Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et problem med telefonen som irriterer meg veldig. Under samtaler så slår skjermen seg av, og jeg får ikke på skjermen med mindre samtalen er avsluttet. Problematikken er spesielt størst når folk har mobilsvar. Da må jeg ta ut batteriet for å avslutte samtalen. Dersom personen i andre enden avslutter samtalen så slår skjermen seg på igjen.

 

Uansett hva jeg gjør under samtalen (trykker på skjermen, home-knappen, av og på knappen) vil ikke skjermen slå seg på. Noen som har det samme problemet som meg?

Lenke til kommentar

Er det noen som får med bildene i kontakter over i meldingssenteret?? Det gjør ikke jeg. Får heller ikke opp smiley`s på innkomende meldinger. Baggateller, men det lukter nesten Bada, for en gammel wave eier.

 

Noen tips... :hm:

Får ikke opp noen bilder der jeg heller.

Kunne også tenkt meg en widget`s som viste bilder fra f.eks facebook profiler, slik som min gamle desire HD.

 

people.jpg

Ingen som har klart og få profilbilder fra facebook inn i people widget`en?

Noen som har fått dette til?

vel, er det noen som får dette til å virke?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet "pebble blue" utstilt i noen telebutikker ennå. Stalltips til hvor man kan finne den blå utgaven utstilt i butikk? I Oslo-området.

 

Sikkert blitt spurt om hundre ganger tidligere, men noen som vet hvordan det ligger an å få bestilt en blå fra nettet? Er det i hele tatt noen som har fått tak i den?

Lenke til kommentar

Har et lite problem med galaxyen, det er egentlig bare en liten bagatell, men fremdeles irriterende.

Når jeg åpner nettleseren så dimmes skjermen etter noen få sekunder og blir mørkere, akkurat som om jeg skulle ha skrudd ned lysstyrken på skjermen. Det samme problemet oppstår forøvrig også når jeg åpner videoavspilleren.

Er det noen som har opplevd det samme eller har noen ide om hvordan jeg skal løse det?

Lenke til kommentar

På GS3 er denne plassert midt på skjermes slik at det blir umulig (eller i alle fall vanskelig) å føle seg frem for å få tatt av røret.

 

Det er vel ikke noe problem å huske hvor man skal trykke, når man først er bevisst på problemstillingen... :)

 

http://www.dustin.no...llasjon-513398/

Er det mulig å bruke denne bilholderen med flipcover påmontert?

 

Jeg monterte min brodit-holder på fredag, og er veldig fornøyd med den. Perfekt plassering til betjening og navigering. og så deilig å forlate bilen med oppladet mobil... Har også et flip-cover på vei til meg fra CDON, og har tenkt på problemstillingen. Tviler på at det vil passe, da holderen er skreddersydd til telefonens bredde og tykkelse. Det blir vel til at orginalbakdekselet ligger stand-by i bilen...

 

Jakter på en holder for dashmount og uten arm og sugekopp (...men innser at det kanskje er sparsomt med erfaringer ennå...)

 

Brodit har festeplater for all verdens bilmodeller som den telefonspesifikke holderen monteres på. Men du ser kanskje etter alternativer til Brodits holder.

 

1: Ikke fritt for at jeg prøvde, men det var jammen ikke enkelt. Hadde vært mye enklere om "bryteren" var langs kanten på skjermen - aller helst at den hadde startet i et hjørne av skjermen

 

2: Skal bli interessant å høre hva du finner ut når du får coveret

 

3: tenkte på selve holderen. Bruker en Brodit Proclip for min bil som jeg fester holderen i. Tenker at en universalholder hvor jeg kan justere bredden skulle være mulig å få til å passe med flip-coveret

 

Synes forresten at det ikke er noe stort problem med fotografering med flipcover. Legg tlf på siden så henger flippen rett ned...

Endret av jorang
Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet "pebble blue" utstilt i noen telebutikker ennå. Stalltips til hvor man kan finne den blå utgaven utstilt i butikk? I Oslo-området.

 

Sikkert blitt spurt om hundre ganger tidligere, men noen som vet hvordan det ligger an å få bestilt en blå fra nettet? Er det i hele tatt noen som har fått tak i den?

 

Sjekk prisjakt.no, så får du opp alle butikkene som ihvertfall skal få den inn. Tror ikke noen har den inne akkurat i dag, ps.no forandret status til forsinket på de blå. Noen butikker får forsyninger 20. og 21. juni (bekreftet, synes jeg å huske). Ser Elkjøp og et par ikke "får inn" før midten av juli, så alle som bestiller i dag må vente en måned før de kan forvente den i postkassen. Gikk gjennom de fleste i dag, og fant ut at det er mest tidsbesparende for meg å vente på bestillingen jeg har inne.

 

For de som eventuelt bor i Molde-området, så pratet jeg med Lefdal på fredagen. De fikk inn 1 blå på torsdagen, som ble solgt tidlig på fredagen. De forventet inn 25 stk. i dag, om jeg ikke tar feil, så er mulig de får inn en del i løpet av uken. Står ingenting om lagerstatus i Molde på lefdal.com - og ja, jeg prater om blå.

Lenke til kommentar

Bare meg, eller virker det som at det er mer forvirrende enn hjelpsomt at det er så mye innstillinger på mobilen? Lysstyrke i mediespiller, nettleser og mobilen forøvrig, lydstyrke til forskjellige funksjoner, osv osv.

 

Min Desire tror jeg kun kan stille på lysstyrken generelt og lyd for systemet + multimedia. Ser mange ikke klarer å finne frem til alt uten hjelp, så jeg spør om SIII og Android 4 er litt lite intuitivt? Eller er det flere som synes det er nyttig og ikke frustrerende?

Lenke til kommentar

Bare meg, eller virker det som at det er mer forvirrende enn hjelpsomt at det er så mye innstillinger på mobilen? Lysstyrke i mediespiller, nettleser og mobilen forøvrig, lydstyrke til forskjellige funksjoner, osv osv.

 

Min Desire tror jeg kun kan stille på lysstyrken generelt og lyd for systemet + multimedia. Ser mange ikke klarer å finne frem til alt uten hjelp, så jeg spør om SIII og Android 4 er litt lite intuitivt? Eller er det flere som synes det er nyttig og ikke frustrerende?

Eneste som forvirret meg litt i begynnelsen var lysstyrken i nettleseren, men ellers syns jeg bare det er kult at man har litt valgmuligheter. Er jo liksom det som er greia med Android, eller hva? :)

Lenke til kommentar

Bare meg, eller virker det som at det er mer forvirrende enn hjelpsomt at det er så mye innstillinger på mobilen? Lysstyrke i mediespiller, nettleser og mobilen forøvrig, lydstyrke til forskjellige funksjoner, osv osv.

 

Min Desire tror jeg kun kan stille på lysstyrken generelt og lyd for systemet + multimedia. Ser mange ikke klarer å finne frem til alt uten hjelp, så jeg spør om SIII og Android 4 er litt lite intuitivt? Eller er det flere som synes det er nyttig og ikke frustrerende?

 

Bra med litt valgmuligheter.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt fornøyd med kameraet i telefonen min. Det "brenner ut" lyset alt for mye i bildene, Bildene blir alt for lyse. Slik var det ikke med min S2, den tok generelt bedre bilder.

 

Er det noe galt med telefonen min, eller er det flere som opplever at kameraet overeksponerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...