Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål angående ringelyden på min S3: De første 1,5-2 sekundene er volumet slik jeg stiller det, men etter denne korte tiden øker volumet til maks - hvordan får jeg stilt av dette?? Utrolig irriterende å ha så utrolig høy ringelyd i noen settinger :p

Lenke til kommentar

Merkelig... Nå fant jeg den som første treff i google play, mens på min gamle HTC Legend fant jeg den aldri?

Vet ikke om dette er grunnen, men feks dersom du i android 2.x søker etter en app som krever feks 4.x, vil du ikke finne den. Men du vil finne den på en android 4.x device.

jarle

Har et spørsmål angående ringelyden på min S3: De første 1,5-2 sekundene er volumet slik jeg stiller det, men etter denne korte tiden øker volumet til maks - hvordan får jeg stilt av dette?? Utrolig irriterende å ha så utrolig høy ringelyd i noen settinger :p

Har ikke fått min enda, men har du satt på progressiv/økende ringelyd?..

jarle

Lenke til kommentar

4. Finnes det noen måte å koble telefonen opp mot et hjemme-VPN, ala Hamachi for PC? Har prøvd å søke litt etter det og det står noen forslag som kan funke, men har ikke fått det til enda. Hvis ikke det går, er det noen som har testa å koble opp mot NAS med suksess? (Vurderer å kjøpe meg og sette opp NAS hjemme i løpet av sommern).

Jeg har en Western Digital NAS (Mybook Live) hjemme, telefonen finner og spiller alt innhold direkte fra denne uten problem. Bilder (Galleriet) fant NAS direkte uten at jeg gjorde noe som helst innstillinger - snedig..

Lenke til kommentar

4. Finnes det noen måte å koble telefonen opp mot et hjemme-VPN, ala Hamachi for PC? Har prøvd å søke litt etter det og det står noen forslag som kan funke, men har ikke fått det til enda. Hvis ikke det går, er det noen som har testa å koble opp mot NAS med suksess? (Vurderer å kjøpe meg og sette opp NAS hjemme i løpet av sommern).

Jeg har en Western Digital NAS (Mybook Live) hjemme, telefonen finner og spiller alt innhold direkte fra denne uten problem. Bilder (Galleriet) fant NAS direkte uten at jeg gjorde noe som helst innstillinger - snedig..

De prater på DLNA over nettverket ditt. Derfor går det automatisk. :)

Lenke til kommentar

Har ikke fått min enda, men har du satt på progressiv/økende ringelyd?..

jarle

Det er jo noe i den duren jeg vil anta at står på, men jeg finner ikke ut hvor dette er i settings, eller evnt hvordan man skrur det av... Noen som vet dette??

Lenke til kommentar

Kan denne telefonen brukes som musikkspiller på joggeturene mine? Er det noen som vet om det er laget en bæreveske, av den typen som snøres rundt armen? Egentlig ser jeg at det er andre telefoner som (kanskje bedre?) dekker mine behov på dette området,f.eks. Sony Xperia S, men nå er det engang slik at jeg har lyst på en brennheit telefon denne gangen...Men egner Samsungen seg til å løpe med? Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar

Kan denne telefonen brukes som musikkspiller på joggeturene mine? Er det noen som vet om det er laget en bæreveske, av den typen som snøres rundt armen? Egentlig ser jeg at det er andre telefoner som (kanskje bedre?) dekker mine behov på dette området,f.eks. Sony Xperia S, men nå er det engang slik at jeg har lyst på en brennheit telefon denne gangen...Men egner Samsungen seg til å løpe med? Noen som har prøvd?

Har løpt på den med tredemølla i lomma. Den funket fint. Bareveske rundt armen finner du på ebay for en hundrings.

Lenke til kommentar

Ikke noen som vet om hjerte rytme sensor utstyr (ANT+) fungere på SGS3?

Såvidt jeg vet så har den ikke ANT+ støtte, men tror du skal kunne bruke sensorer som bruker BT4.0:

http://www.polarusa.com/us-en/products/accessories/H7_heart_rate_sensor

Ikke noen som vet om hjerte rytme sensor utstyr (ANT+) fungere på SGS3?

Såvidt jeg vet så har den ikke ANT+ støtte, men tror du skal kunne bruke sensorer som bruker BT4.0:

http://www.polarusa....art_rate_sensor

Jeg bruker denne med min S3

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635905

Takker begge toI.

1+ på dokk:-)

Lenke til kommentar

Det er en innstilling jeg ikke kan finne på S3'en, og det er den hvor man kan velge å beholde skjermen påslått når man har koblet til via USB.

På andre Android-enheter er dette valget typisk tilgjengelig under "Utvikling" -> "Forbli våken".

Vet noen om dette valget finnes et eller annet sted, eller om man må inn med en 3.-parts app?

Lenke til kommentar

Dette ser jo bra og rimelig ut!

Noen som også kan anbefale et blåtann headset eller øreplugger,også til å løpe med? Som ikke ramler ut underveis...

Noen som har prøvd å løpe med en så stor mobiltelefon på armen? Går det fint?

Det lurer jeg og på. Men antar det må gå greit. Den veier jo ikke stort,og med en godt tilpasset bæreveske skulle den sitte godt fast.

Lenke til kommentar

Innbiller meg det var Belkin løpearmbånd til S3 jeg fikk øye på på Elkjøp Molde, pris husker jeg ikke, og hvor tilgjengelig den er ellers i landet vil jeg ikke spekulere i. Men selv om mobilen er stor, så oppleves den nokså lettvektig. Tror ikke det er noe problem å jogge med denne mobilen på overarmen...

En ting jeg har begynt å plage meg en anelse over, er at jeg ikke får komma som standard på tastaturet, må alltid inn i symbolene. Noen som vet om det går å ordne dette uten å måtte bytte tastatur? Hvis ikke får jeg alltids laste ned ett...

Ellers må jeg si batteriet holder seg bra. Fikk hentet den i går, fyrte den opp i 8-tiden, og holdt frem til midnatt med mye bruk. Etter første lading har den falt 35% på 9 timer, riktignok ikke brukt mye, Standby 34 45% og skjermen 42%, resten er systemet. Småfikling innimellom, mye utforsking enda. Regner med jeg skal få både to og tre dager om nødvendig. Ikke lengre skummelt å reise hjemmefra uten mobillader :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...