dj_devil Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 av og til nor eg sit på datamasinen så startere den seg på ny av seg selv... har kjekka om det er temperaturen. men den liger på 60+C nor de kjer.. eksempel.. vis eg sit å hører på mp3ane mine å spiller kabal i 2 timar. så bestemer eg med å spille cs (det gjeld andre programer også) så npr den har akurat lauda seg inn på cs så restarter pcen seg selv... lurer på va som kjer??? det har hjelpt at eg har formatert pcen men det kjer igjen etter sc 2 månader.. det er blit surt å formatera maskinen. eg har fåt ny hardisk å den er større... eg mista 120 gig med programer sist gang eg formaterte... maskinen min: 1,7ght (xp 2100 amd) 512 ddr ram wd 80gig hd wd 120gig hd floppy brenner dvd 128 mb sjermkort 17" sjerm msi hovedkort med lydkort netverkskort 10/100 4 usb v2.0 tvkort all hjelp er kjekt å hørea... dj_devil Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har ingen direkte løsning på problemet, men jeg anbefaler at du partisjonerer opp disken din slik at du har ca.10Gb til Windows og resten til data... Dette gjør reformatering lettere... Dersom du har ledig diskplass, skaff deg Partition Magic 7 eller 8 (XP tar ikke lavere). Du finner nok en shareware-versjon et sted dersom du søker etter det. Da kan du gjøre om den ledige plassen til en annen partisjon. Der kan du legge backup'en... Lenke til kommentar
dj_devil Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har ingen direkte løsning på problemet, men jeg anbefaler at du partisjonerer opp disken din slik at du har ca.10Gb til Windows og resten til data...Dette gjør reformatering lettere... Dersom du har ledig diskplass, skaff deg Partition Magic 7 eller 8 (XP tar ikke lavere). Du finner nok en shareware-versjon et sted dersom du søker etter det. Da kan du gjøre om den ledige plassen til en annen partisjon. Der kan du legge backup'en... har eg gjort. men dosen lurte meg i å tru at d: blei c: slik at eg formaterte C: trudde eg så viste det seg å vere 120gig hardisken... har delt den opp hardisken før... eg delte hardisken med Partition Magic 7 nor eg først fikk datan.. da klikka hele datan.. brukte fra eg sto opp (08:00) til eg la meg (23:00) med datan for å fikse den... alle eg kjener som har brukt Partition Magic 7 angrer på det.. blir mye vanskligere å dele opp hardisken på dossen... hater Partition Magic 7.... skal aldrig bruke det mer.... men takk for forslage... dj_devil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå