Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heihei

Er det noen andre her som har en Planatronics Voyager Pro Plus?

Jeg får nemlig ikke koblet den til min S3.. (samme for s2).

LED'en skal visst blinke rødt og blått når den går inn i parings-modus, men jeg ser hverken rødt eller blått, utenom når jeg trykker på de forskjellige knappene.

NOen andre som opplever dette, eller kanskje er så heldige å har løst problemet?

 

Har du prøvd å holde inne powerknappen i 5-6-7-8-9-10 sekunder (til det begynner å blinke rødt og blått)?

Lenke til kommentar

For ett MAS! Hver side ligger det quote på quote på quote på quote fra deg. Når ingen svarer vet ingen. google it, så er jeg sikker på at du får svar så snart det er svar på det. Sikkert før du får svar fra dette foraet.

 

Vet tråden er for å spørre om hjelp. Men når du kommer med 4 quotes i samme post på samme spørsmål, blir det irriterende.

 

Håper du forstår at jeg kom med denne litt kvasse posten til deg.

 

Hvis ikke poenget med denne tråden er at man ikke kan prøve å få hjelp, har jeg misforstått hva dette forumet dreier seg om. Mulig dette også er en postmann tråd, der man kan fortelle andre at man har kjøpt seg en telefon og hvor den befinner seg... uten og fatte hva som er poenget med dette. Trudde dessuten at det var en tråd ang. dette.

 

Når sidene blir fylt opp med poster som skulle ha vært i postmanntråden og innlegg med ønske om hjelp blir forbigått av "jeg har kjøpt telefon" gjør jeg det på denne måten.

Er enig i at og quote så mye er uheldig og tar det til etterretning.

 

Men, at du kommer med så kvass kritikk synnes jeg du kunne ha spart den for. Det er faktisk mulig å si ifra med en annen tone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nå har du spurt om dette så mange ganger at jeg har glemt hvilke widgets du prøver å få til.. men hos meg ved bruk av APW people widgets får jeg bilder...

Hvorfor kunne du ikke ha nevnt denne widget`en tidligere da, så hadde jeg sluppet og poste så mange ganger?

 

Når jeg bruker nevnte widget får jeg fremdeles ikke opp bilder fra facebook profilene.

Lenke til kommentar

 

Nå har du spurt om dette så mange ganger at jeg har glemt hvilke widgets du prøver å få til.. men hos meg ved bruk av APW people widgets får jeg bilder...

Hvorfor kunne du ikke ha nevnt denne widget`en tidligere da, så hadde jeg sluppet og poste så mange ganger?

 

Når jeg bruker nevnte widget får jeg fremdeles ikke opp bilder fra facebook profilene.

 

 

Ehh.. fint du setter pris på at noen i det hele tatt prøver å hjelpe deg med ditt problem :hm:

 

Sist jeg sjekket stod det ikke skrevet 24 timers support i pannen min.. sorry...

Endret av DroidOle
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kjøpte telefonen fra telenor sin nettbutikk og har fått med appene "Spill", "Utland", "Faktura", "Dekningskart", "Musikk!", "Online" og "Siste Nytt". Får ikke avinstallert disse, bare resatt til slik dem kom med mobilen uten oppdateringer. Noen som vet hvordan jeg fjerner dette tullet? Takk til telenor som slenger med programmer som tar opp plass i menyene og ikke funker til en dritt.

 

skjul dem ;) jeg fikk ikke noen av dem men finner ikke the sims 3 som jeg vist nokk skulle få med telefonen :(

Ja, det enkleste er å skjule dem. Hvis du vil bli kvitt dem så må du nok roote, tror jeg. Det er mulig du kan installere en stock rom også (via Odin) uten å roote, men det er jeg ikke helt sikker på.

 

Har ikke hentet min telefon enda, den ligger på posten. Men dette overrasker meg noe dersom det stemmer. Jeg spurte eksplisitt på kundeservice hos Telenor om telefonene var tilpasset, og de sa nei. Jeg forventet med andre ord telefonen skulle være urørt avTelenor...

Håper ikke jeg får noe slikt installert, selv om dette ikke er noe stort problem.

 

jarle

Lenke til kommentar

 

Nå har du spurt om dette så mange ganger at jeg har glemt hvilke widgets du prøver å få til.. men hos meg ved bruk av APW people widgets får jeg bilder...

Hvorfor kunne du ikke ha nevnt denne widget`en tidligere da, så hadde jeg sluppet og poste så mange ganger?

 

Når jeg bruker nevnte widget får jeg fremdeles ikke opp bilder fra facebook profilene.

 

 

Ehh.. fint du setter pris på at noen i det hele tatt prøver å hjelpe deg med ditt problem :hm:

 

Sist jeg sjekket stod det ikke skrevet 24 timers support i pannen min.. sorry...

Selvfølgelig setter jeg pris på det, men forstår ikke hvorfor man bemerker at innleggene blir betraktet som "masete" når man kunne gitt et svar mye tidligere :hm:

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd noen av disse skjermbeskytterene?

 

http://s.dealextreme...ml?category=501

Har prøvd noen av disse på andre telefoner jeg har hatt. Jeg synnes de er litt tykke og stive slik som de fra clas ohlsen er. De sitter dessuten litt dårligere på skjermen også.

Personlig sverger jeg til zagg sine skjermbeskyttelser da de er litt mer "gummiaktig" og sitter veldig godt fast på skjermen. De holder seg pene og hele veldig lenge, men prisen er jo en del høyere også:(

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Fikk min telefon fra Telenor (bedrift) forrige uke, og har ingen av disse appene.

Jeg fikk min telefon via Nordialog (altså også bedrift), og den hadde et svært Telenor-klister på esken om at den var bundet (og låst) til Telenor. Oppi esken lå det også en slik "The Sims"-lapp, som andre har nevnt.

 

Det viste seg imidlertid at telefonen likevel var urørt av Telenor, og det skyldtes rett og slett at de hadde det så travelt med å få telefonene ut, at de ikke rakk å gjøre sine tilpasninger. Heldigvis for meg.

Lenke til kommentar

Kjøpte telefonen fra telenor sin nettbutikk og har fått med appene "Spill", "Utland", "Faktura", "Dekningskart", "Musikk!", "Online" og "Siste Nytt". Får ikke avinstallert disse, bare resatt til slik dem kom med mobilen uten oppdateringer. Noen som vet hvordan jeg fjerner dette tullet? Takk til telenor som slenger med programmer som tar opp plass i menyene og ikke funker til en dritt.

 

skjul dem ;) jeg fikk ikke noen av dem men finner ikke the sims 3 som jeg vist nokk skulle få med telefonen :(

Ja, det enkleste er å skjule dem. Hvis du vil bli kvitt dem så må du nok roote, tror jeg. Det er mulig du kan installere en stock rom også (via Odin) uten å roote, men det er jeg ikke helt sikker på.

 

Har ikke hentet min telefon enda, den ligger på posten. Men dette overrasker meg noe dersom det stemmer. Jeg spurte eksplisitt på kundeservice hos Telenor om telefonene var tilpasset, og de sa nei. Jeg forventet med andre ord telefonen skulle være urørt avTelenor...

Håper ikke jeg får noe slikt installert, selv om dette ikke er noe stort problem.

 

jarle

Det ekke problem i android 4.0 du kan disable apper du ikke liker som er forhåndinstallert av mobil produsenten, gå til innstilling, apper, alle og velg app du skal disable og øverst til venstrevskal det være valg
Lenke til kommentar
Kjøpte telefonen fra telenor sin nettbutikk og har fått med appene "Spill", "Utland", "Faktura", "Dekningskart", "Musikk!", "Online" og "Siste Nytt". Får ikke avinstallert disse, bare resatt til slik dem kom med mobilen uten oppdateringer. Noen som vet hvordan jeg fjerner dette tullet? Takk til telenor som slenger med programmer som tar opp plass i menyene og ikke funker til en dritt.

 

Gå inn på Apps, trykk Meny, så får du opp et valg om å gjemme applikasjoner (hos meg "Hide Applications")

Lenke til kommentar
Kjøpte telefonen fra telenor sin nettbutikk og har fått med appene "Spill", "Utland", "Faktura", "Dekningskart", "Musikk!", "Online" og "Siste Nytt". Får ikke avinstallert disse, bare resatt til slik dem kom med mobilen uten oppdateringer. Noen som vet hvordan jeg fjerner dette tullet? Takk til telenor som slenger med programmer som tar opp plass i menyene og ikke funker til en dritt.
skjul dem ;) jeg fikk ikke noen av dem men finner ikke the sims 3 som jeg vist nokk skulle få med telefonen :(
Ja, det enkleste er å skjule dem. Hvis du vil bli kvitt dem så må du nok roote, tror jeg. Det er mulig du kan installere en stock rom også (via Odin) uten å roote, men det er jeg ikke helt sikker på.
Har ikke hentet min telefon enda, den ligger på posten. Men dette overrasker meg noe dersom det stemmer. Jeg spurte eksplisitt på kundeservice hos Telenor om telefonene var tilpasset, og de sa nei. Jeg forventet med andre ord telefonen skulle være urørt avTelenor... Håper ikke jeg får noe slikt installert, selv om dette ikke er noe stort problem. jarle
Det ekke problem i android 4.0 du kan disable apper du ikke liker som er forhåndinstallert av mobil produsenten, gå til innstilling, apper, alle og velg app du skal disable og øverst til venstrevskal det være valg

 

Ja, men de vil fortsatt ligge der (og ta opp plass).

 

Når det gjelder Samsung telefoner så er de IKKE låst til operatør (i Norge), det har de ikke vært siden 2008 var det vel. Dette er opplyst fra Telenor av flere forskjellige personer. Så selv om det står det på klistermerket skal du kunne bruke de på hva abb/leverandør du vil, også i utlandet.

 

jarle

Lenke til kommentar

 

Har prøvd noen av disse på andre telefoner jeg har hatt. Jeg synnes de er litt tykke og stive slik som de fra clas ohlsen er. De sitter dessuten litt dårligere på skjermen også.

Personlig sverger jeg til zagg sine skjermbeskyttelser da de er litt mer "gummiaktig" og sitter veldig godt fast på skjermen. De holder seg pene og hele veldig lenge, men prisen er jo en del høyere også :(

 

Kjørte en bestilling på alle sammen. Greit å prøve, koster jo nesten ingenting uansett.

Lenke til kommentar

På min gamle HTC Desire så kunne browseren automatisk bryte om teksten på nettsider når man zoomet inn, og det er en ting jeg savner på S3.

 

Så oppdaget jeg at på enkelte nettsider (på S3en), så dukker det opp en liten ekstra grønn knapp (med en R i) i høyre del av adressfeltet (til venstre for bokmerkeknappen). Trykker man på den, så får man en forenklet versjon av nettsiden man er på, og der blir teksten brutt slik at den alltid passer inn på skjermen.

 

Jeg prøvde å finne ut hva denne funksjonen faktisk heter, men jeg finner ikke info om det noen steder. Ikke vet jeg hvorfor den bare fungerer på enkelte nettsider heller. Er dette noe nytt på S3, eller er det en standardfunksjon i ICS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...