Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Vil dette minnekortet fungere?

https://www.deal.no/...Y%2D032G%2DU46A

Eller denne.

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

De skal funke fint, de

Noen som har problemer med at ingenting lagrer seg på SDkortet? Både bilder, videoer og spotify spillelister lagrer seg på telefonminnet. Samt alle apper. Finner heller ingen mulighet for å flytte til SD.

På gamle spotify skal du ha hatt muligenheten, noe jeg gjorde. Så instalerte jeg dette fordi noe var bugga med den nye (ville ikke starte, så fjernet den...) så fant jeg ut at jeg fjernet hvor sangene skulle lagres offline... :( prøver å finne apk til gamle spotify, slik folk kan lagre listen offline på micro sd. Når det gjelder bilder, videos, så gjøres det på innstillinger på kamera appen. Om du snakker om å flytte en film over til mobilen så flytter du den direkte på sd kortet på mobilen via usb til pc.

Endret av johnd2407
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På gamle spotify skal du ha hatt muligenheten, noe jeg gjorde. Så instalerte jeg dette fordi noe var bugga med den nye (ville ikke starte, så fjernet den...) så fant jeg ut at jeg fjernet hvor sangene skulle lagres offline... :( prøver å finne apk til gamle spotify, slik folk kan lagre listen offline på micro sd. Når det gjelder bilder, videos, så gjøres det på innstillinger på kamera appen. Om du snakker om å flytte en film over til mobilen så flytter du den direkte på sd kortet på mobilen via usb til pc.

Ok, takk :) Overføring av film osv er ikkeno problem. Problemet er/var å kunne velge hvor telefonen lagrer ting. Så spotify og apper generelt kan ikke lagres på SD kortet nå til dags? Håper det er en bug og ikke en feature...

Lenke til kommentar

Så noen nevnte noe om Google Calendar. Jeg vil gjerne ha den som default calendar når jeg skriver inn nye events, men da er det Samsung Calendar som er default. Det ser ikke ut til at jeg klarer å endre det, og det er litt slitsomt og måtte huske å bytte hvilken kalender den skal bruke. Det ser nemlig ikke ut som at det jeg skriver i samsung calendar syncer med web-gmailen min. Noen som har noen tips der?

EDIT: Fjerna foreløpig Samsung-kontoen. Ser ut til kanskje å være fiksa nå, bare ikke jeg trenger samsung-kontoen til noe annet... :)

Endret av Celestrian
Lenke til kommentar

Hvordan funker HDR kamera funksjonen, ser at den tar 2 bilder, men jeg syns ikke det er så mye HDR av de :s

HDR er jo primært for å gi et bedre bilde i tilfeller der motivet har større kontrast enn kameraets sensor klarer å fange opp. På et vanlig motiv der det ikke er betydelige forskjeller mellom det lyse og mørke i bildet vil du neppe se noen forbedring av betydning.

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar

er jeg blind eller? jeg finner ikke google calander appen på min S3

Den heter S Planner. Men angående kalenderen: er det noen som har fått kalenderen 100% synkronisert? Jeg har bare fått noen få kalenderoppføringer synkronisert. Det mangler en hel masse!

Fungerer bra for meg. Har du vært inne på innstillingene og huket av for de kalenderene du vil ha?

Lenke til kommentar

er jeg blind eller? jeg finner ikke google calander appen på min S3

Den heter S Planner. Men angående kalenderen: er det noen som har fått kalenderen 100% synkronisert? Jeg har bare fått noen få kalenderoppføringer synkronisert. Det mangler en hel masse!

Fungerer bra for meg. Har du vært inne på innstillingene og huket av for de kalenderene du vil ha?

Hvis du går 2-3 mnd tilbake i tid, har du fått med alt av oppføringer fra den tiden? Min går bare en måned eller deromkring tilbake i tid.

Lenke til kommentar

Og skulle man ikke få 20GB tilgjengelig i Dropbox? Jeg har fortsatt bare 4...

Fikk en mail med følgende:

Hi Anders,

Thanks for supercharging your Samsung device with Dropbox! To claim your 48 GB of space, complete five steps from our Get Started guide.

Enjoy,

- The Dropbox Team

--

Gå inn på "Get started"-guiden og fullfør fem oppgaver så får du mer lagringsplass.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekk mailen som er knyttet til din eksisterende Dropbox-konto. Vel og merke etter at du har koblet deg opp mot den fra mobilen såklart. Og du får ikke 20, du får 50 :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekk mailen som er knyttet til din eksisterende Dropbox-konto. Vel og merke etter at du har koblet deg opp mot den fra mobilen såklart. Og du får ikke 20, du får 50 :)

Se der ja. Verre var det ikke. ;) Takk skal du ha.

Noen som forresten har en anelse hva som skjer etter 2 år? Ifølge Samsung får vi 50 GB lagringsplass hos Dropbox i 2 år. Vil dette bli forlenget? Må man betale for å beholde lagringsplassen? Mister man lagrede data?

Lenke til kommentar

Mange som har fått blå S3, dem har bare handlet på riktig sted ;)

Shit, såpass? Hvor har de handlet fra da (om noen husker)? Er det fortsatt slik at det bare ramler inn en og annen, eller begynner leveransen å ta seg opp? Bah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...