Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er lagerstatusen oppdatert hos djuice og telenor? ser ut som de har en del blå S3`er på lager.. :hmm:

Har stått i 50+ siden fredag.. Jeg bestilte min på fredag rundt 13, og den er allerede på vei. Du kan jo prøve å se om kundeservicen dems er åpen på en søndag? =)

Lenke til kommentar

HJELP! Telfonen lader ikke?? Våknet nettopp og skulle åpne telefonen, men den var av :ohmy: . Ok tenkte jeg og holdte inne på knappen, men den startet ikke da heller. Tok ut batteriet, da startet den. Når jeg slo den på sto den på 17 % selv om den hadde ladet hele natten. (fra 03-11) Plugga i laderen, men nå vil ikke telefonen lade?

Er hvit det er snakk om. 9 dager gammel fra cdon.

PANIKKPANIKK :( Reiser til danmark om 4 timer og MÅ ha telefon :hm:

Lenke til kommentar
HJELP! Telfonen lader ikke?? Våknet nettopp og skulle åpne telefonen, men den var av :ohmy: . Ok tenkte jeg og holdte inne på knappen, men den startet ikke da heller. Tok ut batteriet, da startet den. Når jeg slo den på sto den på 17 % selv om den hadde ladet hele natten. (fra 03-11) Plugga i laderen, men nå vil ikke telefonen lade? Er hvit det er snakk om. 9 dager gammel fra cdon. PANIKKPANIKK :( Reiser til danmark om 4 timer og MÅ ha telefon :hm:

Er det strøm i vegguttaket, da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver dette temaet her, hvis det trengs blir det egen tråd.

S Voice har enda ikke klart å gjøre noe riktig, er det flere som erfarer det samme?

Hu forstår ikke engelsk.

Hu utfører kommandoer som ikke er i nærheten av det jeg spør om.

Jeg sier "Call Karoline", S-voice prøver å sende "cuddle you" til en kompis.

(Kanskje Samsung tror jeg er i skapet? :confused: )

"Text Andy" Hu starter musikkspilleren...

Og hver j*vla gang hu ikke skjønner noe må jeg si passfrassen for å starte på nytt.

Men den funker jo ikke, så jeg må trykke på knappen.

Det er ingenting som har virket med s-voice så langt. Nada, niks, zilch...

Er det noen der ute som får det til å virke?

Og før noen spør, engelsken min er upåklagelig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
HJELP! Telfonen lader ikke?? Våknet nettopp og skulle åpne telefonen, men den var av :ohmy: . Ok tenkte jeg og holdte inne på knappen, men den startet ikke da heller. Tok ut batteriet, da startet den. Når jeg slo den på sto den på 17 % selv om den hadde ladet hele natten. (fra 03-11) Plugga i laderen, men nå vil ikke telefonen lade? Er hvit det er snakk om. 9 dager gammel fra cdon. PANIKKPANIKK :( Reiser til danmark om 4 timer og MÅ ha telefon :hm:

Ja, har prøvd i alle veggutak, den lader heller ikke i usb port. Prøvde med dama sin lader men det

gikk ikke da heller... :/

Lenke til kommentar

Ja, har prøvd i alle veggutak, den lader heller ikke i usb port. Prøvde med dama sin lader men det

Som regel er det kabelen det er feil på i slike tilfeller, men siden du har prøvd en annen kabel og prøvde flere strømkilder, tyder nok dessverre alt på at dette er en feil på telefonen... ..

Lenke til kommentar

Pleier dere å skru av "datatrafikk" når dere ikke bruker nettet, eller har dere det på hele tiden?

På min gamle S2 hadde jeg det bestandig på. Men på S3 virker det som det trekker mye strøm. I tillegg synes jeg det virker som telefonen driver og laster ned noe hele tiden ettersom droidstats viser høye verdier på mobil-data

Lenke til kommentar

Prøv å bytt batteri med din bedre halvdel, mulig det er batteriet feilen er på

Kan desverre ikke bytte batteri med en samsung galaxy gio :p (dama har ikke smak) hehe :tease:

EDIT: Nå lader den, men kun gjennom USB.. Har slått den av og på tre ganger, lot batteriet ligge ute ett par minutter siste gangen og nå ser det ut som om det går. Tør ikke dra den ut av USB ladingen for å skjekke om den lader i veggen.. :p

Endret av torarv
Lenke til kommentar

S Voice har enda ikke klart å gjøre noe riktig, er det flere som erfarer det samme?

Hu forstår ikke engelsk.

Og hver j*vla gang hu ikke skjønner noe må jeg si passfrassen for å starte på nytt.

Funker fjell her, selv om hun noen ganger kan misforstå
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hu forstår ikke engelsk.

Funker fjell her, selv om hun noen ganger kan misforstå

Fungerer veldig bra her og, selv om jeg skulle ønske de snart kunne komme med en norsk versjon av dette!

Lenke til kommentar

Prøv å bytt batteri med din bedre halvdel, mulig det er batteriet feilen er på

Kan desverre ikke bytte batteri med en samsung galaxy gio :p (dama har ikke smak) hehe :tease:

EDIT: Nå lader den, men kun gjennom USB.. Har slått den av og på tre ganger, lot batteriet ligge ute ett par minutter siste gangen og nå ser det ut som om det går. Tør ikke dra den ut av USB ladingen for å skjekke om den lader i veggen.. :p

Haha, vet ikke hvorfor, men tok det som en selvfølge at hun også hadde s3 :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...