Njord74 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei,Jeg har kjøpt min SG3 for en uke siden og siden jeg har kjempet med ram memory i helt vanlig bruk den er mellom 520-580,etter restart den går ned på en 390 men etter ca. 30 min. den går opp igjen til 520 Er det andre som opplever samme problemer med sin SG3 ? Alle 3 jeg har hatt. Hr ligget oppe i 550-600 i ram bruk. Tror det er normalt Samme her.ligger på 580, men tror nok det skal være normalt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Faen S-Voice funker dårlig. Den kan nesten ikke svare på noe. "what did you mean by ____?" Å når den faktisk kunne svare på noe så svarte den på dette: 6 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Mitt gamle, vanlige SIM-kort vil passe i SGS3, ikke sant? Eller må jeg bestille mikro-SIM-kort? Lenke til kommentar
freddas Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 trenger microsim. men skal være mulig å "klippe" ut et microsim av et gammelt vanlig. prøv å google det.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 De fleste mobilsjapper har et slags stempel du kan stemple ut microsim med. Sikkert ikke no stress å stikke innom og få dem til å gjøre det. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 trenger microsim. men skal være mulig å "klippe" ut et microsim av et gammelt vanlig. prøv å google det.. Jeg gjorde det selv med en kniv, ei saks og et annet microsim (bruktes som mal) Funket utmerket. Fulgte denne guiden Men jeg får ikke kortet til å funke i en "vanlig-sim telefon" lengere. Selvom jeg bruker microsim-sim adapter Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvor får du tak i en slik adapter? Ebay er egentlig ikke noe alternativ, trenger det relativt kjapt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ellers elges sim kutter for 99 kr på clas ohlson 1 Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Her: https://docs.google.com/file/d/0B9sVFJA8a_BUcnR3bG9nVWFiRmc/edit?pli=1# Skriv den ut, og så følger du bare instruksene... Lenke til kommentar
DKH Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Da har jeg hatt telefonen noen dager. Stort sett fornøyd, men en liten ting jeg lurer på. i iOS avsluttet man apper ved å dobbeltklikke på knappen og så lukke appen. På S3 holder man jo knappen inne og man kan da lukke appen - men lukker dette appen helt? Grunn til at jeg spør er at når jeg gikk inn på "Programstyring - kjørende" var ca. 650MB ram i bruk, og kun rundt 160-170MB ledig. Hvordan er dette i Android? Altså, hvordan henger de to "lukke" alternativene sammen (holde home-knappen inne vs gå inn i programstyring). Eneste negative til nå er vel at jeg hadde forventet en lynrask mobil med fire kjerner - men iphone 4s er raskere. Litt skuffet over det for å være ærlig... 1 Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Raskere? Syntes min er treigere... men du holder inn den knappen så ser du ruter for multitask, du bare skyver dem til siden og de blir borte. 1 Lenke til kommentar
DKH Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Raskere? Syntes min er treigere... men du holder inn den knappen så ser du ruter for multitask, du bare skyver dem til siden og de blir borte. Ja, absolutt. Spesielt fra sleep til å våkne. Over hele fjøla opplever jeg mer lagging i S3 enn det jeg opplevde med 4S. Det er litt kjipt, men sånn er det.. Ja, jeg vet det om alternativet holde inne knappen og skyve de til siden for å lukke. Men hvordan er forholdet mellom disse og de kjørende programmene under "innstillinger - programstyring - kjørende"? Og hva er det "normalt" å bruke av ram når alle programmene er lukket med måten johnd2407 nevner? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Var veldig misfornøyd med den trådløse wifi rekkevidden til Samsung Galaxy Nexus, er den trådløse wifi rekkevidden på S3 god? Lenke til kommentar
inkasso Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Og før noen spør, engelsken min er upåklagelig... Kan jo være total mangel på selvinnsikt? http://www.youtube.com/watch?v=Q3bdXctq7DM Hehe. Er nok ikke det gitt... Hadde jeg hatt Heyerdahlaksent så skulle jeg nok ha forstått at s-voice hadde hatt problemer 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ganske happy med batteriet, ja. Skjerm på: 1 time og 34 min. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Treig på å vekke skjermen når jeg vekker den med lockbutton, men med homekeyen vekkes skjermen raskt. Snodig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Annbefaler å skru av s voice på dobbeltrykk på hjemknapp. Mye mer responsiv etter det Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Var veldig misfornøyd med den trådløse wifi rekkevidden til Samsung Galaxy Nexus, er den trådløse wifi rekkevidden på S3 god? Noen som vet? Får telefonen på mandag-tirsdag. Btw, finnes det noen deksler du kan bytte ut med det eksisterende dekselet til S3? Som flip-on dekselet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Wifien funker bedre enn den på S2, for meg. S2 disconnecta av og til, og brukte en stund på å koble til. På S3 funker den med en gang på alle nettverk jeg har prøvd den på. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Var veldig misfornøyd med den trådløse wifi rekkevidden til Samsung Galaxy Nexus, er den trådløse wifi rekkevidden på S3 god? Noen som vet? Får telefonen på mandag-tirsdag. Btw, finnes det noen deksler du kan bytte ut med det eksisterende dekselet til S3? Som flip-on dekselet. Synes den har bedre rekkevidde enn s2. Får godt signal når jeg sitter i bilen tyve-tretti meter unna ruteren, men det er bedre signal på kjærestens HTC Titan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå