fure91 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei! Har dere noen tips til gode strategi spill? Vil ha noe lignende Age of Empires, bare nyere. AOE Online er ikke aktuelt..! Lenke til kommentar
Akselgen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Prøv Empire Earth! Underholdene Lenke til kommentar
fure91 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 EE hadde jeg glemt av, det skal prøves, noen flere? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Empire Earth ser jeg allerede er nevnt, men Rise of Nations var jo bra. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Vel det beste for øyeblikket er jo starcraft2, men vet jo ikke om det er noe for deg. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Company of Heroes. Er ingen stor fan av RTS selv, men CoH.......oioioi. 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Settlers 2 10th anniversary Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Nexus: The Jupiter Incident? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Shogun 2 er jo ganske bra. Endret 20. mai 2012 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Har akkurat hevet meg over Shogun 2, er veldig fornøyd hittil hvertfall Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Er det RTS du er ute etter, så er Company of Heroes et must! Det var på salg på Steam for litt siden, kanskje det fortsatt er det... 2 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Så ovenfor at Empire Earth var nevnt. Jeg har ikke prøvd eneren, men toeren likte jeg svært godt. Det tredje spillet var noe dritt, spør du meg... Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Warhammer 40k dawn of war 1. Er ganske bra. Men om du tåler å utvide horisonten din til civ 5 så har du et spill for evigheten. Har vell brukt ca 400 timer nå.. og jeg er blodfan av AoE (særlig 2'ern) Lenke til kommentar
latslask Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kjøpte nettopp COH på steam, var på tilbud. Absolutt et av de beste spillene jeg har spilt. Vil anbefale R.U.S.E, det var jævlig bra. Hvis du liker TW serien anbefaler jeg å kjøpe Medieval 2: kingdoms og instalere StainlessSteel mod, noe av det beste jeg har spilt noen sinne. Lenke til kommentar
InfinityLord Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Du kan jo prøve Civilization V. Dette har etter min mening vært det beste strategispillet jeg har spilt på lenge. Det har klassiskte strategispill-elementer men det er også en del moderne funksjoner. Spillet har også noen historisk hendelser. Det er svært avhengihetsskapende og tidene bare flyr forbi når du spiller det. Selv satt jeg og spilte det 4 timer i strekk og det føltes som kun 30 minutter. Du kan utvikler imperiet ditt fra middelalderen og helt frem til dagens teknologi med atomvåpen og greier, dette er den viktigste grunnen til at spillet er så tidskrevende Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Du kan jo prøve Civilization V. Dette har etter min mening vært det beste strategispillet jeg har spilt på lenge. Det har klassiskte strategispill-elementer men det er også en del moderne funksjoner. Spillet har også noen historisk hendelser. Det er svært avhengihetsskapende og tidene bare flyr forbi når du spiller det. Selv satt jeg og spilte det 4 timer i strekk og det føltes som kun 30 minutter. Du kan utvikler imperiet ditt fra middelalderen og helt frem til dagens teknologi med atomvåpen og greier, dette er den viktigste grunnen til at spillet er så tidskrevende AOE er et relativt raskt RTS i en tidsepoke CIV er et rimelig tregt TBS Jeg elsker Civ-serien også, men den kan ikke sammenlignes med AOE på noen måte. Hvis TS ser etter etter et RTS i AOE-stilen er SC2 et av de mest populære akkurat nå. Dessuten starter man ikke i middelalderen i Civ, man starter før noe mer komplisert enn klubber er oppfunnet. Endret 20. mai 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Du kan jo prøve Civilization V. Dette har etter min mening vært det beste strategispillet jeg har spilt på lenge. Det har klassiskte strategispill-elementer men det er også en del moderne funksjoner. Spillet har også noen historisk hendelser. Det er svært avhengihetsskapende og tidene bare flyr forbi når du spiller det. Selv satt jeg og spilte det 4 timer i strekk og det føltes som kun 30 minutter. Du kan utvikler imperiet ditt fra middelalderen og helt frem til dagens teknologi med atomvåpen og greier, dette er den viktigste grunnen til at spillet er så tidskrevende AOE er et relativt raskt RTS i en tidsepoke CIV er et rimelig tregt TBS Jeg elsker Civ-serien også, men den kan ikke sammenlignes med AOE på noen måte. Hvis TS ser etter etter et RTS i AOE-stilen er SC2 et av de mest populære akkurat nå. Dessuten starter man ikke i middelalderen i Civ, man starter før noe mer komplisert enn klubber er oppfunnet. Man kan velge i hvilken era man vill starte Lenke til kommentar
latslask Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Du kan jo prøve Civilization V. Dette har etter min mening vært det beste strategispillet jeg har spilt på lenge. Det har klassiskte strategispill-elementer men det er også en del moderne funksjoner. Spillet har også noen historisk hendelser. Det er svært avhengihetsskapende og tidene bare flyr forbi når du spiller det. Selv satt jeg og spilte det 4 timer i strekk og det føltes som kun 30 minutter. Du kan utvikler imperiet ditt fra middelalderen og helt frem til dagens teknologi med atomvåpen og greier, dette er den viktigste grunnen til at spillet er så tidskrevende AOE er et relativt raskt RTS i en tidsepoke CIV er et rimelig tregt TBS Jeg elsker Civ-serien også, men den kan ikke sammenlignes med AOE på noen måte. Hvis TS ser etter etter et RTS i AOE-stilen er SC2 et av de mest populære akkurat nå. Dessuten starter man ikke i middelalderen i Civ, man starter før noe mer komplisert enn klubber er oppfunnet. SC2 er definitivt den beste flerspiller opplevelsen, pluss at det har et fantastisk comunity og fungerer supert som tilskuersport også, men jeg var ikke så imponert over enspillerdelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå