Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte telefonen min på Lefdal i dag! Er storfornøyd, men bare et dumt spørsmål, hvordan i all verden får jeg en stor klokke på startsiden min, eller på den låste skjermen ? (sikkert dumt spørsmål, men har aldri hatt samsung før :p )

meny - innstillinger - sikkerhet - huk av for "med strykelås" så kan du klikke -> skjermlåsningalternativer

Takker og bukker : - )

Lenke til kommentar

Siden jeg fikk denne telefonen, har jeg behandlet den bedre enn jeg behandlet min egen datter da hun var nyfødt. Likevel har det sneket seg inn en sprekk i dekselet ved kamerahullet. Dekselet har kun blitt tatt av én gang, så jeg lurer på om sprekken kan ha vært der hele tiden. I'll never know...

s3_deksel.jpg

Bra folk ikke har bedre ting å klage over, viktig å passe på at vennene dine ikke har med mikroskop når de skal studere baksiden av telefonen din :) Uansett, hvis det plager deg så gå til innkjøp av ett nytt deksel ! får de kastet etter deg på ebay nå, selv bestilt meg en del varianter :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det utenkelig at det vil dukke opp en toppmodell som har en mindre størrelse enn s3? Dere som var skeptisk til kjøp pga størrelsen, hva tenker dere om den nå? Trodde aldri jeg skulle måtte vurdere en iPhone ....Huff...

Lenke til kommentar

Er det utenkelig at det vil dukke opp en toppmodell som har en mindre størrelse enn s3? Dere som var skeptisk til kjøp pga størrelsen, hva tenker dere om den nå? Trodde aldri jeg skulle måtte vurdere en iPhone ....Huff...

Eh? Da går du vel bare for Samsung Galaxy S2 eller Samsung Galaxy Nexus hvis du vil han en telefon som er mye bedre en iPhone, men som begge er litt større.

Lenke til kommentar

Jeg gikk fra iPhone til Galaxy S3. Jeg så for meg at den kom til å bli stor - men nei. Det er egentlig ingenting å tenke på. Da den er såpass mye tynnere, så er den faktisk mye mer "lommevennlig" enn iPhone!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har et par spørsmål om S3's funksjoner :

1) Hvordan kan man slumre i alarmen? (mener å huske at det ble tatt opp i tråden her et sted, men finner det ikke igjen).

2) Har Android et alternativ til apples reminders? Evnt en reminder app hvor man også kan stille inn reminders basert på gps (altså at man får en reminder når man komme et sted, eller går fra et sted) - har brukt dette en del, så hadde vært en fordel å ha på S3 :)

Ellers må jeg nesten si at batteriet imponerer meg - virkelig bra!!

Endret av DKH
Lenke til kommentar

1) Hvordan kan man slumre i alarmen? (mener å huske at det ble tatt opp i tråden her et sted, men finner det ikke igjen).

2) Har Android et alternativ til apples reminders? Evnt en reminder app hvor man også kan stille inn reminders basert på gps (altså at man får en reminder når man komme et sted, eller går fra et sted) - har brukt dette en del, så hadde vært en fordel å ha på S3 :)

1) Settings under hver alarm du har opprettet (kalles "utsett")

2) Installer "Locale" https://play.google....tyfouram.locale og "Astrid task" + "Astrid Locale Add-on"

Endret av Fleksnes
Lenke til kommentar

1) Settings under hver alarm du har opprettet (kalles "utsett")

2) Installer "Locale" https://play.google....tyfouram.locale og "Astrid task" + "Astrid Locale Add-on"

Har du sett på On{X}?

http://phys.org/news/2012-06-onx-microsoft-automatic-message-tool-gasp.html

Terskelen for å få full kontroll på den er nok noe høy, men mestrer du den, vil jeg tro det er vanskelig å finne noe mer omfattende. Correct me if I'm wrong, men det er sånn jeg har forstått det i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...