Jan Erik Engan Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Langs Drammenselva... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra fotovandringen i Drammen 2012 den 12.Mai;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Du, Jan Erik, med hjelp av flere, formidler Drammen på en overbevisende nyansert og annerledes måte..du skaper historie med dine kreative perspektiver omkring denne flotte byen..takk skal du ha Endret 19. mai 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
40D Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Heisan.. Ny vinkel på Ypsilon. Gjorde meg glad. Bak deg er det jo tetbygd og formet av menesker. Disse stenene og stranden, som jeg ikke engang viste var der, gjør bybildet litt "nærmere naturen". Igjen en flott måte å avbilde Drammen på.. Fem skal bli! Her må jeg sluke i meg litt inspirasjon. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Du, Jan Erik, med hjelp av flere, formidler Drammen på en overbevisende nyansert og annerledes måte..du skaper historie med dine kreative perspektiver omkring denne flotte byen..takk skal du ha Tusen takk..moro å høre;) Heisan.. Ny vinkel på Ypsilon. Gjorde meg glad. Bak deg er det jo tetbygd og formet av menesker. Disse stenene og stranden, som jeg ikke engang viste var der, gjør bybildet litt "nærmere naturen". Igjen en flott måte å avbilde Drammen på.. Fem skal bli! Her må jeg sluke i meg litt inspirasjon. Tusen takk;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Flott og interessant bybilde - likte og at du har tatt med litt av strandsonen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Flott og interessant bybilde - likte og at du har tatt med litt av strandsonen. Takker;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hei. Et flott bilde. Naturlige og flotte farger.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Hei. Et flott bilde. Naturlige og flotte farger.:-) Tusen takk;) ... :!: Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Bør ses i stort!Meget ekte bilde ,behageligt med en fin komp og dybde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Bør ses i stort!Meget ekte bilde ,behageligt med en fin komp og dybde. Tusen takk Tor;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg