøre det i løpet av helgen. Har hørt noe om at man må skru på noen sikkerhetsinnstillinger på telefonen for å få Exchangemail til å fungere. Noe du kjenner til?

Dette kommer litt an på hvordan Exchange-serveren er satt opp. I mitt tilfelle måtte jeg godta at Exchange får være "Device administrator", og det fører bl.a til at man kan kjøre remote wipe på telefonen fra Exchange. Det er også mulig at tilkoblingen til Exchange-serveren vil påtvinge deg ekstra sikkerhetspolicyer.

Lenke til kommentar

Bestilte meg nettop et originalt pebble blå bakdeksel til min marble white. Skal poste noen bilder så fort jeg får det med hvit front og blå bak :) Jeg hater cases som pesten, så for å bevare originaldekselet bestilte jeg heller et vanlig originalt batterideksel som jeg kan slite ut.

Hvor bestilte du det?

Lenke til kommentar

Jeg har installert dropbox appen og logget meg inn (med eksisterende konto), men får ikke 50GB lagringsplass.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Har du kjørt gjennom disse: https://www.dropbox.com/gs

Hvis ikke det hjelper, send mail til dropbox support. Jeg måtte det og gå gjennom "Get Started" en gang til. Prøv android-feedback<at>dropbox.com

Takk for svar:-) Jeg tenkte en løsning var og starte "Get Started" en gang til men jeg må innrømme at jeg ikke finner den igjen:-/ Gidder du å si hvor den ligger på telefonen?

Lenke til kommentar

Jeg har installert dropbox appen og logget meg inn (med eksisterende konto), men får ikke 50GB lagringsplass.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Har du kjørt gjennom disse: https://www.dropbox.com/gs

Hvis ikke det hjelper, send mail til dropbox support. Jeg måtte det og gå gjennom "Get Started" en gang til. Prøv android-feedback<at>dropbox.com

Takk for svar:-) Jeg tenkte en løsning var og starte "Get Started" en gang til men jeg må innrømme at jeg ikke finner den igjen:-/ Gidder du å si hvor den ligger på telefonen?

Det fungerte når jeg fulgte lenken din, igjen takk for hjelpen (fikk 48GB - helt ok).

Lenke til kommentar

Det er en ting som jeg lurer på og som jeg ikke har funne noe særlig informasjon om noen steder.

Når kommer den trådløse ladestasjonen, som Samsung presenterte i London?

Jeg har hørt at den ikke blir tilgjenglig før til høsten. Er det noen som vet om det stemmer eller har hørt noe annet?

Endret av Galaxylover
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...