Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Et spørsmål:

På jobben har jeg en Android device som jeg IKKE vil skal synce apps med min google konto/private mobil, altså jeg vil IKKE at jobb mobilen skal få alt jeg installerer på min private Android.

Hvordan gjør jeg dette? Må jeg opprette 2 google kontoer?

jarle

Edit:

For å følge opp min egen tråd; det er mulig den bare 'syncer' apps ved reinstallasjon/nyinstallsjon av Android devicer. Når jeg satte opp min nye S3 som aldri har vært i bruk før, så installerte den 'alt' som var installert på min Android på jobben. Men det er mulig det er pga det var en ny device. Altså nå når alle 3 devicene mine ligger inne, og 2 av de som har så ny Android versjon at de 'syncer apps', så er det mulig den ikke forcer apps på den på jobben som jeg i dag la inn på min nye S3. Vet ikke helt, bare kvalifisert gjettning...

Dersom noen VET hvordan denne mekanismen fungerer, så gjerne kommenter :)

jarle

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha brukt headphone for første gang i dag, så har ikonet blitt liggene på toppen av skjermen, er det noen som vet hvordan man fjerner den?

Plugger det inn igjen, og deretter tar det ut igjen. Forsvinner det da?

Dersom ikke, så restart :)

jarle

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående ringelyden på min S3: De første 1,5-2 sekundene er volumet slik jeg stiller det, men etter denne korte tiden øker volumet til maks - hvordan får jeg stilt av dette?? Utrolig irriterende å ha så utrolig høy ringelyd i noen settinger :p

Har ikke fått min enda, men har du satt på progressiv/økende ringelyd?..

jarle

Det er jo noe i den duren jeg vil anta at står på, men jeg finner ikke ut hvor dette er i settings, eller evnt hvordan man skrur det av... Noen som vet dette??

Fant dette tilfeldighvis etter jeg så posten din. Gå inn i anropsinstillinger. Der er det en som heter "Øk volum i lomme"

Hvis denne er av så vet jeg ikke...

Endret av spax
Lenke til kommentar

En ting jeg har begynt å plage meg en anelse over, er at jeg ikke får komma som standard på tastaturet, må alltid inn i symbolene. Noen som vet om det går å ordne dette uten å måtte bytte tastatur? Hvis ikke får jeg alltids laste ned ett...

Gjør slik:

- tast ordet, og når du er ferdig velger du riktig ord i feltet for ordforslag over tastaturet. Da settes ordet inn i teksten med et mellomrom bak. (ordene som ikke allerede finnes i ordlista på mobilen blir også lagt til når de velges fra ordforslagsfeltet)

- nå blir ordforslagene erstattet med diverse tegn som komma, utropstegn, spørsmålstegn etc. Velger du nå f.eks komma vil kommaet bli satt inn foran det siste mellomrommet, og du kan forsette å skrive tekst som vanlig ;)

Endret av jorang
Lenke til kommentar

Ahaaa, høres kjent ut - fra den gang jeg brukte ordforslag. Liker ikke ordforslag, de "legger ord i munnen min" :p

Nei, jeg skriver hovedsakelig dialekt, og synes det er stress den første tiden når ordboken må lære seg dialekten min. Så derfor dropper jeg hele skjiten, men ja, har brukt det før. Derfor jeg lurte på om det er mulig å få lurt komma inn en plass :)

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt headphone for første gang i dag, så har ikonet blitt liggene på toppen av skjermen, er det noen som vet hvordan man fjerner den?

Plugger det inn igjen, og deretter tar det ut igjen. Forsvinner det da?

Dersom ikke, så restart :)

jarle

Takk, vakke verre nei :) Skal det være sånn, eller er d et bug?

Lenke til kommentar

Innbiller meg det var Belkin løpearmbånd til S3 jeg fikk øye på på Elkjøp Molde, pris husker jeg ikke, og hvor tilgjengelig den er ellers i landet vil jeg ikke spekulere i. Men selv om mobilen er stor, så oppleves den nokså lettvektig. Tror ikke det er noe problem å jogge med denne mobilen på overarmen...

Ja,fant og kjøpte det armbåndet på Lefdal Forus. Grov overpris (300 spenn) selvsagt,men skitt au. Den ligger i det minste fjelstøtt inni der.

Har noen funnet silikon beskyttelse til denne?

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med Whatapp? Nå er det slik at jeg ikke får sendt filer, forsøker å sende bilde og får "please try it again", det har funker fint før.

En kompis prøvde å sende nå, og det funka *hjelp*

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med Whatapp? Nå er det slik at jeg ikke får sendt filer, forsøker å sende bilde og får "please try it again", det har funker fint før.

Whatsapp? regner med at du har tilgang til nett?

Lenke til kommentar

Innbiller meg det var Belkin løpearmbånd til S3 jeg fikk øye på på Elkjøp Molde, pris husker jeg ikke, og hvor tilgjengelig den er ellers i landet vil jeg ikke spekulere i. Men selv om mobilen er stor, så oppleves den nokså lettvektig. Tror ikke det er noe problem å jogge med denne mobilen på overarmen...

Ja,fant og kjøpte det armbåndet på Lefdal Forus. Grov overpris (300 spenn) selvsagt,men skitt au. Den ligger i det minste fjelstøtt inni der.

Har noen funnet silikon beskyttelse til denne?

Silicon cases - søk på eBay, så tror jeg du finner mye rart.

Ellers skal ikke jeg påstå så mye, vet ikke hva som har landet i butikkene enda.

Lenke til kommentar

Whatsapp? regner med at du har tilgang til nett?

Jaja.. sitter både på datatrafikk og wifi

Lenke til kommentar

Hei! Jeg fikk telefonen min i dag, og jeg har noen veldig merkelige spørsmål tror jeg! Nå har jeg ikke engang hatt touch telefon, så jeg er ganske så håpløs, hehe.

Jeg fikk (utrolig nok) lagt til alle facebook vennene mine som kontakter på telefonen, men mange av dem mangler telefonnummer. Hvordan i all verden får jeg lagt til nummeret dems? :blush:

Jeg lurer også på hvordan man bytter meldingstone, hehe..

Lenke til kommentar

En ting jeg har begynt å plage meg en anelse over, er at jeg ikke får komma som standard på tastaturet, må alltid inn i symbolene. Noen som vet om det går å ordne dette uten å måtte bytte tastatur? Hvis ikke får jeg alltids laste ned ett...

Du kan holde inne punktummet for å velge komma

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Jeg fikk telefonen min i dag, og jeg har noen veldig merkelige spørsmål tror jeg! Nå har jeg ikke engang hatt touch telefon, så jeg er ganske så håpløs, hehe.

Jeg fikk (utrolig nok) lagt til alle facebook vennene mine som kontakter på telefonen, men mange av dem mangler telefonnummer. Hvordan i all verden får jeg lagt til nummeret dems? :blush:

De du ikke har nr. til har ikke skrevet det på sin informasjon på facebook. Det er ikke alle som vil dele :)

Meldingtonen endrer du ved å gå inn på meldinger, instillinger og helt nederst kan du endre tone.

Lenke til kommentar

De du ikke har nr. til har ikke skrevet det på sin informasjon på facebook. Det er ikke alle som vil dele :)

Meldingtonen endrer du ved å gå inn på meldinger, instillinger og helt nederst kan du endre tone.

Takk for svar :) Men jeg skjønner hvorfor ikke alle har lagt ut nr sitt på facebook, men jeg skjønner ikke hvordan jeg lettvindt kan legge til telefonnummer. Jeg fant ut at jeg kunne lage en ny kontant og "tilkoble" den til den andre, da ble de en kontakt med telefonnummer og alt. Men det er jo veldig tungvindt da.. Ingen andre måter å gjøre det på? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...