Værktøy Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er facebook nede med tanke på CSS og JavaScript? Eller noe flere som har samme problem? Forsiden (med nynorsk) Forsiden som innlogget (med nynorsk, men virker ikke uansett språk.) -thyp. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 funker hos meg. den gyllende data regel. hvis det er noe som ikke fungerer, restart computeren. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 funker hos meg. den gyllende data regel. hvis det er noe som ikke fungerer, restart computeren. Hva har det med at facebook.com ikke virker? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Det er som regel ikke hos facebook.com problemet ligger, men hos deg og din data. Prøv å start nettleseren på nytt, oppdater siden, tøm buffere og cacher og oppdater nettleseren. Hvis ingen av dette funker, start dataen på nytt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Prøv å slette cache. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 funker hos meg. den gyllende data regel. hvis det er noe som ikke fungerer, restart computeren. Hva har det med at facebook.com ikke virker? Om Facebook ikke hadde virket, tror du ikke det ville stått på forsiden til vg eller dagbladet da? Restart maskinen og sjekk etterpå med en annen browser om facbook virker. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Det er bare forsidene som er "ødelagt" mens bruker innstilinger siden virker faktisk perfekt... Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Uansett, merkelig. Sletta cache, dermed forside fikset... (Selom firefox firefox sa 404 til CSS filene). Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå