Gå til innhold

Diablo 3: Diablo soloet på Inferno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL. Brukte du 4 dager på å ta diablo i inferno?

Jeg er ikke imponert. Og så "solo" i tittelen da :p

Trådstarter er ikke engang ferdig med "Normal", så er nok noen andre han referrerer til :p

Hadde han brukt like mye tid på Diablo 3 som han har gjort med disse Diablo 3 trådene, så hadde han nok vært ferdig med Inferno for lengesiden :p

Endret av Merko.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det morsomme er at nesten hvem som helst kunne gjort det samme som han gjorde. Greit nok at han var smart som tenkte på det, Force Armor med lite vitality, stacket hp-regen og Diamond Skin. Men du trenger ikke å være spesielt dreven på spill for å klare å repetere det han gjorde. Det er tross alt ikke mange knappene som skal trykkes på.

Noen av verdens beste spillere (Athene, Method) ble slått av en tilfeldig fyr ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei - de gikk for world first alle sammen. De bryr seg ikke om de blir bannet - det er de vant med siden de skruppelløst bruker alle glitcher og exploits de kommer over.

De klarte ikke å oppdage taktikken som DirtyYoda fant, som sikkert blir nerfet da den er ekstremt ubalansert. Jeg regner med å komme til lvl 60 om en måneds tid og da har nok Blizzard tatt bort eller forandret på den spellen.

Lenke til kommentar

Verdens beste spiller... Lurer virkelig på hva den påstanden kommer av og hvem som har gjort det til et faktum. Av den lille videoen jeg har sett av "Athene" er det bare en kid som kødder rundt med store ord for morro.

WoW er jo heller ikke noen som helst benchmark på en god spiller.. Ikke at jeg tror men i det heletatt kan argumentere for en slik type påstand.

Men når det er sakt.. Who cares? Men veldig interessant at folk lar seg fenge av denne type mennesker.

Lenke til kommentar

Athene har flest verdensrekorder i et av verdens mest spilte spill, WoW.

Han er en usedvanlig kreativ, smart og intelligent person og han finner på smarte løsninger også i dataspill.

Hvis du er best av 10 millioner world of warcraft-spillere så ville jeg sagt at du sikkert var litt god :)

Talent er fengende og mennesker liker å konkurrere, poker, sjakk og fotball er spill og underholdning på sin måte det også og det er nok av dem som syntes det er rart og.

Jeg for eksempel syntes fotball er kjempekjedelig og skjønner ikke at noen kan syntes fotball er interessant å se på. Like gøy som å se på trav for min del.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Athene er ikke best i noe som helst. Han startet som et troll og folk bet på kroken. Etter det har han stort sett levd på å gjøre ting som f.eks. å være først til max lvl hver gang en ny WoW expansion kom. Det som ikke kommer så alt for godt frem er at han ikke oppnår disse prestasjonene på egen hånd, men at han alltid har et team kreative folk bak seg som hjelper han. Det virker dog som fyren har tatt litt til vett i det siste og jobber mye med å samle inn penger til veldedighet ved å bruke stjernestatusen sin til å samle WoW geeks rundt diverse events. Dessverre får ikke folka som gjør den virkelig store jobben for han nok credit synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg liker å følge det han gjør, sitter enn del på live streamen hans. Det er underholdende, er i hvertfall ikke en silent guy som bare sitter å spiller og har stream oppe, athene har kjeften oppe hele veien, litt ego og slikt er det men det liker jeg, er det som gjør deg til suksess eller famous :)

Det jeg synes er mer weird er folk som ikke liker han, hvorfor ikke bare ignorer trådene som har med athene å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...